Google Chromecast

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Google Chromecast op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

b************@g******** 17-07-2023
  • Product gekregen

Bevald erg goed

Geschreven voor: Google Chromecast

Werkt uitstekend ,goede aansluitng en beeld ,makkelijk te instaleren , en heel betaalbaal

john schukelaar 23-12-2020

klein niet te zien achter de tv

Geschreven voor: Google Chromecast

tv kijken zonder bekabeling google chrome cast aangesloten en werkte perfect,het is klein en je ziet het niet achter de tv.

Pluspunten

• klein
  • makkelijk aan te sluiten

Hans 15-03-2017

Prima apparaatje!

Geschreven voor: Google Chromecast

Ik heb jaren Canal Digitaal gehad! tot dat ik zag dat ze met de prijs flink omhoog waren gegaan.. en, ik daarbij kon al niet meer alles ontvangen , moest mijn huidige digitale receiver vervangen voor een HD receiver.. en de schotel moest gedraaid worden om zodoende weer alles te kunnen zien.. was er klaar mee! Heb toen gegoogeld wat ik doen kon om toch nog tv te kunnen kijken. Zag toen de Chromecast ...ik heb nog steeds geen zenderpakket.. maar, ik kijk NPO 1,2, en 3 rechtstreeks.. of zending gemist. En enkele Duitse zenders...en daarbij stream ik soms youtube filmpjes naar mijn tv. Al met al.. ik ben nu na 2 jaar nog zeer tevreden met mijn Chromecast.

Pluspunten

• Makkelijke installatie

Minpunten

• heel soms hapert het

Ar1975 17-09-2015
Geschreven voor: Google Chromecast

Ik heb de chromecast gekocht om Netflix en Youtube te streamen naar mijn TV, werkt goed. Helemaal geen klachten, en verwacht je meer van de Chromecast, had je je moeten inlezen...

pascalverheijden1 18-09-2015

Heeft hij al de 38401 firmware update gehad?
Als hij dan nog goed werkt heb je geluk, want bij een grote groep is het plezier daarna opgehouden.
Ik ben benieuwd.

pascalverheijden1 24-08-2015

24-08-2015
Ik heb deze chromecast vorig jaar gekocht om Netflix te kunnen kijken en Youtube kanalen op mijn tv te volgen. En dit werkte fantastisch je bestuurd hem met je tablet en dat ging gewoon goed. Maar helaas is er vorige maand een firmware update geweest en die kun je niet terug draaien. Door deze beroemde 38401 update is het een onbruikbaar apparaat geworden. Netflix werkt na de opstart ongeveer 3min en stopt met het afspelen van de titel. Youtube werkt soms wel een tijdje maar ook die stopt met streamen na een tijdje. Plus dat alle reactie tijden ronduit traag zijn geworden. Google weigert blijkbaar op basis van alle klachten deze update terug te draaien dus bij mij is de stekker er uit. Erg jammer van zo'n potentieel fijn product.

HereIsTom 25-08-2015

Ja inderdaad erg jammer!
Ik heb nu een Minix X8-H Plus mediaspeler deze speelt alles vlekkeloos af en is dus veel beter dan de Chromecast!

jjjjjj 25-12-2014
Geschreven voor: Google Chromecast

leuk voor youtube, maar verders heb je er niks aan als je niets doet met neflix of dat soort dingen.
Eigen films kun je niet streamen. Internetten vanaf je tablet op tv lukt niet.
Voor mij een grote miskoop.
Ook zit je vast aan de chrome browser. Daar ben ik al helemaal niet kapot van.

bertito 05-01-2015

Helaas maar Google ondersteunt alleen video die gestreamd wordt of aangekocht is via bijvoorbeeld itunes, maar geen rips. Bij de Mediamarkt is het het meest geretourneerde artikel. Ik zou er zelf ook niks mee kunnen. Voor 80 euro heb je een onafhankelijke mediaplayer die alles afspeelt, inclusief verschillende ondertitelingssystemen en dolby.

rimsw 02-01-2015

idd een zeur-verhaal!

frankberends 29-12-2014

Wat een zeurverhaal! Google op chromecast en ontdek de vele toepassingen. Tip van Flip; voordat je iets koopt verdiep je er eerst in, voorkomt miskopen en dit soort ongefundeerde stukjes;-)

HereIsTom 20-08-2015

Ik heb nu een Minix X8-H Plus mediaspeler, speelt alles af en is dus veel beter dan de Chromecast!

jaap kees 19-11-2014
Geschreven voor: Google Chromecast

tja toch maar de chromecast gekocht ondanks veel afspeel mogelijkheden zoals xbox en playstation 3 die ik heb.Ook de alternatieven wilde ik niet ivm met dat ik denk dat de chromecast beperkt is maar goede kwaliteit leverd en daar gaat en om en voor de toekomst voor bereid.
Uitgangs punt is voor mij geweest popcorntime op 1080 p te draaien welke ik niet had via me laptop ivm alleen vga uitgang en dat werkt echt top.
App zijn nog beperkt op de chrome cast maar en is een simpel iets en dat is flipps app downloaden die streamt het dan weer naar de tv via chromecast via de icoon!!!.
Kwaliteit van beeld is super,chromecast zit in de hdmi en me tv zit optische aansluiting en die is aan gesloten op me yamaha processor.

Enige minpunt vind ik dat via aansluiting via xbox en dan youtube ik dolby digitaal 5.1 heb en dus geluid beter en helderder is dan via de chromecast welke gewoon helaas stereo is.
Misschien met versterker met hdmi dat het dan wel dolby digitaal is maar weet dat niet.
Dus voordelen zijn... snelheid,... beeld kwaliteit,... werkt zonder haperingen,...iedereen kan via de wifi inloggen en dus zijn dingen laten zien ,en toekomst klaar voor nog meer fun!!!

kopen dus deze gave gadget

HereIsTom 09-12-2014

Ik vind het geluid ook een groot nadeel, geen Dolby Digital!
Voor films dus niet aan te raden met alleen stereo!
De mogelijkheden zijn beperkt, dus kun je beter iets meer uitgeven voor een goede mediaspeler die wel alles kan!

Jochen82 05-03-2015

top.
dus popcorn kan je casten via je smartphone?
welke telefoon heb je? ik had namelijk vernomen dat het niet met alle toestellen gaat...

mvg. Jochen

jaap kees 20-12-2014

Niet voor films is onzin juist wel. Kwaliteit is super en op goede stereo installatie ook top.

HaeMKa 13-06-2014
Geschreven voor: Google Chromecast

Inderdaad erg handig apparaat. Beneden een smart TV gekoppeld aan internet, dus daar niet echt nodig. Maar op slaapkamer een HDMI ingang over op TV daar. Kan ik dus heerlijk mijn Netflix films daar bekijken. Ben wel benieuwd wat voor goede apps er nog allemaal komen. De meesten zijn op foto en film gebied. Heel snel geïnstalleerd en werkend op Ipad en Iphone. En niet echt duur voor zo'n optie. Wordt netjes geleverd in een stevige doos. Het is niet in elkaar geflanst. Bedieningsgemak gaat via Tablet en/of je smartphone. Apparaat ziet er erg degelijk uit en wordt compleet geleverd met verlengkabel voor HDMI voor als er te weinig ruimte is en een stroomkabel, die zowel in de 220 kan als in een extra USB poort voor de stroom, want dat moet hij wel hebben.

RobNoo 14-05-2014
Geschreven voor: Google Chromecast

Dit is echt een makkelijk apparaatje om Netflix op je televisie te bekijken als je geen smart-tv hebt (of eentje die te oud is om een Netflix-app te draaien).

Inpluggen, makkelijk configureren met je tablet of smartphone en kijken maar.

De mogelijkheden zijn redelijk beperkt maar ik verwacht dat er in de toekomst nog wel apps bijkomen die geschikt zijn voor de Chromecast.

Vooralsnog kan ik makkelijk Netflix kijken op televisie.