Whirlpool FT 337/SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FT 337/SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

R.vd Werf 14-04-2012
Geschreven voor: Whirlpool FT 337/SL

Wij hebben hiervoor ook een whirlpool combimagnetron gehad en die beviel ons heel goed, dus vandaar ook snel de keus om deze te nemen. Daarbij komt dat deze magnetron goed uit de test was gekomen bij de consumentenbond. We zijn tot op heden (nu een week in bezit) weer erg tevreden over de magnetron! een aanrader!

Jeroen Jeroen 27-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool FT 337/SL

Ondanks de te negatieve vorige review heb ik toch voor deze combi gekocht naar aanleiding van een test in de consumentgids. Dat is nou eenmaal het nadeel van gebruikerservaringen, de negatieve reviews komen er eerder op en als er ergens een pechvogel is dan hoeft dat niet representatief te zijn voor het produkt.

De kast best degelijk van metaal gemaakt, het is geen licht gammel oventje dus dat is gewoon in orde. Er zitten zat mogelijkheden op en het bezwaar van de vorige review dat je in de jet stand 2 geen hoeveelheid kan instellen is niet echt een probleem: gewoon de oven voorverwarmen en dan op de hete lucht stand de tijd en temperatuur instellen naar aanleiding van de hoeveelheid die je wilt bakken. De temperatuur die je instelt klopt ook na meten met een oven thermometer.

Over degelijkheid kan ik niet veel zeggen maar het apparaat ziet er solide uit en ik heb voorals nog geen last van rammeltjes.

Jeroen Jeroen 23-01-2012

Heb hem nu eenpaar maanden en gebruik em vooral als magnetron en als hetelucht oven voor pizzas en dat gaat prima. Al die overige mogelijkheden gebruik niet.

Marcovg23 05-10-2011
Geschreven voor: Whirlpool FT 337/SL

16 Jaar heeft onze oude Whirpool combi-magnetron na volle tevredenheid gewerkt. Daarom lag de keus voor een nieuwe dan ook weer bij Whirpool. Helaas is duidelijk te merken aan de behuizing dat de kwaliteit minder is geworden. Het gebruikte materiaal is veel minder stevig. Bij het opwarmen ging de behuizing resoneren en kwam er tikkende geluiden uit de oven. Verder kon ik in het jet air menu bij voedingsgroep 2 geen hoeveelheid instellen.
Er werd een afspraak gemaakt en een monteur kwam langs.
Hij vertelde dat een aantal onderdelen niet goed gemonteerd zaten. Voor het probleem van het jet air menu moest een print besteld worden. 2e Monteur kwam langs met de print, maar die ging niets vervangen omdat de instelling voor voedingsgroep 2 niet geldig is. De oven maakte nog steeds een tikkende geluid, maar die was normaal voor dit type apparaat.
Na een week maakt de behuizing ook weer een resonerend geluid. Na contact met de verkoper is het apparaat omgeruild voor een nieuwe. Deze resoneert niet. Het tikkend geluid is wel aanwezig, maar in veel minder mate. De hoeveelheid kan hier ook niet ingesteld worden in het menu. Prettig is dat de deur niet heet wordt.