Samsung MC32F606TCT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC32F606TCT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

noom87 06-08-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Over het algemeen werkt het product prima, ik heb wel uit moeten vinden hoe lang cakes, e.d. in de oven moesten omdat de baktijden op verpakkingen van bakmixen niet kloppen bij deze oven. Bij lasagnes heb ik verder ook het probleem dat de oven het geen 3 kwartier op 200 graden volhoudt maar oververhit lijkt te raken en zichzelf uitschakelt. Het display knippert dan ongeveer een kwartier en daarna kun je hem wel weer gebruiken.

fdbkc01 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Prima ding, ziet er strak uit. Doet wat ie zegt te doen. De patat duurde wel een half uur of zo. Maar zonder vet te gebruiken was dit een nieuwe ervaring

CarrieZand 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Door ruimtegebrek in onze keuken was ik opzoek naar een goede combimagnetron. Ik gebruik hem het meeste als oven. deze optie moest dan ook goed zijn.

ik vind de slimfry functie een leuke gadget die nog goed werkt ook. de frituurpan (die toch al amper aanstaat) heeft het daglicht niet meer gezien. wat ik ook een pluspunt vind is dat de deur naar beneden open klapt en niet opzij. dit geeft een ruimtelijk gevoel en maakt het makkelijker om gerechten (heet heet heet) uit de oven de halen.

al met al ben ik heel tevreden over mijn nieuwe samsung combimagnetron, hij voldoet aan de verwachtingen die ik mag hebben van een apparaat uit deze categorie met deze prijsklasse

noom87 23-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Ik heb het apparaat net ontvangen dus ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Echter is mijn eerste indruk zeer goed. Het is ten eerste zeer mooi vorm gegeven. Verder is hij erg makkelijk te bedienen en mooi ruim van binnen.

H.Boer 07-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Goede degelijke combimagnetron, makkelijk in gebruik. Makkelijk schoon te maken door de keramische binnenkant van de combimagnetron.

luda15 03-01-2015
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Het magnetron is handig te gebruiken. Het heeft een mooie vorm en veel functies. Het is voor een goed prijs en heeft een hoog vermogen.

Ingerooijackers 29-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Super fijn. Oven werkt uitstekend. Je kunt er veel mee. Uiterlijk ook heel mooi. Al verschillende gerechten gemaakt in deze oven en alles in 1x gelukt.

Mevr. Tjerks.C 26-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Deze combi magnetron heeft met zijn slim Fry functie de mogelijkheid om te frituren zonder frituurpan.
De hoofdfuncties zijn: magnetron + oven, magnetron + grill en magnetron + hete lucht.
Dit alles gecombineerd met programma's voor slim ontdooien, bereiden en slim bakken.
De SAMSUNG MC32F606TCT/EN is even slim van binnen als van buiten door vormgeving en bedieningsgemak.

Ad249 04-12-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Slim fry werkt echt prima, lekkere frietjes en snacks, verder nog weinig ervaring. Mooie vormgeving.

Cor van Ingen 16-11-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

De magnetron ziet er fantastisch uit.

Voor mij als "keukenleek" gemakkelijk in gebruik.
Voor de 1e keer in mijn leven is de cake gelukt, omdat de magnetron voldoende warm wordt.

Cor van Ingen

Poppedein 10-07-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Hè hè de magnetron is weer terug. Nu eindelijk gemaakt en, hoop ik, definitief. Alles bij elkaar 2 maanden weggeweest. Dientengevolge 2 maanden minder garantie! Dat ze het euvel niet eerder gevonden hebben, vreemd. Ik had toch duidelijk aangegeven wat er fout was gegaan.

Poppedein 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Hier ben ik opnieuw met een review. Het apparaat heb ik nu ca. een half jaar in bezit. Voor de tweede keer is de oven terug naar de reparateur. Het is ondertussen 4 weken weggeweest. Natuurlijk, niets kunnen vinden. Echter, toen ik de oven weer opnieuw ging gebruiken, wéér 8888 en wéér een bedorven cake. Dit is toch onvoorstelbaar voor een toch behoorlijk geprijsde combimagnetron. Vanzelfsprekend heb ik weinig vertrouwen meer in het apparaat. Maar even afwachten wanneer hij terug komt. Ik meld dan nog wel even of het euvel nu daadwerkelijk weg is en of ze iets hebben kunnen vinden. Ik ga met bakken in de oven natuurlijk onzeker worden en ondertussen mis ik nu op dit moment de magnetron functie.

Poppedein 19-05-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Helaas kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben over deze combimagnetron. Ik heb dit apparaat nu ca. een half jaar in bezit en hij is al kapot. Ik kreeg een knipperend display met 8888. (en dus een mislukte cake, zonde.) Hierover heb ik Samsung benaderd, maar helaas niemand komt om het te repareren. Dat doen ze niet bij een magnetron. Het apparaat is loeizwaar en dan willen ze dat ik het naar een servicecentrum breng. Dat zal heel moeilijk gaan aangezien ik al behoorlijk op leeftijd ben.
Alles bij elkaar, waardeloos. Helaas. Het ding kan waarschijnlijk al op de vuilnishoop en dat met een, toch duur, apparaat.

hhprinssen 09-01-2014
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Prima apparaat, jammer dat er geen versie is die slim-fry kan EN kan stomen.

de verschillende programma's werken goed en de binnenmaat is zeer riant.

Anoniem 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

De combimagnetron zie er mooi en degelijk uit.
Slim Fry gaf voor mij de extra doorslag....(knapperig/krokant, slim ontdooien en opwarmen, hygiënisch en krasbestendige keramische binnenwanden sprak mij behoorlijk aan).
Verder op dit moment is er verder nog weinig over te zeggen....wanneer wij de meeste mogelijkheden uitgeprobeerd hebben volgt t.z.t. een nieuwe praktijkreactie (daar gaat het uiteindelijk om).

Jeroen19672 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Mooie aanbieding, lekker robuust apparaat.
Duidelijke display en niet te veel knoppen.
Leuk modern ding om te zien.

A. van Hout 22-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Nog maar amper gebruikt. Tot nu toe tevreden. Levering en installatie naar volle tevredenheid. De prijsdaling enkele dagen na de aankoop was natuurlijk een onaangename verassing.

DaveZoetermeer 25-12-2013

Volgens mij geven de meeste mensen het verschil terug aan je als je het aan kan tonen. Of het een wettelijk recht is weet ik niet. Dat zou je moeten navragen bij iemand die hier verstand van heeft.

kok61 22-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

veel mogelijkheden zelfs ovenfriet maken of "frituren" in de magnetron.
Gemakkelijk te gebruiken met een duidelijke handleiding
Mooie vormgeving met duidelijke knoppen
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen heb hem pas 2 dagen

ren1972 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

Een prachtig apparaat dat qua uitstraling past in de keuken van nu. Bijzonder makkelijk in gebruik. Erg enthousiast zijn we over de "gezonde"manier van frituren in de oven!Heerlijk knapperig resultaat!

HCL Ruigewaard 02-12-2013
Geschreven voor: Samsung MC32F606TCT

We zijn enkele dagen in het bezit van de magnetron
en de mogelijkheden en het design zijn fantastisch.
Een geweldige aanwinst en musthave in de keuken.
Het maakt het koken weer plezierig en kompleet.