Samsung CE118PE-X1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE118PE-X1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Peequu 22-12-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Na 2 jaar gebruik, valt de magnetron erg tegen. De oven kan niet warmer dan 200 graden, de magnetron werkt veel minder nauwkeurig dan onze vorige magnetron en de slim fry functie valt erg tegen. We zouden deze beslist niet meer opnieuw kopen.

doornec 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Heb het apparaat een paar dagen in gebruik en bevalt prima, magnetronfunctie is uitstekend, ook het ontdooien gaat supersnel

r0ses 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Kan er nog niet veel over zeggen. Apparaat is in reparatie na 3x gebruiken omdat het display niet goed werkt.
Veel mogelijkheden, maar daardoor ook wat ingewikkeld in gebruik.
Oven kan niet heter dan 200 graden, dat is jammer.
Mooie vormgeving en maakt niet veel geluid (vergeleken bij mijn vorige magnetron van 12 jaar oud)

cirkel 19-02-2015

Ik heb de oven bijna nooit hoger dan 200 graden nodig.
Kip drumsticks deed ik normaal wel altijd op 225 graden.
Die laat ik nu gewoon een kwartiertje langer bakken.

euron 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

mooie vormgeving.werkt naar behoren en geeft weinig geluid tijdens gebruik.
heeft veel mogelijkheden.
nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd.
tot nu toe zeer tevreden

flopke 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Had al eerder goede reviews gelezen van deze Magnetron. Uitgezocht tussen zoveel modellen bij Mediamarkt. Wat Samsung onderscheidt van andere merken is de geëmailleerde binnenkant van de magnetron. Robuust en degelijk. Met zowel BTW-actie van Mediamarkt + Samsung cashback actie, helemaal een koopje. Toppie.

Tim4455 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Het is een hele mooie combi magnetron die simpel te bedienen is. De frietjes met Slim fry stand zijn zeer lekker knapperig

melbi2000 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Kan er op dit moment nog niet heel veel over zeggen. Hij is pas binnen. Hij is in ieder geval groter dan verwacht, maar ziet er mooi uit. Kan niet wachten alles uit te proberen. Zal daar binnenkort nog een revieuw over achter laten.

bveenstra1 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

een mooie combimagnetron met vele mogelijkheden erop en ziet er ook nog mooi uit en de duurzaamheid kan ik nog niks van zeggen heb hem net in huis.

Dirk333 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Gekocht ivm leuke aanbeiding, strak design omvang en veel opties. Doel lekker taarten bakken plus goeie gratins. Lets hope it does what it needs to do

ccjjvv 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Hij is stil en gemakkelijk bedienbaar. Het is jammer dat wanneer hij al op de magnetron stand staat je niet direct het vermogen kan wijzigen.

smirre1 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Degelijk en mooi ruim apparaat, erg gebruiksvriendelijk door draaiknoppen. Genoeg vermogen oven werkt goed. Erg tevreden.

J.Meeuwse 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Deze combi magnetron van Samsung kan alles klaar maken wat u maar kan bedenken. Hij is makkelijk in gebruik en nog makkelijker schoon te maken. Ik vind dit een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

A Horbach 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Een combi-magnetron die met zijn strakke en RVS-uiterlijk gezien mag worden. De bediening is eenvoudig en bestaat hoofdzakelijk uit het draaien aan een paar basisknoppen, waar weer diverse mogelijkheden achter zitten. De talloze mogelijkheden zijn hierdoor snel te activeren.
Een aanwinst in de keuken!

Cornelis11 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Goed en degelijk, zeer makkelijk in te stellen, werkt prima. Bijgeleverde Stomer en Bruineerbord werken prima.
Mooie vormgeving

P.S.2015 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Een gebruiksvriendelijk en degelijk apparaat met veel mogelijkheden. Nog maar een paar dagen in gebruik, maar door de knopbediening is alles zeer overzichtelijk gehouden.

Dennissie74 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Erg mooie vormgeving, ruim voldoende aantal mogelijkheden, en de duurzaamheid zal Samsung kennende wel ok zijn!

JustinR1990 20-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Erg gebruiksvriendelijk. Na het lezen van de handleiding ontdek je pas echt wat je er allemaal mee kan. Ook erg handig reservoir meegeleverd om het van binnen te laten stomen en dus te reinigen.
Tot zover erg goed!

wnicolai 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Prima apparaat die doet wat hij moet doen, slechts een paar dagen in bezit dus nog niet alles kunnen proberen. De bediening vind ik we wat lastiger dan mijn vorige (deawoo). BV voorverwarmen van de oven en de oven functie zijn 2 verschillende standen. Verder moet je als je een magnetron instelling wil aanpassen altijd de functie knop een keer heen en weer doen.

Sjaan bon 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

In deze combimagnetron gaat het bakken van taarten en cake heel goed. opwarmen is zo gedaan en is dan goed warm. absoluut een aanrader.

Inekeschaap 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Het is een heel uitgebreide combi magnetron waar mee je ook kan stomen. Er zijn veel voorgeprogrammeerde functies waarmee je snel iets kunt bakken of verwarmen. De geluid productie is laag tijdens het gebruik.

LOLA60 16-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

makkelijk in gebruik,ook zonder eerst het volledige boekje te lezen. Veel mogelijkheden, ik ga ze zeker allemaal uitproberen.
Het schoonmaken gaat inderdaad zeer gemakkelijk, een van de redenen voor mij om deze magnetron te kiezen.
Mooi strak uiterlijk, RVS, prima formaat. De buitenkant wordt wel heet bij gebruiken van de oven, spullen moeten eraf. De stappen van het vermogen van de magnetron vind ik persoonlijk vrij groot, van 600 naar 900 watt, daar had van mij 750 tussen gemogen, veel gebruikt namelijk. Maar in het gebruik valt ook dat ongemak mee. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop voor een prima bedrag, zeker met de geld terug actie van Samsung!

Alie1965 13-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Op zoek naar een nieuwe combi magentron ben ik bij dit type uitgekomen. Hij is iets kleiner dan mn vorige Samsung en past daarmee met zn strakke design beter in de keuken. Nadeel vind ik wel dat je het draaiplataeu niet kan stilzetten en dat er geen rooster en bakplaat bij zit. Verder nu al heel tevreden.

Marjan2015 13-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Wij zijn erg tevreden over het gebruik van de combimagnetron. Uitgebreide functies, strakke vormgeving en voldoende ruimte. Prima aankoop!

Nieuwe gebruikster 13-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Erg veel toepassingen mogelijk, wel even wennen aan de bediening, gebruiksaanwijzing zou wat overzichtelijker kunnen. De oven ziet er zeer mooi en degelijk uit.

ashja 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PE-X1

Een stuk kleiner als m'n oude maar met veel meer literinhoud. Ziet er erg mooi uit met ontzettend veel mogelijkheden en accessoires.