Samsung CE107M-3S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE107M-3S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

G2al3dino4 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung CE107M-3S

Goed en eenvoudig apparaat voor die prijs
1. De gebruiksaanwijzing is niet voldoende.. Apparaat wel..
2. de fast (heat)toets is voor snel opwarmen
a. de temperatuur te controleren.
b. om te bakken met hete lucht en grill (niet vermeld)
houd de temparatuur 10 vast, niet langer, waarom weet ik niet. Maar door onderzoek gaat hij als hetelucht oven verder
of deze kombinatie herhalen, "zelf uitzoeken".
Wel gemakkelijk voorbrood te bakken

SB64 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung CE107M-3S

Deze combimagnetron gekocht om onze Whirlpool die er na 13 jaar mee uitgescheden was (althans oven, magnetron deed het nog) te vervangen. In dit geval ging: "you get what you pay for" helemaal op. Magnetron werkt hoewel minder goed dan onze Whirlpool maar de oven doet het voor geen meter. Pizza twee keer zo lang, twee keer zo heet erin gezet maar gaar worden nee dus. Dit was een gewone pizza niet eens een diepvries. Volgende dag terug gegaan en ingeruild voor een duurdere Whirlpool (JT378SL) die prima functioneert.

fiem 19-03-2013
Geschreven voor: Samsung CE107M-3S

We zochten een combimagnetron met een 'grote' inhoud. Er moest in ieder geval een grote schaal of borden in passen.

In eerste instantie was het alleen bedoeld om als magnetron te gebruiken. De reden voor deze aankoop: deze magnetron kun je gewoon op tijd en hoeveelheid Watt instellen. De meeste magnetrons van deze prijs kunnen dit niet en moet je zelf omrekenen hoe lang je product in de magnetron moet bij stand 1 o.i.d. En dat is zwaar irritant als op de verpakking van een product staat dat iets 50 seconden op 900 Watt verwarmd moet worden..

Het verwarmen in de magnetron doet hij super. Het enige nadeel is dat je niet goed door het glas kunt kijken (donker glas) dus als je niet zeker weet of iets kookt moet je de deur even openen.
Het licht in de magnetron zelf is wel goed overigens.

De grill doet ook goed zijn werk. Deze week hebben we creme brulee opgewarmd in de grill. De suiker was netjes gesmolten en iets gehard en de rest was egaal warm van binnen.
(zet wel even je raam open de eerste paar keer als je de oven of grill gebruikt want het gaat behoorlijk muf ruiken naar je nieuwe combi magnetron).

Oven doet het ook goed voor verwarmen van bijv. Lasagna. Het plateau blijft wel draaien tijdens alle functies maar vanwege de grote binnenzijde past er een redelijke ovenschaal in zonder dat deze de binnenzijde raakt tijdens het draaien.

Het gebruik is ook makkelijk: knopbediening voor functies, en een draaiknop voor tijdinstellingen.
Als de magnetron klaar is blijft hij om de zoveel tijd een piep geven tot de deur geopend is. Vind ik zelf erg prettig omdat ik nog wel eens wil vergeten dat er iets in de magnetron staat.

Ook niet onbelangrijk om te noemen: de magnetron voelt heel degelijk aan en steekt niet heel erg uit aan de achterzijde dus past op een ondiep kastje.

Goede prijs/kwaliteit en wij hebben er nu al maanden iedere dag plezier van!