ETNA ECM274RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA ECM274RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 29-06-2019

Dubieuze kwaliteit

Geschreven voor: ETNA ECM274RVS

Net na de garantie periode begonnen de problemen
Display vertoonde uitval in bepaalde segmenten waardoor het niet meer viel uit te lezen
Dit werd snel erger en uiteindelijk werd het display totaal onleesbaar en dus ook meteen ook het hele apparaat onbruikbaar
Dit alles na net iets meer dan een jaar.
Totale rotzooi

Minpunten

• Display
  • Kwaliteit
  • Service

Officiele reactie van Atag 01-07-2019

Goedemorgen Frank, Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met ons product Als je jouw gegevens en storing per mail wilt sturen naar webcare@atagbenelux.com dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet Alice Webcare Team ETNA.

Linda 01-01-2019

Slechts 23 liter inhoud (dus geen 30)

Geschreven voor: ETNA ECM274RVS

Ik sloeg aan op de 30 liter inhoud. Totdat me opviel dat de binnenmaten KLEINER zijn dan die van mijn huidige magnetron. Als je de inhoud berekend op basis van de binnenmaten kom je op 23 liter uit. Nogal een verschil

Minpunten

• Slechts 23 ltr inhoud!

Officiele reactie van Atag 02-01-2019

Beste Linda, bedankt voor je review. Zou je je gegevens en telefoonnummer willen sturen naar webcare@atagbenelux.com. Priscilla Webcareteam Etna.