Alpina SF 5061

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpina SF 5061 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

heerlijk 16-10-2015
Geschreven voor: Alpina SF 5061

Eenvoudig in gebruik en nog mooi om te zien. Zeer goede verneveling. Weinig geluid. Al met al een prima keus.

K.J.Roos 02-02-2010
Geschreven voor: Alpina SF 5061

Goede luchtbevochtiger. Makkelijk bedienbaar. Geen filters eenvoudig te reinigen.
Maakt weinig geluid. Geen warmte afgifte. Prima, zeer goede koop.Zeker een aanrader.

thyson 14-01-2010

- 45,5 x 24,9 x 24,5 cm
BxHxD)
Gewicht:
- 14,4 kg
Water aanvullen gaat prima. Er zit een hendel aan het waterreservoir dus ook handig.
Geluidsniveau motor is zacht zoemend dus niet irritant. Geen warme nevel, maar koud.
Volgens winkel bij max vermogen ongeveer 12 uur water voorraad.
Het was voor mij een onbekend merk, maar volgens de winkel wel een gerenomeerd merk.
Door het logo van Zwitserland lijkt het in ieder geval vertrouwd. Wij konden eerst 2 weken proberen en mocht het niet goed helpen dan kan het apparaat retour (ook voor geld terug).