Weslo Cadence 16.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weslo Cadence 16.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

FFhFam 30-12-2014
Geschreven voor: Weslo Cadence 16.0

ik zocht gewoon een loopband om op te wandelen van degelijke kwaliteit. mijn man en ik zijn naar de fitnesswinkel gegaan en hebben op deze loopband gestaan. de weslo voelt gewoon heel stevig en degelijk. ook vertelde de verkoper dat er 3 jaar garantie aan huis op deze loopband zit en dat wanneer er iets mee mocht zijn (wat hij niet verwacht) er iemand langs komt om het te repareren, zonder bijkomende kosten. dit geef mij wel een fijn gevoel. we lopen er nu een paar weken naar alle tevredenheid op

NING 24-02-2014
Geschreven voor: Weslo Cadence 16.0

train er meerdere malen per week op. PLUSpunten vinden wij: kwaliteit, minimale geluidsproductie (vrijwel geruisloos), goed dempingssysteem (minder last van mijn knieën), uitdagende programma's, kan tot en met 16 km/h (ook geschikt voor mijn man)

Dus wij hebben 2 sportschool abbonnementen bespaard

LuukenHennie 05-11-2013
Geschreven voor: Weslo Cadence 16.0

ik moest toch wat meer bewegen dus ben daarom op zoek gegaan was op zoek naar een geschikt apparaat voor mij. Ik ben bij diverse fitnesswinkels gaan informeren en proberen en kwam uiteindelijk uit bij deze Weslo 16.0 loopband. Ik wandel er elke dag een half uurtje op voor de TV en voel me fit! Mij vrouw vindt de programma's om af te vallen erg leuk om te doen! Dus we hebben er beide plezier van! Ik heb hem nu een half jaar en moet zeggen hij voldoet ook aan mijn kwaliteitsverwachtingen! Dus voor mij alles een 10 maar dat komt denk ik ook omdat ze me in de winkel gewoon het goede product hebben verkocht!

CorienK 12-12-2012
Geschreven voor: Weslo Cadence 16.0

Goede loopband voor goede prijs! Hij staat stabiel en ik ben blij met de programma's die erop zitten die gericht zijn op het verzliezen van gewicht. Wanneer de kinderen op bed liggen ga ik aan de slag en zo raak ik al aardig wat kilo's kwijt en ik voel me fit!