Focus Fitness Senator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Senator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Theomarly 16-11-2012
Geschreven voor: Focus Fitness Senator

De senator loopband besteld. Binnen 3 dagen geleverd. Super loopband, makkelijk in gebruik, stil. Had na levering nog wat vragen. Gebeld met Betersport. De medewerkster die me te woord stond nam alle tijd voor mijn vragen en was heel behulpzaam. Ze gaf me nog enkele trainingstips. Eindelijk iemand die weet waar ze het over heeft en geen sprookjes verteld. Super!! Bedankt. Marly

Gerrit 2012 13-11-2012
Geschreven voor: Focus Fitness Senator

Na veel zoeken op internet op de focus fitness senator 2 uitgekomen als keuze.
Telefonisch nog wat vragen gesteld bij het bedrijf in Venlo en daarna , na bevredigende antwoorden de loopband besteld.
Voldoet prima en is aangeschaft om thuis de conditie te verbeteren i.v.m gezondheidsklachten.Ik probeer dagelijks ongeveer een half uurtje wisselend te wandelen en wat hard te lopen.
Band is prima en zou niet weten wat een betere keuze zou zijn geweest.

Marsha1977 10-01-2012
Geschreven voor: Focus Fitness Senator

Vorige week gekocht, maar het is echt een super loopband! Een aanrader. Hij stevig, sterk en gemakkelijk op te bergen. Marsha S

marscha1977 29-04-2012

nou ik ben nog steeds dik tevreden! Ik ben helaas nog steeds een beetje te dik, maar met deze loopband ben ik wel al 5 kilo afgevallen! Dus als je wil afvallen, moet je bewegen en dan is deze loopband echt perfect.

K. Bergwerf 23-03-2011
Geschreven voor: Focus Fitness Senator

Deze loopband is stil en zeer gebruiks vriendelijk.
Het diplsy is zeer duidelijk en goed afleesbaar.
Heb de loopband nu ongeveer 3 maanden en heb er vele kilometers op gerend. Het i seen lust om hierop te rennen. Zelfs met hellingshoek is deze loopband perfect.