Samsung UE46D6200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46D6200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

stanleybobly 18-10-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6200

prima tv, super beeld. en zuinig in verbruik.
een plus punt is de DVB-S , schotel kijken zonder aparte satelliet tuner.
kabel uit de schotel direct op de tv aansluiten en klaar.

echter:
-overschakelen van DVB-T naar DVB-S moet via de menu.
kan niet zappend overgaan van de ene tuner naar de andere.
-irritant is de kanaallijst verplaatsen/hernoemen etc.
zo een functie heeft deze tv niet. nergens te vinden in de menu. raar maar waar. gelukkig via internet een programma gevonden: google= samsung channel editor.kanaallijst exporteren naar USB en op de PC editten en terug importeren naar TV.

Har67 18-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6200

Heb ook deze tv aangeschaft tijdens de MM actie. Nu 3 weken in mijn bezit. Ik had hiervoor een breedbeeld tv van 5 jaar oud.
Heb de eerste avond met mijn mond open gezeten van het verschil in beeldkwaliteit met de oude tv.

Ben ook nog in afwachting van de actieproducten, dus het 3D-verhaal heb ik nog niet kunnen beoordelen.

Wel films gekeken in HD kwaliteit en die zijn haarscherp.

Geniet elke dag van deze Samsung. Aanrader dus

Stephan26 09-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6200

Sinds een paar weken in bezit.

Gekocht tijdens een actie bij MM waardoor de tv incl 3d-speler (D6500)nog goedkoper was dan alleen de tv bij de goedkoopste internetwinkel.

Het beeld is fantastisch! super scherp!
Ik gebruik een hd-recorder met alle opties van UPC en heb ook HD kanalen. Het is net of je er zelf bij bent tijdens het filmen van het programma.
Heb de CI+ nog niet geprobeerd.

Ik wacht nog op de gratis 3d brillen en het huurtegoed van samsung. Bij de 3d speler kreeg ik ook nog alle delen van Shrek in 3D. Daar wacht ik ook nog op.
Dus 3D heb ik nog niet kunnen testen.

HEt geluid vind ik voor zo'n dunne tv heel erg goed.
Hij geeft redelijk goede bassen weer, en ik vind de algemene geluidskwaliteit echt wel redelijk (had ik niet verwacht van een platte tv.

Er zitten meer dan voldoende usb/hdmi aansluitingen op. De tv speelt alles af. Ik heb mij externe harde schijf erop, en kan zo door alle mappen bladeren en alles afspelen.

Ik heb op mijn iphone een samsung app waardoor ik de televisie via het netwerk kan bedienen, en alles werkt. Super.

Nog geen nadelen ondervonden van het beeld of het geluid. Duurzaamheid is nog niet te beoordelen.

Ik ben razend enthousiast over de tv.

Als je tv kijkt of een dvd krijg je in de linkerbovenhoek een klein info schermpje te zien.
Daarop geeft hij altijd aan dat er op 50hz wordt weergegeven. Ik weet niet hoe ik de tv op 100hz of op 200hz kan krijgen.

Freaky_Rene 13-05-2011
Geschreven voor: Samsung UE46D6200

Geweldige TV! Het design is mooi en strak en het beeld is echt super. Zwart is ook echt zwart en de felle kleuren springen er uit. De SmartTV functies zijn ook zeer uitgebreid. Nadeel is dat je nog wel even aan het zoeken komt voordat je alles weet te vinden en alles optimaal hebt staan. Maar daarna is het dan ook wel weer een genot om mee te werken. Absolute aanrader.