Samsung UE46C6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46C6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

jlls 29-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Vind het echt een top toestel super beeld.
Vandaag gekocht bij bbc 650 euro!!!!
Vind het echt een top toestel super beeld.
Voor dat geld heb ik echt een top toestel in huis gehaald en ben er tevreden mee.
Xbox 360 geweldig gamen op deze led.

jansen123 31-12-2011

bij welke bcc ben je geweest?

Goos 04-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Vorige week de tv gekocht bij de mediamarkt voor 975 euro. Installatie was eenvoudig. Wat me gelijk al opviel waren de witte vlekken aan de zijkanten van het beeldscherm. Vooral tijdens voetbal kijken heb je in het midden groen gras en aan de zijkanten vaal gras. Kijkhoek is ook te groot, vanaf de zijkanten wazig beeld. Had hiervoor een panasonic plasma, deze had echt perfect beeld. Ga morgen de Samsung terug brengen

KijkerKoper 19-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Schitterend beeld met veel instelmogelijkheden. Je mag van zo'n ultraplat toestel geen geluidskwaliteit verwachten. Gewoon aansluiten op een versterker (HDMI) en je hebt al het geluid dat je wilt. Ik heb een klein beetje spijt van het formaat, ik had achteraf liever een maatje kleiner. Het ding is zo dominant in de kamer. MINPUNT: de aanraakknoppen rechtsonder. Je kunt ze nauwelijks zien en je raakt heel gemakkelijk de verkeerde knop aan. Dus alles met de afstandbediening.

78danny78 25-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

deze tv heb ik nu ruim 7 maanden zeer over te spreken.
hij hangt aan de muur en ziet er super strak uit.
in het begin vondt ik het een groot scherm maar je raakt er super snel aan gewend.
met een ziggo + kaart erin en HD kwaliteit heel mooi beeld.

Stan1960 22-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Heb TV nu enkele maanden. Prima beeld, veel instelmogelijkheden. Menu-gestuurd, dus wijst zich zelf. Maar geluid blijft "blikkerig". Hier mag Samsung nog aandacht aan besteden. Voor de rest prima TV. Geen spijt.

etienne1979 24-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

wij hebben deze tv nu sinds enkele weken in bezit en zijn zeer te spreken over de beeld kwaliteit.. super strak beeld, perfect voor blu-ray.
qua design valt de tv ook goed in de smaak..alleen een klein probleempje met het geluid, als ik een blu-ray of gewone dvd afspeel en het geluid via de versterker laat gaan dan loopt het geluid iets voor,dus niet lip sync. gaat het geluid via de tv dan is het weg... iemand een oplossing? of kan ik als de tv optisch naar de versterker laat gaan toch dts krijgen.. alvast bedankt.. voor de rest is dit een super tv die ik iedereen kan aanraden!! prijs-kwaliteit verhouding is ook goed..

Pwr D 20-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

De tv is nu een maand in mijn bezit. De TV heb ik uiteindelijk bij de MM gehaald omdat er een kortingsactie was die stukken goedkoper uitviel dan internet prijzen.

Het geluid is goed te noemen. Het is in ieder geval beter dan mijn vorige LCD tv, maar natuurlijk aangeloten op de versterker. beetje jammer alleen dat ik geen optisch op mijn versterker heb zitten en nu stereo uit de hoofdtelefoon moet laten komen, maar dat zal met een nieuwe versterker opgelost zijn.

De beeldkwaliteit is echt zeer goed. Een paar HD films gekeken en zowel kleur als scherpte als contrast zijn zo'n verbetering ten opzichte van mijn vorige lcd tv dat ik dit als zeer goed heb ervaren.

Je kan lekker veel met de tv zoals media streamen, usb sticky gebruiken, HDMI voor meerdere apparaten, ziggo CI+ (na softwareupgrade!). Alleen draadloos internet moet ik nog een keer testen.

Lekker simpel op het knopje op de afstandsbediening staat wat je ermee kan doen. Alleen zit er een record knopje op wat ik niet kan gebruiken en dat vind ik wel een beetje storend. Verder geen opmerkingen.

Een relatief smalle lijst en een flinterdunne TV. Alleen de standaard kan beter, maar dat is niet echt erg. Ziet er zeer goed uit.

Duurzaamheid? Ik had er een en die gaf raar geluid en ging spontaan uit en aan, die heb ik ingewisseld voor een nieuwe die het wel goed doet. Ik moet dit even een jaartje afwachten hoe hij het houd.

Michel hhwaard 16-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

tv nu een kleine 3 weken in het bezit.

Opgehangen met Samsung slim beugel,type WMN1000B

ICM.samsung home cinema set HT-c6200.

Installatie van de tv icm cam module/ci plus kaart kostte vrij veel moeite maar met hulp van helpdesk Ziggo toch voor elkaar.

Wist vtv dat dit een tv was met heel erg veel instel mogenlijkheden en dat om het beeld enigzins goed te krijgen dit heel moeilijk zou worden.

Wat een hoop mensen zich niet realiseren is dat de huidige tv out of the box een totaal verkeerd beeld weergeven,gericht op demo in een winkel waarbij backlight,contrasten en kleuren veel en veelste hoog staan.

Voor een leek (net als ik) bijna niet goed te krijgen.

Daarom heb ik de tv ISF laten kalibreren (google maar eens op ISF kalibratie)
Lijkt een hoop geld maar mensen geven een hoop aan tv,home cinema en kabels uit maar vergeten de Kalibratie....

Na de kalibratie nog wat instellingen aangepast en nu is het beeld geheel naar mijn smaak.

hieronder de setting,tussen haakjes staan eerst de calibratie settings en daarna mijn voorkeurs settings.

Let wel:

elke tv ook van hetzelfde merk en type geeft een heel ander beeld,dus de instellingen geven een benadering van wat het zou moeten worden.

Zelf dus nog even aan de slag en als je het echt goed wilt: laten kalibreren.

Modus:Film

Digitaal ruis filter: auto
MPEG ruisfilter: auto
Filmmodus: uit
Motion plus: standaard

Ben verder zeer te spreken over het beeld,gebruikers gemak(muv beel instellingen!)
en het design.

Geluid met films en muziek moet echt over een versterker anders klinkt het niet.

Spraak over de tv is acceptabel.

meer vragen?

Stel ze gerust.

Sumsang 11-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Net voor de voetbal deze mooie Led tv aangeschaft.
We hebben inmiddels 3 Samsung's in huis. Vorige jaar nog een LG gekocht (redelijk eenvoudig toestel) echter na een aansluiting met HDMI, zijn we toch overgestapt naar de 46C6000. Het beeld is voortreffelijk, bediening perfect en het geluid valt me zeker niet tegen.Het is een genot om een film te kijken met dit toestel. Super scherp beeld met mooie, natuur getrouwe kleuren. Zeer plat en mooi op te hangen. Uiteraard ons goed verdiept te hebben bij de concurrenten, vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding voor ons deze TV de beste keus.

fransdenbroeder 10-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Prima TV. Heb hem net een week. Makkelijk in het gebruik. Mooi beeld, geluid is redelijk.
En met Ziggo digitale TV kun je gewoon de Ziggo kaart met kaarthouder in de TV steken, werkte direct makkelijk. Deze TV staat nog niet op de site van Ziggo als gecertificeerd voor hun kaart, maar dat kan deze dus wel. Gewoon de Europese versie (dus niet de veel duurdere NL versie).

r.moonen 24-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Prachtig toestel. wat een kleuren en afstel mogelijkheden. Het lijkt of je door een ruit naar buiten kijkt zo scherp is alles !!
geluid is aardig, maar bij muziek of een film niet overtuigend. mooi afgewerkt. Ziggo kaartje/CAM+ paste er zonder moeite in, en werd automatisch herkend en geïnstaleerd !
foto's op USB stik ook perfect.
Eenigste nadeel: een slechte film of zender is nu wel heel slecht op zo'n groot scherm: als je eerst een HD zender bekeken hebt...maar dat is dus eigenlijk een luxe probleem.

paul1984 05-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6000

Zeer mooi design, heb zelf ook samsung bd7200 audio set, met zelfde kleur, bijna zelfde rand.
mooi plat, als je er naast staat zonder kabels, is echt super. met kabels iets minder, maar er zit een kabel binder bij om aan de tv vast te maken.

Genoeg aanslutingen voor hdmi zelf maar 2 nodig 1 voor humax kastje en 1 voor audio set.

1 netwerk aansluiting, deze natuurlijk aangesloten om router en dan draadloos naar pc,
streaming van pc naar tv via "SAMSUNG PC Share Manager" werkt perfect, audio streaming gaat perfect, foto streaming perfect, video streaming (vob/ divx/ mkv files) streaming werkt perfect.

Geluid van tv geluisterd is goed, maar meteen daarna audio set aangesloten op humax kastje weer.

Kwaliteit beeld:
Zeer Mooi, krijgen van alle vrienden complimenten hoe mooi de tv is/ hoe goed de kwailiteit. wel zeer fel bij standaard instelling, maar genoeg functies om je eigen voorkeur te maken.

Zelf geen CI+ houder voor in tv, dus die nog niet kunnen uittesten.

Pc aansluting: werkt goed, zelf de audio kabel van pc naar tv nog niet uitgeprobeerd, maar geloof wel dat dat werkt. Kwaliteit PERFECT, wil wel de hele dag zo'n monitor hebben voor te computeren /gamen.... maar ja.

Enige puntje wat ik tot nu toe minder vind is dat er een optie is om de monitor naar 15 / 30 /45 minuten uit te zetten, zodat die niet in standby blijft staan, maar dat werkt niet..... in de winkel (media M.) konden ze me ook niet verder helpen, kregen zelf dit ook niet opgelost.(heb nu wel een stekkerdoos waar alles op zit dus alles ineens uit...)
(dus indien Hints hoe het kan werken, graag welkom)?

Zow genoeg info over de tv, indien vragen hoor ik het graag.

groet

Paul