Samsung UE40F6500SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 90 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6500SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

van Paddenburg 07-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Wat een geweldige smartTV. Vanwege de goede testen en de recensies heb ik deze gekocht. Een prachtig scherp gestoken beeld, wat er uitspringt door de smalle rand. Eenvoudige installatie, was begonnen met calibratie, maar uiteindelijk gekozen voor het instellen van het beeld op basis van eigen waarneming. Geluid valt in het geheel niet tegen. Het aansluiten van de mediaplayer en een bluetooth toetsenbord ging probleemloos. Met de USB stick kan simpel programma's van de TV opgenomen worden. Reactietijd voor het selecteren van apps en/of media via de wifi vanaf de computer is ietswat traag. 3d weergave van films is subliem. Kortom met heel veel plezier ga ik nu vaker naar boven dan daarvoor om films of mijn favoriete programma te bekijken. Kortom een echte aanrader!!

MpKreeft 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Pracht TV, mogelijkheden te over en super beeld! Heel veel waar voor je geld bij deze TV. Dit omdat hij simpelweg alles biedt wat je wil van een Smart TV, en dat allemaal tegen en zeer schappelijke prijs.

Sander01977 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Prima SMART TV, heb hem nu 2 weken in bezit en hij bevalt goed. Het beeld is erg mooi (vooral na calibratie), tip om het beeld snel een stuk te verbeteren: stel in het menu de beeldmodus in op "film" en schroef de "achtergrondverlichting" terug naar tussen 8 en 12 (hangt af van de hoeveelheid licht in je kamer). Het enige dat iets beter zou kunnen is de kijkhoek. Het geluid is niet slecht voor het formaat tv, maar het gebruik van externe luidsprekers voor films is zeker aan te raden. De SMART functies zijn voor mij een leuke bonus en werken prima. Een van de grote pluspunten van deze tv is voor mij het feit dat je via een externe harde schijf nagenoeg alle bestandsformaten kan afspelen. Ik heb er zelf een 1TB USB 3.0 2.5" Seagate op aangesloten en kan zo mijn verzameling met films, concerten en documentaires probleemloos afspelen. Met gaming heb ik geen ervaring, maar heb in diverse reviews gelezen dat dat ook goed gaat. Kortom, ik ben tevreden en kan de tv zeker aanraden!

Luc Laros 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Ik heb de televisie nu iets meer dan 1 maand in gebruik.
Heb er voornamelijk mee gegamed films op gekeken en wat tv-uitzendingen. De beeldkwaliteit is subliem.
De responstijd op de speciale gamemodus is ook goed bij online gaming.
Het gebruiksgemak met de voicecommand moet nog wel beter worden.
De dualcore is niet traag maar een logische volgende keuze zou een quadcore zijn voor navigatie.

De browser zal ik weinig gaan gebruiken want alles wat ik fullscreen zal willen zien is ook een app voor in de smartmenu.

De 3D heb ik aardig wat gebruik van gemaakt en is verrassend goed. Een ultieme ervaring in online gaming.

Screen mirorring werkt goed.

Skully13 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Prima beeldkwaliteit, geluid is iets minder. Prima prijs-kwaliteitverhouding!We zijn er erg blij mee

LucKerckhofs 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Deze smart tv heeft een zeer goede beeld- en geluidskwaliteit, alle beelden en geluiden zijn zeer helder en duidelijk. Het toestel heeft vele functies en mogelijkheden en deze zijn na enige verdieping ook eenvoudig terug te vinden en te gebruiken. Alles wordt mooi weergegeven. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop en raad dit product zeker aan.

Juut2004 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Heerlijk, helder, duidelijk beeld. Welke mogelijkheden de televisie allemaal heeft, hebben we nog niet uitgeprobeerd.

ADT79 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Geluidkwaliteit is goed, echter voor de compleetheid zal aansluiten op een soundbar of surround system beter zijn.
Beeldkwaliteit is erg goed, uiteraard afhankelijk van het ontvangst signaal. Ik heb Digitenne dus zou nog beter kunnen zijn met schotel of Ziggo/UPC.
Mogelijkheden zijn erg verassend uitgebreid, de smart functie (internet) gebruik ik meer dan van te voren bedacht, en kijk soms meer via internet dan via Digitenne..
Gebruikersgemak, alles wijst zich erg vanzelf.
Vormgeving, zeer strak model smalle chromen rand rondom het scherm. Kruispoot waardoor het scherm makkelijk te draaien is.
Over de duurzaamheid kan ik weinig melden aangezien ik de TV pas een maandje heb.

D. Kil 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Strak design met onopvallende smalle rand. Perfecte beeld- en geluidskwaliteit. Nu nog mijn ontdekkingstocht afronden van de vele mogelijkheden die dit toestel biedt...

fh211071 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Top apparaat! Wat eenvoudig in gebruik. Vooral in combinatie met Ziggo interactieve TV heeft dit toestel meerwaarde. Televisie gekocht om zijn vormgeving, beeldkwaliteit en prijsverhouding. Geluid is nog het minst, maar daar komt een balk voor :)

Rene074 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Televisie gekocht om zijn vormgeving en beeldkwaliteit / prijsverhouding
Geluid is een beetje blikkerig

denniiiiis 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Heb deze tv nu net een paar dagen en ben er erg tevreden over. Het begint al met de installatie, deze is spreekt voor zich en daardoor erg eenvoudig.

Ook ben ik erg tevreden over de beeldkwaliteit. Kan hem tot slotte aan iedereen aanbevelen!

Veel plezier met jullie TV.

blond5 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Niet voor leken, je moet wel een beetje technisch inzicht hebben. Aansluiten was voor mij geen simpel klusje

Update 4-2-2014:
Ik wil terugkomen op mijn eerdere review. Ik had de HDMI kabel in de verkeerde poort gedaan. Even niet goed gekeken. Toen hij wel in de goede zat ging alles vanzelf.

J.A.Bl 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Geweldige televisie. Simpel te installeren, handige apps en het werkt ook allemaal.
Alleen nog iets handigers verzinnen als alternatief voor de afstandbediening bij gebruik van de browser. Het typen is dan omslachtig.

Bas-88 01-02-2014

Top apparaat!

- Super makkelijke bediening.
- goed beeld
- 3d functie is ook heel mooi (alleen voorbeeld video's bekeken)

- voor zo'n platte tv zit er ook nog goed geluid in.
(gebruik zelf 5.1 setje.

kan tot op heden niets bedenken wat niet deugt, gewoon een goed product!

CoolAlice 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Mijn dochter van 10 jaar geeft een review: "Ik vind het super leuk dat deze Samsung Smart Led TV, 3D kan. Het beeldscherm is in heel mooi HD en het is ook leuk dat de HD in verschillende standen kan. Wat ik ook leuk vind is dat ik de TV kan besturen met mijn Samsung Galaxy Young! De TV heeft heel veel mogelijkheden, bijvoorbeeld deze: WIFI; Met Smarthub kan ik al mijn foto's en fims en muziek bekijken en beluisteren; Ik kan een film mee afspelen via onze externe harde schijf van de computer; Social: You Tube, Facebook voor mam en Twitter; Bluetooth: ik kan hem ook besturen met mijn toetsenbord van onze Tab 3; Hij heeft twee afstand bedieningen waarvan ééntje met een muis; Vanaf morgen hebben we ook een extra kanalen net abonnement waarop ik heel veel films kan zien! Ik vind hem heel erg origineel omdat hij zo dun is en onze andere TV was "heel erg dik". De bij-geluiden van het aanklikken met de muis zijn ook echt grappig."

AyiaNapa 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Erg mooie tv! De omlijsting valt bijna volledig weg en toch stijl wanneer hij uit is. De bediening is erg gemakkelijk en de installatie zo voltooid. Erg veel mogelijkheden om je alle entertainment te geven.

Maurits25 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Deze tv heeft een super strakke uitstraling met een erg smalle rand waardoor het beeld nog groter lijkt. Hij is lekker smal, dus er is weinig ruimte nodig op een tv meubel.
De tv is eenvoudig te bedienen met de afstandsbediening en alle knopjes spreken voor zich.
De geluidskwaliteit vind ik matig, maar ik heb er bewust een goede home cinema set bij gekozen, zodat ik hier geen omkijken naar heb.
Er kunnen alleen geen aux-out-tulpen in dus het geluid moet via een optische geluidskabel (die duurder is) worden versterkt.

Toepie0510 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Mooie TV met schitterend beeld. 3D mogelijkheden beperkt. Bijgeleverde Smart afstandsbediening niet handig voor gebruik.

Mau en Gas 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Mooie tv, makkelijk te installeren, prachtig beeld en veel mogelijkheden! Middels Smarttv kunnen we direct gemiste uitzendingen bekijken en op youtube. Tevens via netflix de nieuwste series en films, een geweldig concept. Wij zijn zeer tevreden!

psychedalienic 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Ik vind dit top kwaliteit Smart TV! Alles vind ik geweldig!!!! De service van Samsung is ook top! Vormgeving, Geluid, Gebruikersgemak en Vooral Beeld is geweldig! De 3D is heel erg goed

Ik vind de kwaliteit van deze Samsung Smart tv type UE40F6500 zeer goed.
De HD Kwaliteit is TOP! Het gebruikersgemak is zeer goed. Je hebt namelijk een E-Manual op de TV, dus als je iets niet begrijpt, kun je zo via de TV in de handleiding komen.
Verder is het Zeer Eenvoudig om contact te maken met je PC en Smartphone. M.a.w. je kun alle bestanden via de Smart tv van Samsung bekijken, zoals: video's, foto's, muziek en nog veel meer!

Ook heb je zoals op je Smartphone applicaties: uitzending gemist, nieuws, 3D explorer (Wat een geweldige ervaring is!), yoga, lifestyle, facebook, youtube, teveel om te noemen.

Als je een externe harde schijf aansluit op je Smart tv van Samsung, dan kun programma's programmeren en opnemen en later bekijken.

Verder kun je een Camera aanschaffen en met je Smart tv van Samsung gaan skypen!

Ik zeg vaak: deze Smart tv van Samsung is meer dan een tv: het is een computer met tv:)

Het geluid is ook van zeer goede kwaliteit!

RonnieV1969 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Installeren is zo simpel en het beeld, echt perfect!! Internet en apps zijn erg makkelijk te bedienen en qua vormgeving (mede reden tot aankoop) erg tevreden. Plaatje in de huiskamer!! Al met al, een Topaankoop!

flavo55 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

goede tv met vele mogelijkheden.
zeer veel functie en gemakkelijk te installleren.
mooi vorm gegeven, wat matige geluidskwaliteit

van dijk166 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Beeldkwaliteit is heel goed, mooi scherm en helder.
Geluid is prima, de afstandbediening werkt ook op de receiver (via HDMI ARC)

Jordydijk 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6500SS

Het is echt een super tv, super kwaliteit, mooie omlijsting en mooie voet. makkelijke afstandsbediening.