Samsung UE32F6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32F6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

MacSchulte 20-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6400AW

Vanmiddag het 2 exemplaar geïnstalleerd, nadat het eerste retour was gegaan wegens een donkere balk (zie YouTube). Na een paar uur werd het beeld donkerder. Uit/Aan zetten hielp ff maar na een paar minuten weer hetzelfde euvel. Er zit een enomre zooi opties op, maar wat heb je daar aan als het beeld slecht is. Kortom: AFRADER

cordp 06-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6400AW

Na lang twijfelen tussen de Panasonic TX-L32e6 of deze Samsung, toch voor deze gekozen. Ik ben een Panasonic fan (liefst plasma), beeld van Samsung kan in dezelfde prijsklassen niet tippen aan die van Panasonic, maar het Smart gedeelte van Panasonic is beperkter en minder op Nederland gericht, helaas.... Voor deze prijsklasse is dit een prima toestel. Installeren ging probleemloos en soepel.Beeld is goed af te regelen, mooie natuurlijke kleuren, diep zwart. Nadeel is de kijkhoek. Vanaf de zijkant komt er een wit/gelige waas over het beeld en vervagen de kleuren, maar is ruim voldoende om vanaf de bank naar de TV te kijken. 3D heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik heb nog geen brilletjes. Jammer dat deze niet standaard bijgeleverd worden. Ze kosten maar ong. 25 euro p/st.
Internet hapert soms tijdens het gebruik van de webbrowser, maar dan voornamelijk tijdens uitzending gemist. Dit zou kunnen verbeteren als ik een kabel aansluit i.p.v. gebruik te maken van de wi-fi, echter Netflix met HD content loopt uitstekend. Het geluid is voor zo'n platte tv redelijk goed te noemen. Had niet verwacht dat de lage tonen nog zo goed vertegenwoordigd zijn. Voor muziek is het niet optimaal, maar voor gewoon TV gebruik volstaat het. Tv heeft twee afstandsbedieningen. eentje met touchpad, speciaal voor het smart/internet. Browsen gaat niet echt soepeltjes. Een gewone muis met toetsenbord zal prettiger werken. Tv is ook te bedienen vanaf de smart phone of tablet met de remote app van Samsung.
Kortom, voor deze prijsklasse geen slechte koop. Ben er tevreden over als kritische Panasonic plasma kijker.

Stansat 03-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6400AW

Uitstekend beeld, "smart" gedeelte tegenvaller, werkt traag en apps kunnen alleen van Samsung geinstalleerd worden geen Play Store, ik voorspel leuk voor even uit te proberen maar na een week wordt het niet meer gebruikt door mij.
Analoog extra speakers met tulpstekkers krijg ik met geen mogelijkheid aangesloten, werkelijk alles geprobeert, is alleen mogelijk via hoofdtelefoon.(onhandig)
Voice commands met afstandbediening waardeloos werkt zelden, ga ik niet meer gebruiken, pad op afstandsbediening erg lastig te bedienen, Samsung doe er wat aan!
Dus hoofdzakelijk tv kijken uitstekend, koop hem niet voor de "smart fun"cties" is mijn advies.

Stansat 03-03-2014

Nog even een aanvulling: geluid is matig (zoals bij elke platte tv) maar voldoende voor de slaapkamer, wil je echt goed geluid? koop een extra geluidsbalk os sluit hem aan op een receiver.

henkie_haajee 23-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6400AW

deze smart tv hangt in de slaapkamer.
zo'n fijn beeld , geluid en zeer gemakkelijk in de bediening.

ook een groot plus punt is kijken in de 3d , alles kijken we wat op TV is in 3d , je wilt niet meer anders als we in de woonkamer komen, waar ook een platte tv staat , lopen we hard terug naar de slaapkamer.

ook het internet is een zeer fijn iets , in de ochtend direct de krant , email en facebook bekijken.
HEERLIJK.

gisteravond nog een late film op RTL5 bekeken met de 3d bril op........... prachtig.

Clemens 10-04-2014

Ik wil jou niet wakker schudden, maar wat gebeurt er in jullie slaapkamer als jij alles in 3d kan zien daar. Er is geen omroep in Nederland die 3d uitzendingen uitzendt.
Ben bang dat je HD bedoelt, maar dat is zeker geen 3D. Die bril kun je dan beter neit opzetten.

framol 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6400AW

Prima TV. Gekocht voor in de slaapkamer.
Zeer makkelijk te installeren maar omdat het een Smart TV is kost het wel wat meer tijd dan bij "gewone" TV. Maar alles wijst zich vanzelf. Ideaal is de extra afstandsbediening met touchpad. De bijgeleverde gewone afstandsbediening gebruiken we niet eens. Alles gaat snel met deze TV, na aanzetten direct beeld, direct internetverbinding, snel zappen.
Veel voorgeinstalleerde apps, Uitzending gemist, Buienradar, Youtube, Netflix, enz. Ook goede browser aanwezig voor gewoon internetten, met de Touchpad afstandsbediening gaat bediening uitstekend.
Wel even problemen gehad met wifi verbinding, maar omdat de TV via een Range Extender verbinding maakt moest naar later bleek de Range Exstender worden geupgrade. Daarna alles OK.
Kortom een uitstekende TV met mooi design voor goede prijs.