Samsung UE46F8000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 670 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F8000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Johan Goed 18-09-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Geluid goed voor een TV, Beeld wat je ervan mag verwachten Goed, Mogelijheden Te veel, gebruikergemak snel voor normaal gebruik als TV of Radio. Alle mogellijkheden zijn te veel voor mijn gebruik.
Vormgeving mooi. Maar is persoonlijk
Duurzaamheid is niets over te zeggen. Hoe lang gaan systemen mee en zijn ze te recyclebaar.

Brombeer47 02-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Dit is een mooie televisie om te zien voelt erg licht t.o.v. mijn vorige Sony beeld is erg goed,
geluid valt tegen vandaar JBL soundbar die goed communiceert met de TV.
Nadeel van de TV is dat je veel extra moet betalen voor dubbele tuner maar er eigenlijk in combinatie van een UPC CI+ kaart niet goed mee kan werken.
Als je een harde schijf of een stick op de computer USB aansluit en gaat opnemen van een HD zender en je zit een HD te kijken valt de zender weg met de tekst zender gecodeerd op het moment dat de opname start.
Behalve op Nederland 1,2,3 reden die worden ten alle tijden uit gezonden zonder codering in HD voor de andere HD zenders denkt UPC dat je met een tweede TV aan de gang bent i.p.v. 1 TV met 2 tuners m.a.w. UPC loopt weer hopeloos achter en dat met een monopolie positie in de rand stad.

FvandeS 02-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Sinds drie weken in het bezit van deze prachtige TV.

Geluidkwaliteit. Behoorlijk goed, voor wat je voor zover mag verwachten van een TV. Via je eigen Hifi set is natuurlijk altijd beter.

Beeldkwaliteit. Die is super! Wat een scherpte en kleurbereik.

Mogelijkheden. Te veel om in drie weken te ontdekken. Minpuntje is nog wel dat alles in mijn huis van Apple is
en met Allshare kan ik (nog) geen goede verbinding krijgen met mijn apparaten (Time Capsule, iPad, iPhone) Ik heb de TV nog niet zolang, dus misschien moet ik er even wat beter induiken. Misschien dat andere hier tips over hebben?

Gebruiksgemak. Prima, duidelijke menu's, geen eindeloos navigeren. Top!

Vormgeving. Erg mooi slank design. Optimaal beeldformaat door dunne omlijsting.

Duurzaamheid. Moet nog blijken.

EmJee19 31-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Uiteraard kan het altijd beter en daarom geen maximale scores uitgedeeld. Maar heel mooi, goed en degelijk is het allemaal wel! En zeker met de soundbar erbij een prima geluid dus meer dan de investering waard. Wel een score van 10 voor de dealer: Radio von Burg in Rotterdam! Heel scherpe prijzen, uitstekende informatieverstrekking en een zeer goede service!! Hulde!

Shnatzzz 24-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Prachtige tv om te zien, en ook de beeldkwaliteit is uitmuntend. Heb de tv nu 3 maanden en geniet er nog iedere dag van. Heel mooie bijkomstigheid is dat je hem kunt upgraden met de evolution kit. Dus je hoeft niet meer iedere 2 jaar een nieuwe tv te kopen om bij de tijd te blijven. Erg goed over nagedacht!

Wouter67 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Fijne tv met echt mooi beeld die echter nog wel wat software updates mag hebben. Ik ben een erg kritische gebruiker en heb nog wel een paar gebreken gevonden (in willekeurige volgorde en niet compleet):
- opnemen tv via USB disk. Gaat regelmatig mis als de USB drive dan ineens niet meer gevonden wordt (in en uitpluggen fixt het dan weer)
- programmeren van opnames onvriendelijk en bij herhaalde opname (bijv. dagelijks journaal) geen naam meer mee te geven.
- geen series te programmeren (zodat hij automatisch begint op te nemen als de serie naam in de tv guide komt rond een bepaalde datum/tijd), dit kon mij 5 jaar oude SHARP wel.
- geen automatisch wissen als disk vol is. Wissen zo-ie-zo lastig, kan wel per folder maar niet handig of snel
- bij Wifi verbinding en meteen na aanzetten tv naar YouTube gaan crasht YouTube app nog wel eens.
- TV terugspoelen kan pas als je de tv een keer eerder gepauseerd hebt. Dus als je al een uur tv zit te kijken kun je dat niet terugspoelen, je moet van te voren bedenken dat je misschien wil terugspoelen en dan eerst een keer op "play" of "pauze" drukken voordat de functie actief is.
- Stembediening werkt niet erg goed, als je systeem via een surround systeem hebt aangesloten is het mij herhaaldelijk (tot ik het uitgeschakeld heb) gebeurd dat de tv zichzelf begon te bedienen. Dus door het tv geluid (verder stilte in de kamer) ging hij acties uitvoeren. Er leuk als je een film van BlueRay zit te kijken en de tv plotseling naar Net5 schakelt. :-( Erg jammer want verstaan doet hij anders best goed.

Jacco023 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Prachtige tv. Vind het echt een meubelstuk in de woonkamer. Beeld kwaliteit is echt super. Geluid kan wel wat beter maar ik zal hier nog een soundbar voor aanschaffen. Heb nog wat moeite met de besturing via hand gebaren maar ik moet nog zien hoe vaak je dit zult gaan gebruiken

RCrucq 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Deze tv heb ik samen met de Samsung Soundbar 751 gekocht bij Radio Von Burg voor een scherpe prijs.
Persoonlijk vind ik het geluid van de tv niet echt geweldig maar in combinatie met een soundbar klinkt het fantastisch.
Wat een mooie tv is dit zeg , super scherp beeld, het blijft genieten elke keer weer. 3d is ook echt weergaloos.
Mogelijkheden ten over en installeren gaat ook bijna van zelf.
Tot nu toe de beste aankoop ooit. Ik zie uit naar de tablet en 250 cashback, bedankt Radio Von Burg.

Anoniem 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Nadat ik het beeld van onze vorige TV aan de kleine kant begon te vinden (81cm)een zoektocht begonnen naar een andere grotere tv. Na verschillende reviews gelezen te hebben mijn oog laten vallen op deze UE46F8000 van samsung. Heb hem nu een paar dagen maar wij zijn er super content mee! Wat een beeld zeg! Het geluid bij deze tv is goed maar zoals bij bijna alle tv's niet fantastisch. Bedieningsgemak is ook geweldig...er zit een afstandsbediening bij die de rest van de afstandsbedieningen overbodig maakt. Super!

Toen de prijs....die vonden wij aan de hoge kant en reek in eerste instantie boven ons budget. Vrienden van ons tipte een tv winkel in Budel-Schoot (www.detelevisiespecialist.nl/). Daar zijn wij maandag heengegaan en kregen perfecte uitleg over deze tv en de prijs was zeer concurerend met de grote ketens. Ook bleek ook nog eens dat we 250 euro cashback kregen! Toen was de beslissing zo gemaakt... Zo blij mee...maar dat had u al in de gaten denk ik ;-)

ferooij 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Januari 2014 de keuze laten vallen op deze tv en met de dealer een uitgebreide uitleg overeengekomen voor optimaal gebruik van de mogelijkheden. 30 Minuten voor installatie en uitleg bleek al toereikend. Eenvoudige bediening en de kwaliteit van het beeld is fantastisch. Onze andere 4 jaar oude tv van een ander merk met digitale aansluiting kan niet tippen aan de beeldkwaliteit en het gebruiksdiversiteit van onze Samsung.
Samsung heeft ons voldoende overtuigd om in de toekomst ook voor dit merk te kiezen hoewel ik voorheen een echte fan was van het andere merk.

NielsAn 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Erg blij met deze nieuwe LED TV. Ik kwam van 32 inch CRT TV, dus een giga sprong voorwaarts.Het was wel even zweten op de CI CAM module aan de gang te krijgen en alle randapparatuur, maar alles werkt nu technisch als een zonnetje.
Er is nog veel ontdekken qua apps, settings en configuratie, maar het beeld is nu al SUPER!

Er-Sy 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Perfecte tv lang gewacht op een tv met deze mogelijkheden en gebruikers gemak.Ik gebruik hem met upc mediabox en maar 1 afstandbediening van de samsung tv. Tv, radio, internet, makkelijk te linken en bedienen met tablet en telefoon. Iets minder makkelijk linken met windows 8 of nog niet de juiste app gevonden dit probleem ligt aan bij de tv. Helaas nog niet zo veel app's maar misschien vraag ik te apparte dingen van een Tv. Linken met mijn Sony sa-ns410 wifi speaker is ook nog niet gelukt.

rawoudstra 18-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Had vergelijkingsmateriaal met een andere Samsung smart tv al in huis. Helaas bekrast door de kids. Nu deze. Mooi helder scherm in de opties volledig naar eigen smaak in te delen. 1000 mhz door de processor extra gegenereerde tussenbeelden zonder haperingen. Je hebt niets door. 3D kijken mooi scherp, door helderheid scherm geen last van de donkere brillen. Behoorlijke verbetering op de vorige. Ps3 en Ps4 werken super lage refreshrate ten opzichte van de f7000. Wizard is vlot en herkend je apparatuur vrij vlot. Nog niet getest met Blu-ray wel met Upc. CI modules geen ervaring mee. Wifi lekker snel. Mijn mening topapparaat. qua geluid is het ook goed maar een 5.1 of 7.1 set is toch mooier. creëer je eigen bioscoop met dit scherm.

Aminaa 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Sinds vorige week deze tv gekocht in combinatie met een hwf750 bij Radio von Burg in Rotterdam (aanrader en veel goedkoper dan hier op kieskeurig)
Met alle respect voor de andere tv's maar wat een beeld en wat een gadgets allemaal.
We moesten wel even wennen (maar dat moet ook met een nieuwe wasmachine of telefoon) maar na een paar dagen heb je het echt al onder de knie.
Ik kan nu niet wachten op de Gratis Tablet en 250,- retour

kniekous 13-01-2014

Hele goede tv
mooi beeld en heel gemakkelijk te bedienen,
en vooral div. extra's hele goede tv wij zouden niet anders willen, ik weet zeker dat wij hier jaren lang heel veel plezier aan zullen beleven, daarom raad ik ieder deze tv aan,

vriendelijke groet Jan, Jeanne

reviewPte 08-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Ik heb deze Samsung Smart TV nu een paar weken in mijn bezit en ben verrast door het heldere scherpe beeld zeker bij het afspelen van Blue Ray DVD's.
Het gebruik van de Smart TV functies is erg eenvoudig na het doorlopen van de configuratie wizard.
De Smart TV is met een draadloze muis en keyboard en de Internet Browser als een gewone PC te gebruiken.
Samen met de ingebouwde camera en de Skype functionaliteit is het heel handig om contact te onderhouden met je vrienden via de TV op een groot scherm.
Daarnaast is de UE46F8000 een mooi object in je huiskamer en bied alle mogelijkheden om andere apparatuur als Audio apparatuur,USB-disk'n, DVD-player etc aan te sluiten.
Nu nog slechts enkele weken in gebruik, ga ik er van uit dat het met de levensduur ook goed zit.

Mirjam van Roessel 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Hele mooie en goede televisie. Naast met een mooi beeld televisie kijken is het erg praktisch om ook via de apps toegang te hebben tot youtube, Ted Talks en Netflix. Zelf online Yoga!
Kwaliteit van het beeld is erg goed en scherp.
We hebben nog niet alle functionaliteit ontdekt.

craevers 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Nog steeds zeer tevreden met deze TV

pauline22 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Wat een prachtig design, en een haarscherp beeld. Legio mogelijkheden die ik nog allemaal moet gaan ontdekken. Blij dat ik niet voor de Philips ben gegaan.

H. van Tilborg 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Samsung UE46F8000 LED SMART TV ma. 23-12-2013 besteld na, via long list naar short list, die keuze gemaakt te hebben.

Vr. 27-12 opgehaald bij It's electronics.
Za. 28 uitgepakt, geinstalleerd en in bedrijf gesteld.
Eerste indrukken na enkele dagen ervaring (nu ma. 30-12):
- geluidskwaliteit is ruim voldoende, maar komt natuurlijk niet het mooie geluid van de SAT
(Samsung Crystal Surround Air Track) die we erbij hebben gekocht
- beeldkwaliteit is (door 1.000 Hz beeldverversing) écht supermooi.
Dat vinden niet alleen wijzelf, maar ook alle mensen die het beeld inmiddels gezien hebben
- mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en (nog lang nie talle mogelijkheden in die paar dagen
uitgeprobeerd)
- toestel is gebruiksvriendelijk door diverse mogelijkheden van bediening (o.a. normale
afstandbediening, touchpad, spraakopdrachten, gebarenopdrachten), maar moet ook kunnen via
tablet (nog niet aan toe gekomen)
- vormgeving is super dun en kader om beeldscherm is ook ultra smal gehouden waardoor iedereen
erg positief is over het uiterlijk van het toestel
- toestel heeft A-klasse wat betreft energiegebruik.
Dat is goed, maar kan wellicht nóg beter?

Conclusie: supertoestel wat we iedereen kunnen aanbevelen!

ronno1 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Het is een geweldige smart tv, prachtig beeld, i.c.m. HD tv abonnement van UPC, redelijk geluid voor een zeer dunne klankkast, ben nog wel aan het uitzoeken van de instel mogelijkheden, zeer veel instel mogelijkheden in een overzichtelijk menu

45teuntje 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Geweldig apparaat met een prachtige beeldkwaliteit. Het is even wennen aan alle mogelijkheden en niet alles is simpel te installeren. Dat vraagt wat extra tijd en inspanning voor ouderen die minder gewend zijn met alle nieuwe technologie.
Het installeren door een deskundige zou tot de mogelijkheden moeten kunnen horen.

jruiter 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Ik heb deze TV nu enkele dagen in mijn bezit. Mijn verwachting werd overtroffen, zowel in beeld- als geluidkwaliteit en ook de smartphone integratie. Youtube filmpjes speel je met je smartphone met een druk op de knop op je TV af.

SchipperJ 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Sinds een week zeer tevreden eigenaar van een Samsung EU46F8000 Smart TV.

Mijn conclusie:
Je kunt erover lezen tot alle recencies je voor de ogen duizelen, maar deze moet je echt zelf ervaren! Als is het maar een kwartiertje in de winkel. Een overweldigend complete televisie, met fenomenale beeldkwaliteit, prima geluid en ondanks de grote verscheidenheid aan nuttige en verrassende features zeer gebruiksvriendelijk door het inuitieve keuzemenu en de geweldige touchpad afstandsbediening. Nog dagelijks ontdek ik voor mij nieuwe handigheidjes die het nog mooier en beter maken. Waarom niet allemaal tienen gegeven? Omdat het altijd nog beter kan én moet, al weten we nu misschien nog niet helemaal hoe en wanneer. Maar Samsung zal ons ongetwijfeld weer weten te verrassen volgend jaar.

Eenvoud en gemak!
Van eerste installatie en configuratie, tot het downloaden en gebruik van een groot scala aan apps (ja, ook uitzending gemist van NPS, RTL en SBS), het internetten via de web-browser, het afspelen van content op aangesloten externe apparatuur en het skypen mbv de geïntegreerde (wegklapbare!) camera. Alles is zeer eenvoudig te installeren en te bedienen. Ook voor de minder onderlegde AV-gebruikers (waar ik mezelf ook onder schaar).

Een genot voor het oog.
Behoudens de geweldige beeldkwaliteit de zeer slanke randomlijsting, de fraaie chromen standaard, het strake design van de afstandsbediening en alle aansluitingen voor externe apparatuur keurig weggewerkt aan de achterzijde, waardoor de tradionele snoer-/kabelspaghetti kan worden vermeden. Montage tegen de muur dmv een Vogels Thin 345 maakt het voor mij helemaal af; platter en strakker kan op dit moment haast niet.

En oh ja, hij kost serieus knaken. Maar oh, oh, oh... ook wel erg leuk om weer eens ouderwets enthousiast te kunnen worden over een nieuw "speledingetje". Zo erg zelfs, dat je er zelfs een recensie over schrijft.

hepsel 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F8000SL

Onder de indruk van deze televisie.
Wat een fantastisch beeld.
Bediening is duidelijk een eerste installatie ook.de fine-tuning vereist iets meer tijd en studie maar is zeker de moeite waard.
De smart-hub is ook leuk vooral met de galaxy S4.
Mijn zoon van 8 bedient al bijna met het zelfde gemak als zijn 3DS dus kan ik niet achterblijven.
Om het al een aanrader.