Philips 40PFL7007H Reviews

• Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 9
  • Vormgeving 9
Product een paar dagen in bezit
Deze tv nu een paar dagen in mijn bezit en moet zeggen, een super tv. Beeld is super scherp, geluid is dankzij de speakers in de voet ook goed voor een platte tv. Vormgeving is met de smalle rvs bezel ook erg strak.
9,6
  • Beeldkwaliteit 10
  • Mogelijkheden 10
  • Gebruiksgemak 9
  • Vormgeving 10
  • Duurzaamheid -
Product een maand in bezit
Toch weer voor philips gekozen ondanks dat de vorige matchline een slecht geluid produceerde. Een hele verbetering, geluid is perfect en wat een beeld. DVD recorder met harde schijf en bose 123 er op aan gesloten en alles werkt zonder problemen. Tot op heden heel erg tevreden en ik zou hem zeker aanraden.
  • Beeldkwaliteit 9
  • Mogelijkheden 1
  • Gebruiksgemak 1
  • Vormgeving 9
  • Duurzaamheid 1
Product een kwartaal in bezit
Geluid en beeld zijn prima. Echter na een paar weken ging de TV 'snachts spontaan aan en weer uit. Na een maand hield de afstandsbediening er mee op. Contact opgenomen met Phillips. We werden van het ene servicebedrijf naar het andere doorgestuurd en onheus te woord gestaan. Ronduit belabberde service. Inmiddels is er eindelijk een monteur langs geweest en lijkt het euvel te zijn verholpen. Afwachten hoe lang het nu goed gaat.

De service is voor ona aanleiding nooit meer een Philips

TV te kopen, jammer.

Aanvulling:

De afstandsbediening is ergonomisch erg onhandig (geen duidelijk boven en onderkant) en de knoppen zijn onduidelijk en klein. Heel anders dan we van Philips gewend zijn (wij hebben nog 4 andere Philips TV’s in huis). Bij het overschakelen naar een andere zender komt er een donkere horizontale balk over een derde van het beeld met daarop het nummer van de nieuwe zender. Niet prettig en volstrekt overbodig.

Het toestel voldoet al met zeker niet aan onze verwachtingen en we zullen dit toestel niet aanbevelen aan anderen
9,6
  • Beeldkwaliteit 10
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 10
  • Vormgeving 10
Product een paar dagen in bezit
Na 10 jaar opnieuw een Philips aangeschaft. Fantastisch scherp beeld met mooie natuurlijke kleuren. Ambilight is een leuke feature, was een belangrijke reden om te kiezen voor deze televisie. Geluid is prima. Speakertje in de voet geplaatst voor een vol geluid. Werkt prima! Instellen van de verschillende opties werkt intuïtief. Bij eerste keer opstarten wordt je door de belangrijkste instellingen heen geholpen. SmartTV met apps werkt goed, al is de wifi niet enorm snel. Opstarten duurt ook vrij lang, maar er is een lerende snelstart optie, nog even afwachten of dat goed werkt. Over duurzaamheid nog niet veel te melden. Dat komt over een half jaartje.