Samsung LS24C570HL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung LS24C570HL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Liefdevol 02-03-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Erg mooie beeldkwaliteit! Alleen jammer dat je 'm niet kunt draaien. Alleen omlaag en omhoog. Verder een erg mooi design. Ziet er mooi uit, en geeft ook mooi beeld.

nicl 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

De monitor heeft een mooi, scherp beeld met goede kleurenweergave. Het beeld blijft ook onder een schuine kijkhoek goed.
De 1-knopsbediening werkt erg gemakkelijk.

Qua instel- en aansluitmogelijkheden is de monitor redelijk basic, maar er zijn geen functies die ik mis.

De monitor is mooi vormgegeven en misstaat ook niet op een wat meer in het oog springende plaats.

Al met al een goede all round monitor.

Max Groot 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Ik vind dit een geweldige monitor. Het gebruiksgemak en de interface bevielen mij vanaf dag één. Het beeld is een feestje om naar te kijken en is een genot om te gebruiken in allerhande situaties. Zowel films kijken, gamen als tekstverwerken is een stuk makkelijker op deze FULL HD bikkel.

Zeker een aanrader!

welu67 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Zeer mooi beeld, mooie kleuren.

Strakke vormgeving, mooie voet.

Helaas niet in hoogte verstelbaar en de rand had wat dunner mogen zijn

ITTI 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

I've owned this screen for a few months now. Great screen and at an affordable price. I especially needed the mat screen. It makes all the difference!
The viewing angle is fantastic and the contrast is easy on the eyes, on any setting.
I'm very happy with this purchase.

TIMB0LADE 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Mooi beeld en de snelheid van verversen is prima, ik speel de playstation 4 er op af via de hdmi-aansluiting, het geluid is ook prima via de hoofdtelefoon/geluidsboxen aansluiting aan de achterkant van het scherm
De vorm is mooi breed en de rand lekker smal, bovendien kun je de vertikale stand iets aanpassen aan waar je zit tov het scherm

Geemer 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Een mooi scherm met maar een paar minpuntjes.

De kijkhoek is erg goed, de kleur verandert maar een klein beetje bij hogere kijkhoeken.
Ook is de kleurdiepte geweldig. Ik gebruik de monitor op 30% helderheid omdat ik in een wat donkere ruimte zit en zelfs daarbij is nog goed onderscheid te maken tussen alle kleuren.

Van bron wisselen gaat snel en eenvoudig en ook is de monitor redelijk snel aan.
Het LEDje is wit en is niet storend fel. Het staat standaard ingesteld om uit te gaan terwijl de monitor actief is, te knipperen als deze in slaapstand is en gewoon te branden als hij uit staat. Dit kan met behulp van het menu veranderd worden, mits gewenst.

Als je een HDMI-kabel gebruikt is het mogelijk om met een koptelefoonuitgang geluid via de monitor te krijgen.
Ik heb dit niet getest, maar het viel me wel op dat de monitor steeds opnieuw zichzelf als standaard geluidsapparaat instelde in Windows 7 en ik dus geen geluid uit m'n speakers kreeg. Dit was op te lossen door in Windows de monitor bij geluidsafspeelapparaten uit te zetten.

Met de bijgeleverde VGA-kabel had ik bij donkere beelden een lichte vlek linksonder die verdacht veel leek op backlight bleed, maar met een HDMI-kabel (niet bijgeleverd) is dit geheel verholpen.

De Magic Upscale functie doet de beeldkwaliteit helaas geen goed en veroorzaakt zelfs wanneer deze niet actief zou zijn (als de monitor of zijn native resolutie staat) een vermindering van de beeldkwaliteit.

Als je de monitor aan zet of deze uit standby komt dat dan eerst linksboven de actieve invoerbron komt te staan. Dat is prima.
Maar zodra dit weg gaat komt er midden onderin twee seconden lang een schermpje dat naar sneltoetsen voor de JOG-knop verwijst. Zover ik heb kunnen vinden is deze tweede melding niet uit te schakelen en vrij storend.

Verder is de hoogglans zwarte afwerking prachtig, maar helaas wel erg gevoelig voor vingerafdrukken en zie je er elk stofje op.

Wilco van den Helder 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Echt een heel mooi helder beeld je kan hem ook nog verstellen naar een betere in vals hoek om te kijken.

GJ van Buuren 12-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Ik ben erg blij met mijn nieuwe Samsung monitor. Het beeld is super, zodat ik mijn full HD bestanden goed kan bewerken. Ook de mogelijkheid om mijn camrecorder met een HDMI kabel aan te sluiten vindt ik erg fijn.
Kortom, ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Bob1337 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Strakke vormgeving zonder poespas (één bedieningsknopje voor alles) en een mooi beeld met volle kleuren. Goede kijkhoek, waardoor hij ook ideaal is om als tweede monitor te gebruiken. Voor de prijs is het zeker een aanrader.

Paolo25 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Mooie groot beeld prettig naar te kijken, geen hoofdpijn meer. Even wennen van de bediening die onderaan in het midden van de monitor zit. Er zit geen DVI uitgang ( moest wel even een HDMI kabel kopen )wel HDMI en VGA. Kan ook nog mijn oude computer op aansluiten. Ben er heel erg blij mee, beste koop voor mij.

Bob1337 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Ik was al een tijdlang op zoek naar een tweede 24" monitor voor mijn PC en de LS24C570HL van Samsung voldoet perfect aan de eisen die ik gesteld had - een goede beeldkwaliteit voor een betaalbare prijs. Games zien er prachtig uit op dit scherm, de kleuren zijn mooi vol en alles ziet er strak uit.
De vormgeving van het scherm is verder erg solide en degelijk, zonder al te veel poespas. Precies wat ik zocht en voor deze prijs ben ik dubbel en dwars tevreden. Een aanrader!

MDavidis 01-01-2014
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Een paar dagen in mijn bezit. Mooi scherm met mooi beeld. Alleen uitzetten van het scherm beetje omslachtig (geen 'druk op de knop', maar via menu)

Erkin7 31-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Ik vind het een top beeldscherm! Alleen jammer dat je hem niet in meerdere richtingen kan bewegen. Bovendien zit hij ook wat te hoog naar mijn mening. Voor de rest is het beeldkwaliteit echt top! Raad iedereen een Samsung monitor aan, want tot nu toe blijft Samsung maar winnen.

jaap767 29-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Voldoet prima voor de prijs van deze monitor.
Ik kreeg wel tot 2 maal toe een monitor die defect was. Krassen/ dode pixels. Naar volle tevredenheid zonder gedoe vervangen voor een ander exemplaar.

TonTom 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Prima scherm, zeer en helder en weergeeft de kleuren warmer dan een laptopscherm.
Het is verder heel basic scherm maar wel heel strak afgewerkt. Geen aan/uit knop aan de voorkant zichtbaar (deze is netjes aan de onderkant verwerkt, met die knop kan ook eenvoudig gescrold worden door de instellingen)

Eric111 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Zeer content met mijn nieuwe monitor!
Voorheen een 19inch (4:3) TFT nu een 24inch samsung.

Zeer mooie vormgeving en voor mij voldoende aansluitmogelijkheden (VGA en HDMI).
Jammer genoeg werkt de magicTune niet opdat mijn video kaart niet voldoende is.

Beeld is goed en is ook goed en makkelijk in te stellen met het OSD.

Geen spijt van deze monitor van Samsung.

turboannie 22-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

heel goede kwaliteit, het is net alsof je ín de games zit. De details zijn nu heel goed te zien en de kleuren helder zonder scherp te zijn.

Said 123 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Deze 24 inch monitor van Samsung gebruik ik voor mijn desktop op de zolder. Ik twijfelde eerst tussen 24 en 27 inch, maar ik ben blij dat ik 24 inch heb genomen. Want deze monitor is echt groot genoeg voor werken/gamen op 1-3 meter afstand. Vormgeving is degelijk, niet heel spannend, maar wel strak. Beeldkwaliteit is vergeleken met mijn oude 17 inch samsung monitor (syncmaster 171n) super, maar dat zal ook te maken hebben met de veel hogere resolutie. De kleurweergave is in orde en verder heb ik eigenlijk geen enkel kritiekpunt v.w.b. de beeldkwaliteit.

Al met al is deze monitor prima voor desktop- en gamedoeleinden en ben ik er zeer tevreden over.

PeteJ 11-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

Mooie strakke monitor met een zeer mooie voet. De installatie is erg eenvoudig en schakelt zichzelf in, wanneer je de pc aanzet.

dijkf2 02-12-2013
Geschreven voor: Samsung LS24C570HL

nieuwe pc gekocht nieuwe monitor nodig.
oude was al een Samsung (17inch) en daar was ik dit tevreden over.
Beeld kwaliteit: voor deze pris is perfect mooie kleuren.
Mogelijkheden: aansluitingen kloppen alleen mis ik een DVI aansluiting.
Vormgeving: perfect, slank, mooi zwart en mooi design.
toppoie monitor