LG 22MP55HQ-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 22MP55HQ-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Double U 15-12-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Uitstekende IPS-monitor voor weinig geld. Het beeld is helder, scherp en prettig in gebruik. De omkasting is glanzend zwart, en ook de voet. De voet is simpel en niet verstelbaar in hoogte, het scherm kan alleen een beetje gekanteld worden; maar dat kun je ook niet verwachten voor zo'n lage prijs. Enige minpunt is dat er een VGA-kabel meegeleverd wordt; dat is obsoleet, dat had een HDMI-kabeltje moeten zijn. Maar die kun je al voor drie euro in de winkel halen. Al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben er heel tevreden mee, en raadt hem ook aan familie/ vrienden aan.

pieter de koster 07-12-2014

een erg mooie monitor
qua vormgeving past hij prima bij mijn nieuwe desktop
prima beeldkwaliteit, mooi contrast en goede kleuren

FrankL 28-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

De kleuren zijn levendig, dit komt natuurlijk door het IPS-scherm. Het scherm flikkert niet, en vertoont geen rare dingen.

De monitor heeft een mooie vormgeving, met een glanzende rand om het beeldscherm. De knopjes voor het OSD zijn makkelijk te gebruiken.

Voor de prijs is dit een aanrader wat betreft IPS-monitor. Er zijn schermen van hetzelfde formaat zonder IPS die duurder zijn dat dit model.

Chief_Adu 16-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

De monitor doet wat hij moet doen. 22" past mooi bij de 17'3" laptop en is niet te groot. De vormgeving van de monitor is modern, Alleen moet ik wel wennen aan de kleuren, aangezien ze niet zo licht zijn als die van mijn laptop(s).

Deze monitor verdient een mooie 8.

Kees.grootes 10-08-2014

Een mooi helder beeld.
VGA en HDMI ingang.
Funtie toesten zijn makkelijk te vinden en ook makkelijk te bedienen. Alles spreekt voor zich.
Vormgeving is basic en strak.

naam vooroorlogs 04-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Een monitor met alles er op en er aan met prima beeld dat vooral ook vanaf de zijkanten onder een grote hoek goed leesbaar blijft en niet vertekent.
Prettige rustige vormgeving.

j.h. stienstra 01-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

De LG monitor is gemakkelijk te installeren. De aankoopservice is door mij als uitstekend ervaren.Het beeldscherm heeft een goede kwaliteit. In de handleiding ontbreekt het aan instructie om de contrastwerking en scherpte te moduleren. Ik lees veel tekst en dat is anders dan bij foto's e.d. Ik denk dat ik een goede aankoop heb gedaan.

Arinzogh 13-07-2014
Geschreven voor: LG 22MP55HQ-P

Een zeer goed beeldscherm, prachtige kleuren en zeer detailrijk. Een IPS-scherm is super, dit valt vooral op als jet wat schuin voor het scherm staat, dan is alles nog zeer goed te zien. Dit scherm heb ik gekocht voor mijn zoon i.v.m. de aanschaf van een game-computer. Ook de reactiesnelheid van het scherm is goed, mijn zoon is erg blij met deze aankoop!