LG 23MP75HM-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 23MP75HM-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

nijdamb 29-12-2014
Geschreven voor: LG 23MP75HM-P

Beeld via DVI of rechtstreeks HDMI niet mooi. Geen scherp beeld, vooral tekst is erg slecht. Via vga wel redelijk beeld, in ieder geval duidelijke tekst. Gevoelige tiptoetsen onderaan de monitor, is lastig instellen.

Hoogte monitor niet in te stellen, helaas staat de monitor "hoog" op zijn poot.

Geluid uit de boxjes matig. Aansluiting koptelefoon midden achter het scherm, niet handig.

Paul2654 25-08-2014
Geschreven voor: LG 23MP75HM-P

Mooi scherp beeldscherm met veel instelmogelijkheden en aansluitingen middels 2 x hdmi en vga. Hiernaast evt. nog audio in en headset aansluiting.
Zowel computer als tv setup box aangesloten. Werkt heel mooi.

groot 28 21-08-2014
Geschreven voor: LG 23MP75HM-P

prima monitor voor een leuke prijs werkt prima heeft een fraaie uitstraling,2 hdmi aansluitingen ,en een vga +headset en pc aansluiting

Dirkjan 2011 24-06-2014
Geschreven voor: LG 23MP75HM-P

Mooie monitor ziet er goed uit. Lastig met HDMI en geluid via 7.1 uitgangen op moederbord van mijn systeem
Was even zoeken, op website via CD rom gebruiksaanwijzing opgehaald. Daar bleek mogelijkheid via ODS menu om HDMI om te schakelen. Makkelijker is het als je computer via geluidstekker aansluit dat het omschakelt. Rand van het scherm heeft zijkanten en boven een zwarte rand van ca 50mm, anders dan ik in promotie verhalen dacht. Ook van de voet had ik verwacht dat het van transparant Plexiglas was zoals de opgaande steun. Jammer maar heeft te maken met verpakkingsperikelen denk ik.
Wat scherm instellingen en hoe betreft moet ik nog verder leren ondervinden. Al met al een goed schermpje voor de prijs.