LG 23MP55HQ-P Monitor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 23MP55HQ-P Monitor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

alos 02-02-2015
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

ik ben blij met deze beeldscherm. goede helderheid en kleurweergave. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige min punt is geen massieve voet.

leostarmans 27-12-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

ik beoordeel dit product als zeer goed anders had ik het niet gekocht
de beeldkwaliteit is perfect de grootte is goed voor mijn bureau en het design past bij mijn interieur

Yuki60 05-12-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Heb deze monitor aangeschaft, daar deze de HDCP ondersteund. Mijn vorige deed dat niet en kon geen films op BD afspelen, wegens de beveiliging.
Ik heb toen ANYDVD geinstalleerd, maar na de proefperiode 21 dagen kostte dit programma 80 euro voor 2 jaar.

Dus voor mij zeker een goedkope aanschaf en kan nu ook de BD films zonder problemen bekijken. Echt een geweldige monitor.

Michael v C 15-11-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Nieuw scherm, groter en helder en betere en meerdere instellingen mogelijk, tot nu toe heel tevreden.
Het geheel ziet er keurig uit met zwarte rand en breedbeeld.

arrow2010 22-10-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Perfect beeld in combinatie met nieuwe videokaart de
zwaarste spellen kunnen doen.
Geen haperingen in het beeld en zeer natuurlijke kleuren
tijdens de spellen.
Een echte aanrader voor deze prijs.

galve 20-10-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Ik ben echt tevreden.Easy to see
very good easy to use price was very good hope to use for a long time. Good price
this is a good option if you want to get an IPS monitor. picture is better than other brand in the same size and price range. i will probably get the 23-inch version once the prices come down but for now this will work. i haven't tried playing games on it but have watched a couple of videos and the pictures was excellent.Very high quality monitor for the price. Would buy another if another one of my monitors go out.

whoopy123 13-08-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Het beeld is goed zeer kleurrijk je moet naar eigen voorkeur het beeld instellen.
Het geluid is goed dit wordt via hdmi door gegeven.
Afwerking oogt modern ook achterkant de onderrand van beeldscherm buigd wat door.
Voor dit geld en 3jaar garantie prima keuze en geen defecte pixel.

sluisdeur 11-08-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Prachtige vormgeving, snelle reactietijd, helderbeeld en goede kleurenverhouding. Lekker breed scherm om met meerdere vensters te werken

rendo 24-06-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

Super beeldkwaliteit via HDMI, de super resolution functie gebruik ik normaal niet. Letters worden dan minder scherp, maar voor film oid is het wel oke. De samenwerking met mijn HD Radeon kaart liep niet helemaal soepel maar met wat onderzoek is daar uit te komen. Mooi beeldscherm met een helder beeld.

hardstylboy 13-06-2014
Geschreven voor: LG 23MP55HQ-P Monitor

HEB DEZE MONITOR GEKOCHT (LG IPS-23MP65-HQ-P) OMDAT ME OUDE AAN VERVANING TOE WAS!! EN BIJ MIJ KEUZE VIEL DIREKT OP DEZE TOEN IK HEM ZAG!!KWA VORMGEVING MOOI DUNNE RANDEN EN OOK NOG IPS VOOR BETAALBARE PRIJS!!
EENMAAAL THUIS DIREKT MEE AAN DE SLAG MEE GEGAAN!!
DIREKT OP VIEL WAS DAT IE MAKKELIJK IN ELKAAR TE ZETTEN WAS,MAAR MINDER PUNT IS DAT DVI AANSLUITING ONTBRAK ZOU JE DENKEN DAT D-SUB WEG ZOU LATEN IVB HUIDIGE TECH,EENMAAL AANGESLOTEN TE ZIJN,MOEST IK NOG WEL FF WAT AAN PASSEN, DOOR DE EENVOUDIGE BEDIENING VAN HET SCHERM TOUCH BEDIENING FF MET JE VINGER OVER DE KNOPPEN EN REAGEERT AL!! MENU IS HEEL EENVOUDIG EN OVERZICHTELIJK!! BEN EEN TEVREDEN MENS WANT HET BEELD IS SUBLIEM MOOI KLEUREN EN MOOIE ZWART WAARDES DOOR BLACK LEVEL OP LOW TE ZETTEN!! KAN IEDER DEZE SCHERM AAN RADEN EN ZULT GENIETEN VAN DEZE PRACHTIGE PLATTE SCHERM!!!