Samsung Xpress SL-C410W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Xpress SL-C410W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Paul Latour 27-05-2016

Goede afdruk, maar lastig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Xpress SL-C410W

De SamsungXpressC410W maakt mooie afdrukken in zw/w en kleur, mits de goede toner wordt gebruikt, bijvoorbeeld van 123inkt. Het dubbelzijdig printen is lastig: de enkelzijdig geprinte vellen trekken krom door de warmte en zijn niet in goed in het apparaat te schuiven zonder de hele papierlade eruit te halen. Dat is ongemakkelijk en leidt vermoedelijk tot ongewenste slijtage.

Roclame 19-09-2014
Geschreven voor: Samsung Xpress SL-C410W

Ik ging voor Inktcartridges voor mijn Canon S5350 en kwam terug met deze Samsung laserprinter, waarom ik print geen foto's en print niet zo heel veel dus is inkt een dure aangelegenheid aangezien ik te weinig print en dus met regelmaat ingedroogde Inktcartridges had wat dan zeer veel geld gaat kosten, dus is een laserprinter een betere optie ten aanzien voor het geen wat ik print.

Thuis gekomen en doos uitgepakt inhoud van de doos is zeer compleet en wordt zelfs een usb printerkabel mee geleverd.

Het installeren gaat geel simpel ondanks de beknopte snel handleiding die niet in het Nederlands is, maar de tegenwoordige mens kent ondertussen wel de Engelse taal, en de plaatjes erbij doen ook een hoop goed, als je de Donald Duck kunt lezen is het installeren van de printer ook gemakkelijk.

Ik zelf heb hem via de usb kabel aangesloten op mijn pc (Win 7) mijn vrouw heeft een Chromebox en met die Chromebox kan je alleen via Google Cloud printen, ook dit gaat zeer gemakkelijk.

Ook is de mogelijkheid om met NFC te printen dit heb ik nog niet uitgeprobeerd.