Samsung CLP-365W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CLP-365W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

W.Nederpelt 10-09-2014
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Deze week de printer voor de derde keer in een jaar voor service teruggestuurd. Dit vanwege vastlopend papier. Dit kan nl. niet zelf worden verwijderd uit de printer.
Door het transport en het blijkbaar niet helemaal goed inpakken is de printer tijdens het transport beschadigd geraakt. Dit heeft weer effecten op het binnenwerk gehad. De printer is dus nu afgeschreven.
De kwaliteit van de prints is wel goed.
Tip bewaar de doos van de aanschaf, incl. het verpakkingsmateriaal (3 jaar) zodat het risico op beschadiging tijdens een evt. transport kleiner wordt.

PedritoB 21-04-2014
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Vanaf het begin niets dan gedoe met deze printer. Wifi verbinding maken vanaf een Macbook pro is een hele toestand omdat de bijgeleverde software nauwelijks werkt. Wanneer de verbinding eindelijk werkt, kan deze soms na een paar dagen zonder reden weer wegvallen en dan begint de installatie-ellende weer van voor af aan. Zorgt voor stressvolle situaties wanneer je net snel dat éne belangrijke document wilt printen voordat je de deur uitgaat. Aangezien de telefonische helpdesk ook niet in staat is je goed te helpen met de wifi verbinding heb deze 'feature' uiteindelijk maar opgegeven en alleen nog de usb gebruikt.

Net als een andere gebruiker merkte ook ik dat het printen na verloop van tijd alleen maar trager en trager gaat. Soms idd 20 minuten wachten totdat de printjes er uitkomen. Helpdesk weer gebeld en idd viel het probleem buiten de garantietermijn. Nog een paar maanden later kon de printer alleen nog rare brommende geluiden maken en kwam er helemaal niets meer uit.

Jammer maar helaas dus, voor mij geen Samsung meer..

Speedy Gatsonides 05-03-2014
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

De printer is in het begin prima, maar het duurt steeds langer voordat ie met printen begint. Na ongeveer een jaar gebruik moet je 15 tot 20 minuten wachten voordat het printen begint. Kort na het verstrijken van de garantie gaan de meeste printers van dit type stuk.

jgap 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

prima compakte printer. Eenvoudig in het netwerk te hangen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Alleen papierlade steekt er irritant uit. Dat had toch wel anders gekund wat mij betreft.

a.hulzebos 13-06-2013

Vormgeving
De printer is zeer compact. Alleen de papierlade steekt een aantal centimeter uit als je er A4 papier in plaatst.

Afdrukkwaliteit
De afdrukkwaliteit is beneden verwachting. De kleuren zijn iets vaag, maar wel helder.

Installeren en gebruik
De printer is binnen 5-10 minuten geïnstalleerd en werkt ontzettend makkelijk! Er is geen omslachtige menu dat je moet volgen.

Snelheid
De printer druk snel. Zodra je een document hebt doorgestuurd ligt hij binnen tien seconden in de lade. Dit geld voor zowel kleur als zwart/wit printjes.

Mogelijkheden
De printer is zeer geschikt voor thuisgebruik. Je druk om printen en het komt eruit. Dit is helaas de enige functie (naast de eco functie) waar deze printer over beschikt.
Een groot nadeel van deze printer vind ik dat er geen reinigingsmodus op zit. Je moet alles zelf met de hand schoonmaken. En door zijn compactheid gaat dit niet al te makkelijk.

1955alex 18-05-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Kan me niet vinden in de revieuws van sommige anderen. Perfecte printer. Het aansluiten kost weinig moeite met de duidelijke handleiding. Afdrukkwaliteit perfect. Sta versteld van de prijskwaliteit/verhouding en Bol.com maakt zijn beloftes waar. Voor 17:00 besteld de volgende werkdag thuis mits post.nl niet met de zoveelste reorganisatie bezig is.

slanting 17-05-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Geweldige printer. Eenvoudig aan te sluiten en te installeren. Gemakkelijk printen dmv de wifi vooral door mobiel printing vanaf je telefoon of tablet. Een aanrader voor iedereen die een goede goedkope kleuren laserprinter zoekt.

analecto 01-05-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Na de eerste pagina 's kwam er opeens rook uit de opening waar de afgdrukte pagina 's uitrollen. Teruggegaan naar de winkel en model omgeruild. Daarna enkele honderden pagina 's goed afgedrukt.
Na een maand rust voor de printer, vanwege de toners die door Samsung maar niet geleverd werden, weer opnieuw in gebruik genomen.Bij de eerste pagina 's opnieuw weer rook uit de printer. Het lijkt wel of de koeling niet goed werkt.
Ik ga maar weer terug naar de winkel.

guffensrudy 18-10-2013

Je moet u niet dadelijk ongerust maken. Dit komt vaak voor bij laserprinters. In 99% van de gevallen heeft dit te maken met het papier zijn vochtigheidsgraad.

Je moet even nakijken of het papier op een droge plaats ligt, of hoelang je dat papier hebt liggen.

Om te testen kan je best gebruik maken van een vers pak papier, dan gaat dit niet meer voorkomen.

guffensrudy 18-10-2013

proza19 09-03-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Eerder altijd in het bezit geweest van de inktjetprinters van Canon maar altijd als ik iets wilde printer was er wel iets met de inktpatronen. Mede daarom in mei 2009 al gekozen voor een laserprinter van Brother HL-2170W, wat was dat een vooruitgang (weliswaar zwart-wit). We konden ineens printen vanaf elk device in huis door de netwerkkoppeling, in ons geval zelfs wireless.

Maar de behoefte groeide, de wens naar kleur afdrukken kwam weer terug, dit door de school opdrachten van de kinderen. Dus nu een tweede (oude nog niet weg gedaan) laserprinter gekocht en wel de Samsung CLP-356W, jawel weer een wireless mogelijkheid, hoe makkelijk is dat. Je kan je printer gewoon overal in huis een plaatsje geven.

En gecombineerd met de Samsung Mobile Print App op iPad en Iphone wordt het alsmaar mooier. Printen vanaf je mobiele device hoe handig is dat.

Installatie van de printer was ook zo geregeld, als eerste gekoppeld met netwerkkabel. Firmware update CLP365W_V3.00.01.14.exe en daarna de wireless Setup Easy_Wireless_Setup.exe en draaien. Was allemaal zo geregeld.

Mooi compacte printer voor thuis, ben benieuwd hoe lang ik kan printen met de eerste toners. De statuspage geeft aan dat er 700 Impressions mogelijk zijn voor de zwarte toner en 500 Impressions voor de drie kleuren. Nieuwe toners zouden een capaciteit hebben van +- 1000 Impressions.

Eén nadeel is er wel met deze printer, de papierlade steekt 10 centimeter uit de printer. Dit zie je niet bij de aankoop, na eenmaal de lade gevuld te hebben met papier kan deze niet meer volledig in de printer geschoven worden. Echt een minpuntje (Is bij de Brother niet) Waardoor deze printer niet in de kast past die ik voor ogen had.

muppet511 26-01-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Uitstekende printer. Snelle installatie, uitpakken en installeren op pc duurde ongeveer 15 min. Draadloos printen geen probleem. Print via wifi vanaf de telefoon (samsung) en ook vanaf de Ipad. Werkt perfect.

bertito 19-01-2013
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Ik had hoge verwachtingen van deze printer. De prints zijn inderdaad mooi. Helaas, ik heb 5 keer de wifi geinstalleerd maar telkens weigert de verbinding nadat de pc opnieuw is opgestart. Ik kreeg er genoeg van en heb hem nu met de kabel verbonden.
Tot mijn grote schrik zijn de cartridges voor 3/4 deel leeg terwijl ik nog geen 10 prints per week maak. De printer komt bijna lange na niet aan de 700 prints per set toners. Een nieuwe set toners kost €160 plus de drum van €80 is maar liefst 240 euro! Als ze leeg zijn ben ik genoodzaakt terug te keren naar een HP printertje :(

proza19 09-03-2013

Aansluiten met USB of Netwerkkabel en de Easy_Wireless_Setup.exe doorlopen die je kan downloaden op de Samsung website.

yvo 04-11-2012
Geschreven voor: Samsung CLP-365W

Printer gekocht om met meerdere computers via wifi te kunnen printen. Installatie-instructies precies opgevolgd, maar het lukte niet de printer op wifi aan te sluiten. Via USB lukte wel en printer gaf goed resultaat, maar WIFI was niet te doen. Firewalls uitgezet, virusscanner uit, via andere computer geprobeerd en ook nog contact gehad met samsung customer service. Laatste software gedownload en proberen te installeren maar echt niets hielp. Printer uiteindelijk teruggebracht naar de winkel.