Toshiba Satellite L650-170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L650-170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Mo en Fo 23-08-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L650-170

Een mooie en strakke zwarte laptop met een chique structuur, achterop het beeldscherm staat groot het Toshiba logo. De laptop is zoals eerder al aangeven snel door zijn I5-processor in combinatie met het 4GB intern geheugen. Het beeld mooi helder en het toetsenbord(zonder poespas) is fijn, het touchpad is verwerkt in de behuizing en goed hanteerbaar. Al met al heb ik weinig negatiefs op te merken op deze laptop en is het een goede keus!

Ana Niem 23-08-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L650-170

+ laptop werkt erg snel
+ laptop ziet er goed uit
- geluidskwaliteit extreem slecht (er kunnen wel eigen boxjes worden aangesloten om dit probleem te verhelpen)
- het contrast van het beeldscherm is niet aan te passen (wellicht is dit gebruikelijk bij laptops?)
- slechts 2 usb-poorten
+/- beeldscherm is erg glanzend. binnen is dit juist een voordeel omdat foto's er mooier op worden afgespiegeld, maar als de computer vaak in het daglicht wordt gebruikt zal dit een nadeel kunnen zijn.