Samsung R series R530-JA09

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung R series R530-JA09 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

murpie 07-01-2011
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

Ik heb de laptop nu twee weken in huis en ik ben er erg blij mee. Het design van het apparaat is prachtig. Aan het beeldscherm moest ik in het begin wel wennen. Ik vond het wat wazig. Inmiddels ben ik eraan gewend en is het gewoon een fijn apparaat. De processor is snel, harde schijfgrootte is prima. De installatie was een fluitje van een cent. Voor deze prijs is de prijs/kwaliteitverhouding prima. Het enige wat ik miste (t.o.v. mijn oude laptop)is de bluetooth, maar dat is met een goedkope dongle inmiddels ook opgelost.

Lindaa79 06-01-2011
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

Ik heb de laptop gekregen als kerstcadeau. Hij is erg snel, (meer dan 3000 ram geheugen) heeft 320 gb harddisk (denk ik mee rof gelijk aan mijn normale pc.
Hij is sneller dan mijn andere pc en de internet verbinding werkt ook een stuk beter dan op de normale pc daar valt de internet vebrining wel eens weg, bij deze laptop start ik internet explorer op en daarna zit ik op internet zonder er afgegooid te wordne vanwege een weggevallen verbinding, een verademing. De laptop maakt ook geen herrie (gewone pc, en systeem kast met ventilator doet dat wel) ook ene pluspunt. Geluid van de laptop vind ik iets minder, maar is een prima apparaat verder.

KbGallagher 06-01-2011
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

Ik heb deze laptop een aantal dagen geleden via laptopshop.nl aangeschaft. Ik heb hem nodig voor mijn studie. Hij voldoet aan alle verwachtingen. Heel snel te installeren. Draait snel genoeg zodat ik meerdere programma's tegelijk kan draaien zonder dat ik het door heb.

Films en foto's gaan makkelijk en snel.
De besturing is gebruiksvriendelijk en logisch.

Het enige nadeel dat ik vind is de geluid kwaliteit van de speakers. Het is prima om even iets mee te luisteren maar ik vind het erg plastic klinken. Je moet natuurlijk ook niet te hoge verwachtingen hebben van laptop speakers maar ik had toch iets meer verwacht.

Al met al ben ik wel zeer blij met de aanschaf van deze laptop. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Mvg,
Kevan

Corinevdb 21-12-2010
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

Ik heb deze laptop nu een maand in bezit en ben zeer tevreden. Hij is snel en erg mooi. De batterij gaat op energiebesparing wel 2,5 uur mee. Een aanrader voor iedereen!

woumar 21-11-2010
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

wij hebben eerst compaq cq61 gehad maar konden hier weinig mee want de software is zo gemaakt dat er weinig mee kan bijvoorbeeld oude software te draaien. nu hebben de samsung echt een toppertje van een laptop. gebruiksvriendelijk wij vinden echt een top laptop. de scherpe kantjes bij de touchpad hebben wij geen last van. de vormgeving is mooi. echt een aanrade..
Hij snel met downloaden en opstarten.
wij zijn zeer tevreden. beeld met LED.

Roel R 29-09-2010
Geschreven voor: Samsung R series R530-JA09

Hoi kieskeurig lezers. Na eerst een Netbook-je van Asus te hebben gekocht wat zeer tegen viel, nu een Laptop van Samsung, de R530-JA09. Het touchpat heeft scherpe randjes en doet erg plastik aan, en zoals bij vele laptops gaat de accu niet zolang mee, een uurtje of 2 a 3.
Dat Asus ding was een dag oud en heeft bij het afsluiten meer dan 3 kwartier nodig, heb ten einde raad maar de accu eruit gehaald, ( hij was niet bezig met updaten ed) maar goed heb hem met veel moeite kunnen terug brengen bij Media Markt Maastricht waar ze zeer moeilijk deden. Maar goed we hebben het hier over de Samsung, een paar dagen in bezit en doet alles zoals het hoort, een voor die prijs een geweldig apparaat, een aanrader.