Samsung NP-X520-JA01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NP-X520-JA01NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bart Schilder 20-10-2010
Geschreven voor: Samsung NP-X520-JA01NL

Ik gebruik deze laptop voor thuis, naast een zakelijke laptop maar soms wenste ik dat het andersom was.
Het is een heerlijk compact apparaat, licht en dun en met een accu die uren mee gaat (4 uur video kijken is geen probleem) en daarbij is hij lekker snel in dagelijkse toepassingen als email, internet en video`s of streaming video bekijken. Een van de aanschafmotieven was de aanwezige bluetooth en dit werkt perfect met mijn parrot speaker, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. De behuizing tordeert wel een klein beetje en het toetsenbord voelt niet superdegelijk aan maar typt wel fijn en is voorzien van een numpad, het Touchpad is even wennen door het kleine formaat maar daarna ook prima. Oftewel ik ben zeer blij met dit apparaat, de mooie vormgeving, de functionaliteit (aansluitingen) en heb de niet aanwezige DVD speler nog geen seconde gemist.

Joep Zwart 02-07-2010
Geschreven voor: Samsung NP-X520-JA01NL

Wat een heerlijke laptop is dit. Eindelijk een 15" lichtgewicht laptop (maar 2kg!!) waarmee je tot 9 uur in de tuin, trein of op de bank kunt werken (ik heb de uren niet geteld, maar het was lang).
Een heel mooi scherm, maar wat had je anders van samsung verwacht :-). De degelijkheid weet ik nog niet want ik heb hem pas een paar dagen, maar hij voelt degelijk aan.
Multi-touch is grappig, maar nog niet echt gebruikt.
Geluidskwaliteit zoals elke laptop.