Samsung 3 XE303C12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 3 XE303C12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank19481950 20-10-2014
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

update: nog steeds zeer positief over dit apparaat. Nu maar wachten op een chromebook met een hd resolutie.

Siervis 27-03-2014
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

Had niet gedacht dat ik zo'n plezier hiervan zou hebben. Heb eerst een tablet gehad maar vond ik helemaal niets. Ik miste een toetsenbord. Nu een jaar in bezit maar batterij nog top, alles lekker snel en gewoon typen op een toetsenbord. Heel licht dus je pakt 'm zo op en neemt 'm overal mee naar toe. Fijn apparaat.

Frank19481950 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

Wat een geweldig snelle laptop. Ik heb hiervoor een win 7 notebook gehad.Wat een traag en zenuwslopend rot apparaat was dat!Van de hel in de hemel gekomen.Samen met mijn Google Nexus 7 is het een geweldig duo dat elkaar naadloos aanvult.
Geen omkijken naar updates of een virusscanner, gaat allemaal automatisch. En Google docs doet naar mijn mening niet onder voor ms office.Je kunt tegenwoordig ook documenten / spreadsheeds ofline maken of inkijken.

M Scheffers 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

geweldig! heel gebruiksvriendelijk en super snel!
Je hebt geen gebruiksaanwijzing nodig alles wijst zichzelf.

jasper64 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

Tweede review. Ik heb hem nu een half jaar en hij bevalt bijzonder goed. Als je veel internet of mail checked in je GMAIL account dan is dit een geweldig apparaat. Zelfs Google docs werkt prima. Memory stick kan erin dus films kijken of muziek luisteren werkt uitstekend. Geen gezeur met virussen of virus scanners. Start razend snel op (10 sec). Een echte aanrader ook al kan hij de gewone laptop niet helemaal vervangen.

pimalmelo 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

De Chromebook van Samsung werd mij bij de verkoper aangeraden, dat is dan ook de reden dat ik van de 3 Chromebooks deze heb aangeschaft. Echter is het geen vervanger voor een laptop, ik heb tevens een Samsung laptop, maar de Chromebook gaat mee naar school. het scherm is super en door zijn gematteerde toplaag altijd duidelijk en helder, het geluid is voor zijn 1.5 watt (3 watt totaal) prima wanneer de Chromebook op een harde ondergrond als een tafel staat, De snelheid is echt fenomenaal (zowel opstarten als surfen en werken op internet), de vormgeving is ook prima, 11.6 inch klinkt misschien klein maar het is me enorm meegevallen aangezien ik ook met een 17.3 inch laptop werk, de behuizing is van plastic en dat kan natuurlijk niet anders voor de prijs, maar het houd zich tot nu toe zeer goed. Al met al een super systeem en zeker een aanrder.

zoekmuis 04-12-2013

Welk programma gebruik jij als tekstverwerker? En werkt de spellingscontrole daarvan goed? Alvast bedankt voor je reactie!

Frutnjans 02-04-2014

Hoi,
Zou u de Samsung Chromebook XE303C12 ook aanraden om een boekhoudprogramma op te installeren zoals Accountview? Ik zoek een niet te dure laptop om een schriftelijke cursus te maken en ik gebruik Office met regelmaat.
Ik ben erg benieuwd naar uw reactie!

reinierNL 15-09-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

geen volwaardige laptop, maar dat weet je van te voren. hij start erg snel op, de accu kan lang mee, maakt geen herrie o.i.d. en is erg licht. ideaal voor een student. google docs werkt ook prima.

a.moree 12-10-2013

Hoi, wat bedoel je met geen volwaardige laptop?
Wat mis je dan?
Mvrgr,
Arianne Moree

jasper64 13-07-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

Als je wilt web browsen, mail checken kortom alles met je GMAIL account dan is dit een leuk hebben ding. Zelfs Google docs bevalt me prima. Naast de Android tablet een leuke aanvulling. Toetsenbord prima. Touchpad prima en snelheid + scherm uitstekend. De chrome apps maken het een feest.

cinnepin21 02-06-2013
Geschreven voor: Samsung 3 XE303C12

Het is echt een prima netbook! Ben er nog steeds superblij mee. Iedereen waarschuwde mij dat het niet handig was om bijvoorbeeld documenten mee te maken zoals je dat bij windows in Word doet. Het is allemaal hetzelfde. Niks moeilijks of lastigs aan. Als ik iedereen een laptop mag aanraden dan is het de samsung chromebook.