Samsung N135-JA01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung N135-JA01NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jeremyvaart 10-09-2010
Geschreven voor: Samsung N135-JA01NL

Leuk en klein apparaat. Uiteraard is hij niet supersnel, maar dat weet je als je hem koopt. Ik gebruik hem met name voor mijn studie, internetten en MSN en voor dat gebruik is het en ideaal apparaat. De samsung software die erop staat vind ik heel handig met name de accu manager. Na het uitpakken start de installatie direct en na een uurtje is tie gebruiksklaar.

Ton Beek 03-04-2010
Geschreven voor: Samsung N135-JA01NL

Omdat een aantal mensen in mijn omgeving al een tijdje werken met de Samsung N10 (witte uitvoering, met Windows XP), meende ik er goed aan te doen de opvolger te kopen, de Samsung N135. Die N10 liep bij iedereen als een "zonnetje", snel en zonder problemen en haperingen. Dus die N135, met Windows 7 starter, moest ook wel goed zijn. Nou, dat is een heel ander verhaal. Na een week heb ik het eerste exemplaar teruggebracht, want hij was niet vooruit te branden. Traag, slecht reagerend op het mousepad, delen van de vorige pagina die bleven "hangen" op een nieuwe opgeroepen site etc. Ellende dus. Menende dat het apparaat niet in orde was, snel omgeruild. Maar het nieuwe door de Laptopshop (je wordt daar overigens prima geholpen!) toegestuurde toestel was wederom traag. Erg storend. Ik heb toen drie toestellen naast elkaar gezet: 2 Samsungs N10 en mijn Samsung N135 en allerlei toepassingen uitgeprobeerd, een soort wedstrijdje dus: opstarten, opvragen internetsites, programma's laten lopen, installeren en deleten,bewerkingen toepassen etc.etc. Je begrijpt het al, de N135 haalde het bij lange na niet en liep 2 tot 3 keer trager dan de beide N10. Dus na een week wederom maar weer teruggebrach. Kortom, een erg teleurstellend notebook.