Packard Bell EasyNote TJ65-CU-225

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell EasyNote TJ65-CU-225 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

marloes87 08-01-2011

Ik was heel blij met mijn nieuw aangeschafte laptop in september. Helaas is hij, na 3 maanden er van de ene op de andere dag mee opgehouden. Volgens de winkel waar ik hem aangeschaft heb is het een hardware matig probleem.
De laptop is opgestuurd, en ik ben hem nu maximaal 4 weken kwijt.

Ik heb de 3 maanden dat hij het deed erg veel plezier gehad van de laptop, ik vind het alleen niet kunnen dat hij na zo'n korte tijd al defect is.

Afwachten hoe snel ik hem terug heb en of hij dan wel naar behoren werkt.

canonmen 19-06-2010

Een dijk van een laptop.
Snel met zijn dual prosessor en een bom aan intern geheugen .
Het degsin mag er ook zijn de laptop ziet er prachtig uit .
Een ding wil ik wel kwijt over de laptop, er zit teveel reclame software op, allerlei software van Packard bell zelf en spelletjes waar je niets aan hebt .
Maar dit laat zich makkelijk verwijderen .Veel evalluatie software , Norton, office, enz enz enz .Maar al met al heeft Packard bell hier een goede en stabiele laptop neergezet .