Asus K55VD-SX016V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus K55VD-SX016V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ivo1997 15-10-2012
Geschreven voor: Asus K55VD-SX016V

Heb deze laptop nu voor een paar weken, en ik moet zeggen dat het een geweldig ding is! Ik heb me voor de aankoop van een laptop een paar weken goed georienteerd, en deze laptop werd vaak aangewezen al beste keus. Ik viel meteen op de vormgeving, en toen ik keek waren de specificaties prachtig voor een geweldige prijs voor deze klasse. Laptop is heerlijk snel, en komt met windows 7 en office 2010 starter. Genoeg om mee te werken dus. Macafee meegeleverd, maar er gelijk afgegooid en AVG op gezet. ASUS stond er bij mij om bekend om leuke dingetjes mee te leveren, zoals de facelogon (programma waarmee je dmv gezichtsidentificatie van de webcam kan inloggen zonder iets in te toetsen) en het mooie grote multitouchpad. Met deze dingen hoef je nooit meer een knop bij het touchpad in te drukken, je raakt het aan met 1, 2 of 3 vingers, en hier kan je praktisch alles mee. Videokaart is ook subliem, ik speel er Modern Warfare 3 op maximale graphics mee, en render heel snel video's. Enige minpunten zijn eigenlijk de boxjes (klinken oppervlakkig, kan komen omdat ze onder de laptop gemonteerd zijn) en de accu, die met een volle accu en intensief gebruik ongeveer 2 uur meegaat. Dit was voor mij geen probleem omdat ik toch altijd een stopcontact bij heb, maar voor een mobieler type is dit misschien een afknapper. Voor de rest de beste aankoop die ik ooit gedaan heb :D

Thoran 17-08-2012
Geschreven voor: Asus K55VD-SX016V

Hallo,

Nu heb ik deze laptop vanaf 6 aug 2012 en ik moet zeggen dat het een super ding is!! Ben er echt heel erg blij mee. De muis is even wennen (nu na ander halve week nog steeds) aangezien dit een "Smart Pad" muis is. Maar het toetsenbord typt heel erg fijn, het geluid is goed, en het beeld is ook gewoon goed. Zeker voor deze prijs heb je echt een goede laptop! Bij de Scheer en Foppen gekocht en daar kreeg ik er gratis garantie bij, totaal nu 3 jaar.
Ik hoop dat jullie wat aan de beoordeling hebben.
Groetjes Thoran