HP dv7 Pavilion dv7-4030ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-4030ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dope 21-12-2010

Mooi vormgegeven laptop, werkt lekker snel.

Beeldscherm is erg scherp, maar geeft best veel reflectie mocht je bv achter een raam zitten.
Moet wel even wennen aan de indeling van het toetsenbord (had hiervoor een desktop met los toetsenbord).
Geluid klinkt ook mooi, dus met zeer blij met dit speeltje.

Leuke feature is de scanner, waardoor je geen wachtwoorden meer in hoeft te voeren, maar gewoon je vinger scant.

Krijg alleen de cd-lade lastig open, wellicht te grote vingers.
En wordt geleverd met erg veel software (die ik niet echt nodig heb), dus clean up is wel aan te bevelen.

pakomaba 28-11-2010

Ja Mensen hier mijn beloofde review,tot nu toe drie keer de hp helpdesk moeten in schakelen,eerste keer werkte het toesenbord niet goed meer,dit was vlug verholpen,tweede keer had ik horizontale/verticale lijnen lichtbalken in mijn scherm,nu samen met hp de laptop weer opnieuw geinstalleerd.deze week opeens geen beeld meer,via de site van hp ontdekt dat soms het geheugen hier de oorzaak van is,deze help stappen door lopen en tot de conclusie gekomen dat een van de modules stuk dus was.
Hp gebeld een ze sturen een nieuwe module op(5 tot 10 werkdagen),gelukkig werkt de laptop ook 2gb.
Dus mensen van de degelijkheid ben ik even geschrokken,maar de helpdesk van HP is supper.
Over eenr tijdeje schrijf ik weer een review.gr pako

jadveder 06-10-2010

Sinds 3 weken in bezit van deze laptop. Heb eerder een review geschreven over de eerste indruk.
Ondertussen Office geinstalleerd en de software voor een draadloze printer van HP. Norton is er al af en AVG er op gezet.
Alles werkt als een zonnetje. De degelijkheid blijft me steeds weer verbazen als ik het apparaat openklap. Het beeld is ook zeer helder en scherp. Hardwarematig en softwarematig, alles is gewoon helemaal af. Geen vreemde waarschuwingen. Begrijp nu waarom mensen HP zo hoog waarderen.
Zie dat de prijs ondertussen wel met 6 tientjes is gestegen.

DMA1509 03-10-2010

Ik heb de laptop net. In zijn prijsklasse is dit echt een topmodel! Hij is supersnel. Beeldkwaliteit is goed. De alluminiumlook is echt mooi. Voorzover ik nu kan zeggen, is het een SUPER laptop. Ik zal over een maandje nog een beoordeling vermelden.

Rolf99 29-09-2010

Sinds vorige week de gelukkige eigenaar van deze HP Pavilion dv7 en ik moet zeggen dat hij erg goed bevalt. Machine is razendsnel in het gebruik en alles komt degelijk over. Mijn keuze mede op deze laptop laten vallen omdat deze 2 jaar garantie heeft. Lang getwijfeld ove het glazende (glare) scherm, maar helaas zijn er bijna geen laptops meer te koop met een mat scherm. (in elk geval onder de 1000 euro) Bij direct daglicht van links of rechts kan een hinderlijke spiegeling optreden. Daarintegen is de helderheid en kleurechtheid van het scherm heel mooi (als er geen direkt daglicht op valt tenminste) Genoeg aansluitingen (USB/eSata/HDMI) zijn aanwezig, ook de fingerprintreader werkt heel makkelijk samen met Windows 7. Het enige nadeeltje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de netwerkabel heel moeilijk ontkoppeld, dat koste me de vorige keer 5 minuten. Zou ook aan de connector hebben kunnen liggen. Prima supersnelle laptop waar ik hoop nog vele jaren plezier van te hebben.