Apple MacBook Air 2014

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Air 2014 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Leon van Bruchem 28-06-2014
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2014

Gisteren deze MacBook air van mijn ouders gekregen voor mijn studie. Wat een geweldig ding. Hij is razend snel, start snel op, heeft een mooi en helder display en heeft een degelijke omhuizing.

aanzijn 05-05-2014
Geschreven voor: Apple MacBook Air 2014

Dertig minuten geleden bij de Dixons in Amersfoort mijn splinternieuwe MacBook Air-4th i5-1.4GHz 13 inch gekocht ! Wat een geweldig product, alles werkt bijzonder gebruiksvriendelijk en ziet er uitzonderlijk mooi vormgegeven uit. Extra prettige bijkomstigheid is de 3 jaar garantie, voor zowel particulier als zakelijk.

Joel14 29-05-2014

Hallo aanzijn,

Zijn alle macbooks air nu voorzien van een hogere kloksnelheid? En is de garantie nu standaard 3 jaar?
Wat zijn de eventuele minpunten van de air? Heb je bewust bij dixons gekocht(vanwege de prijs misschien?)
Alvast bedankt,
Joel