Sony MDR-RF800RK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF800RK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

HB1295 12-02-2010
Geschreven voor: Sony MDR-RF800RK

Het was even zoeken de perfecte aansluiting via PC...gewoon in de plug van de hoofdtelefoon dus en de witte/rode plug niet gebruiken. Geluid is dan echt perfect...super stereo.
Het verhaal over ruis slaat nergens op als je maar de goede instelling pakt.
Internetradio prima...zeker nu met Carnaval ideaal !
Echte aanrader !! Geen snoer meer wat in de weg zit.
Beetje onhandig luikje openen van de accu's maar ook dat is gelukt. Prijs/kwaliteit is prima !

J.Duijker 19-02-2009
Geschreven voor: Sony MDR-RF800RK

Ruis, ruis, ruis en nog eens ruis! Dat is het eerste wat opvalt als je deze hoofdtelefoon opzet. MEGA irritant. En geloof me, je blijft het horen, ook als het geluid de ruis enigszins zou kunnen onderdrukken. Uiteraard zit er altijd wel een ruisje op draadloze hoofdtelefoons, maar dit slaat echt alles! Ik twijfelde heel erg of ik een draadloze hoofdtelefoon zou aanschaffen, maar na aanschaf van deze Sony hoofdtelefoon was alles direct duidelijk. Heb het product direct weer ingepakt en geretourneerd. Inmiddels de Sennheiser HD212Pro aangeschaft en er gaat een hele mooie muzikale wereld voor me open. Zonder ruis...

EDM 09-04-2008
Geschreven voor: Sony MDR-RF800RK

Vreselijk geluid en daarom direct teruggebracht.
Volume schommeld door ontvangst en bijzonder knijpend geluid. Ik heb nu een Sennheiser RS 120, en veel beter geluid!

johnny67 01-03-2008

hallo idereen
voor iedereen die een draadloze hoofdtelefoon wil met goed geluid,goede prijs en een goede bereikbaarheid is deze sony mdr-rf 800 de juiste uitkomst.ik heb hem een paar dagen in bezit en ben erg tevreden,zou geen ander willen,ook op je hoofd zit hij lekker.

Nex 13-08-2007
Geschreven voor: Sony MDR-RF800RK

Ik sluit me aan bij de eerste 2 reviews, apparaat biedt zeker water voor z'n geld. Ook mooi meegenomen is dat je 'm ook aan de achterzijde v/d TV kunt aansluiten op rode en witte tulipingangen voor audio (heet dat zo?) zodat de zender uit het zicht staat.

Weasy 09-05-2007

Dag,

Vorige week deze binnen gehad. Namelijk voor de prijs en merk keuze gemaakt.
En na een week gebruik doet hij het allemaal goed.

Geluid is boven verwachting en bereik is ook prima. Ook handig dat er oplaad batterijen bij zitten. Heb deze vorige week opgeladen en ze doen het een week later nog steeds. Heb het wel maar een bijelkaar een twee uur lang gebruikt, maar batterij zijn nog aardig opgeladen. Kun je merken aan het bereik, deze blijft goed.

Kevin Riemens 02-01-2007
Geschreven voor: Sony MDR-RF800RK

Ik heb de koptelefoon gekregen voor kerst. En ik moet zeggen dat ik verbaasd
ben over de prijs kwaliteit verhouding. Als je niet teveel euro wilt uitgeven
aan een draadloze hoofdtelefoon moet je zeker weten deze hebben. Een enorm
bereik, zonder dat je aan zo'n frequentie wiel hoeft te draaien, oplaadbaar via
het basisstation en de oplaadbare batterijen zitten in de verpakking al
bijgesloten. Sluit goed aan op het hoofd. Geluidkwaliteit is wat mij betreft
voor deze prijs klasse ook optimaal, geen of weinig storende ruis. Qua design
moet ik ook zggen dat ie er best redelijk uitziet. Al met al, ik ben er zeer
tevreden over!!!
Draagcomfort is prima, tenzij je je echt uren achter elkaar de koptelefoon
draagt. Dan drukt ie een beetje aan je oren.