Bosch PCT915C91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PCT915C91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. van der Meueln 21-03-2018

Ruim koken, geen wiebeling

Geschreven voor: Bosch PCT915C91N

Deze kookplaat is heerlijk ruim. Door de vele houders blijven de pannen ten alle tijden recht staan. Zeer geschikt voor gezinnen.

Pluspunten

• Ruim koken
  • Stabiele ondergrond
  • Makkelijk schoon te maken

Mark 23-08-2016

Voor de echte thuiskok

Geschreven voor: Bosch PCT915C91N

Als fanatiek hobbykok hebben we lang gezocht naar een goed inbouw gaskookplaat. In de showroom viel ons oog op deze plaat van Bosch. Met6 pitten en toch plek genoeg om op elke pit een behoorlijke pan te hebben staan.

In het gebruik is hij top. Er zit een overkookbeveiliging in en elektrische ontsteking. Wat wel even wennen is, is dat je de ontsteekknop stevig moet indrukken.

Het schoonhouden en maken is zeer eenvoudig. Hoewel ze adviseren het niet te doen, gooi ik regelmatig de pannendragers en de pitten in de vaatwasser. Zo blijven ze als nieuw. Het oppervlak maak ik schoon met een doek met wat warm water.

Absoluut een aanrader.

Het enige wat je zou kunnen missen is een timer.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Veilig
  • Robuust

Minpunten

• Geen klokje/timer