AEG HK854400FB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG HK854400FB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique en Luuk 08-08-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Super handige kookplaat! Ben zeer blij met de inductie! Had eerst elektrische kookplaat, duurde altijd enorm lang voordat deze warm en ook weer afgekoeld was. Bij deze gaat het beiden supersnel! Ook gemakkelijk schoon te houden! Wel voorzichtig zijn met het schuiven van pannen ivm krasjes! Maar zeer tevreden!

MarcelCate 12-05-2013

Wat is de grootste maat pan die op deze kookplaat kan?

Peter & Ans 29-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Eenvoudig en duidelijk in gebruik.
Soms wel lastig om van kinderslot af te krijgen. Als dit niet meteen lukt gaat plaat weer uit.

jobo72 25-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Deze kookplaat bevalt prima, vooral de vrije kookzones zijn erg handig in gebruik. Ook de boost functie op alle zones is erg handig, ook al kun je ze niet alle tegelijk gebruiken.
Wat vervelend is dat de kookplaat erg makkelijk op het kinderslot schiet als er een warme pan dicht bij de tiptoets staat.
Ander voor ons irritant puntje is dat er direct een geluidsignaal klinkt als je de pan even van de plaat haalt.

R.M. van Asselt 19-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Wij hebben de AEG kookplaat nu een paar weken in ons bezit en zijn erg tevreden. De vrije kookzones bevallen ons erg goed waardoor het koken met meerdere pannen en gemak vormt ipv het houden aan verplichte zones. Wel vinden we dat de kookplaat vrij veel geluid maakt bij het starten van de kookplaat. Overigens valt dit geluid weer in het niet zodra de afzuigkap wordt ingeschakeld. In totaliteit bevalt de kookplaat goed en is zeker aan te raden. Ook de kookwekker is ideaal.

cvdp 19-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Super kookplaat! Handig in gebruik, alles kook binnen enkele minuten. De plaat is snel afgekoeld. Prima schoon te maken. Jammer dat ik het nu pas heb ontdekt ik had er al jaren plezier van kunnen hebben.

Astrid VD 10-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Ik ben zeer tevreden over de kookplaat. De kookplaat is makkelijk te bedienen. De timerfunctie is super handig, de kookplaat gaat uit op het moment dat de timer klaar is. Ook is de kookplaat makkelijk schoon te houden. Schoonvegen met een warm doekje en dan met een theedoek nadrogen. Het design is ook mooi, en je kunt de pannen dus schuiven, zolang de pan het kruis maar bedekt. Hierdoor kun je ook grotere pannen kwijt.

H52 08-07-2012
Geschreven voor: AEG HK854400FB

Zeer tevreden over de kookplaat. Duidelijke bediening.
Klein min puntje dat wanneer er wat vloeistof op de plaat komt deze dan afslaat. Maar dit zullen alle inductie platen wel hebben als beveiliging. Wanneer je de gemorste vloeistof weer weg veegt werkt alles weer.