Philips Senseo Viva Café HD7825 Reviews

• Duurzaamheid
    7.0

• Mogelijkheden 10
Product een maand in bezit
Kan geen minpuntjes ontdekken aan de Senseo Viva Café; fijn apparaat zonder fratsen die heerlijke koffie maakt, en er ook nog eens mooi uit ziet!
  • Smaak 9
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 8
  • Vormgeving 6
Product een kwartaal in bezit
de vormgeving is wat ronder,waardoor hij niet meer zo goed in het gewende "hoekje" past. verder is hij net zo goed als het allereerste model
  • Duurzaamheid -
Product een paar dagen in bezit
Mooie senseo, makkelijk in gebruik, vooral het lampje wanneer hij ontkalkt moet worden, verstelbare teut,
6,4
  • Smaak 6
  • Mogelijkheden 6
Product een kwartaal in bezit
IK VIND DE SCHUIMLAAG NIET VOLDOENDE.ALS JE 1 SLOK VAN DE KOFFIE HEBT GENOMEN IS DE SCHUIMLAAG AL WEG.
Product een jaar of meer in bezit
Ik vindt de Senseo heerlijk en gemakkelijk.

De koffie altijd snel bruin voor onverwachte gasten.

Ik heb mijn tweede apparaat en mijn vorige was niet helemaal kapot,en wordt voor nood er nog bij gebruikt deze had ik al als eén van de eersten. Dus een duurzaam product.
Product een kwartaal in bezit
Ik heb veel plezier van de Senseo. Maar duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Wat moet ik nog meer zeggen. Dat hij goed warm is en de koffie heerlijk smaakt. 8.8 Is hij in ieder geval wel waard.
6,2
  • Smaak 6
  • Mogelijkheden 4
  • Duurzaamheid 1
Product een kwartaal in bezit
Na vijf (5!) senseo-apparaten in 9 jaren, die allemaal door slechte / zeer matige afwerking / (duurzaamheid is gelijk nul) kapot zijn gegaan, hebben wij enkele maanden geleden besloten, om voor de allerlaatste keer überhaupt een Philips senseo te kopen.

Als dit apparaat weer binnen de kortste keren kapot zou gaan, is het voor ons gedaan met Philips. Net als Opel met hun roestkarren, gaat Philips dankzij hetzelfde slechte / goedkope witgoed aan het infuus en kraait er geen haan meer naar.

Vroeger was Philips nog een naam, wat kwaliteit, betrouwbaarheid, duurzaamheid en bekendheid betekende. Geen huishouding zonder Philipsapparaten!!!

Na vele jaren van trouw gaan wij in de 21e eeuw, zoals vele anderen klanten, over op Bosch of een ander beter merk, waar wij, dankzij deze miese kwaliteitspolitiek van Philips, min of meer toe gedwongen werden!!!
7,4
  • Gebruiksgemak 5
Product een half jaar in bezit
Ben niet tevreden over dit apparaat . geeft te snel aan dat het waterreservoir al leeg is terwijl er nog wel voor 3 kopjes koffie in zit , heb het apparaat al 4 x ontkalkt maar het kalk lampje blijft branden (zeer irritant)..Ik was reuze tevreden met mijn (oude) senseo . Er schijnt nu een nieuwe (oude) versie op de markt te zijn . Had die er eerder geweest , of aanwezig in de winkel waar ik deze heb gekocht had ik zeker voor die gekozen ...in de hoop dat hij ook net zo werkt als de oudere.
6,4
  • Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 5
Product een half jaar in bezit
Ik vind het niet zo handig dat het waterreservoir aan de zijkant zit in plaats van aan de achterkant.
Product een kwartaal in bezit
Heb het apparaat in december 2014 bij een Blokker filiaal gekocht, aankoopbewijs etc. ingestuurd, maar wacht nog steeds op de vergoeding van € 20 van Douwe Egberts......
  • Mogelijkheden 10
Product een half jaar in bezit
Machine geeft aan wanneer er ontkalk moet worden. Ik vind het vooral handig dat je ook grotere bekers er onder kan zetten. handig bij een cappuccino.
  • Mogelijkheden 9
niet van toepassing

Senseo is gewoon goed, makelijk.

smaak is goed

vormgeving is goed.

duurzaam is goed,

er is niks op aan temerken
  • Smaak 9
Product een kwartaal in bezit
Hij is makkelijk te bedienen, de koffie is heet en smaakt perfect. Ik blijf het plaatsen van de waterbak lastig vinden bij de senseo, ik heb het idee dat hij iets af kan breken onderaan, waar hij opgeklikt wordt en ik moet het apparaat er steeds voor Nasr voren schuiven.
9,6
Lekkere koffie met slagroom

Heerlijk dark roest

Ik kan niet zonder

Het is mijn derde al

bij iemand anders is gewoone

Niet lekker
6,8
Product een paar weken in bezit
Het is zeker mijn 5e Senseo en ik vind dat ze steeds slechter worden. Deze geeft bij 2 kopjes absoluut te weinig koffie maa ik was al 2 x naar de winkel terug geweest en ik vind het wel best. Zet gewoon per kopje. Is absoluut de laatste Senseo die hier in huis staat.
  • Gebruiksgemak 8
Product een maand in bezit
Duurzaamheid ? De vorige VIER waren in bijna 3 jaar al weer ingeleverd. We hopen dat deze het beter gaat doen.

Deze vormgeving met klep die zichzelf opent is wel leuk en practisch want je vergeet nu niet het lampje uit te doen.
5,8
  • Gebruiksgemak 2
Product een paar weken in bezit
Deze Senseo geeft teveel water af per gezette kof koffie waardoor de Senseo mok overstroomt en de koffie veel te slap is. Om toch goede koffie te krijgen moet ik elke keer het koffiezetproces handmatig stoppen.

Ik heb de Senseo terug gestuurd naar Philips en daar moet hij 'gerepareerd' worden...., ondanks dat ik hem nog geen maand geleden heb gekocht.
Product een paar weken in bezit
Het waterreservoir ligt niet lekker in de hand; dat kan beter!

Verder alles prima hoor. Het apparaat functioneert uitstekend.

Jammer dat de knopjes niet verlicht zijn maar het is niet onoverkomelijk
Product een paar weken in bezit
Wij, mijn man en ik drinken alleen maar senseo het apparaat gaat maar een jaar mee dus ieder jaar hebben we een nieuwe.

jammer hé maar wel lekker. ik drink regular en mijn man extra dark. vriendelijke groeten Sonja en Ronald.

dit is weer een heel mooi en makkelijk model.
Product een maand in bezit
Het apparaat heb ik al vaker gehad en bevalt prima. Minpuntje

het regelmatig moeten ontkalken is duur en tijdrovend.