Philips Senseo Viva Café HD7825 Reviews

• Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 7
  • Duurzaamheid 6
Product een maand in bezit
Apparaat doet wat hij doen moet, niet meer of minder. Wel is de koffie lekker warm.

Groot nadeel. Trilt heel erg en daardoor glijden de kopjes onder het tuitje vandaan tijdens het zetten. En natuurlijk het getril geeft het nodige lawaai.

Opgelost door extra viltjes aan de onderkant en een rubber onderzetter onder de kopjes.

Verder vind ik het systeem om hogere kopjes te gebruiken prima maar niet erg solide. Gewoon een simpel glijsysteen zonder vergrendeling. Natuurlijk niet echt duurzaam. Door de zwaartekracht en de trillingen zakt het tuitje uiteindelijk vanzelf naar beneden.
  • Duurzaamheid 9
Product een maand in bezit
ik vind het de lekkerste koffie die je lekker zelf kan maken !!!!!en het blijft een makkelijk aparaat makkelijk schoon te maken !!!
Product een paar weken in bezit
Mooie stille apparaat.het apparaat is slank en mooi.het uitschenktuitje kan versteld worden op grootte van kopje tot beker.een pluspunt is ook het ontkalklampje die aangeeft wanneer je moet ontkalker
Product een paar weken in bezit
vind het juist super dat je niet hoeft te wachten tot de senseo heet is, je drukt op 1 of 2 kopjes en hij begint zodra die op temperatuur is.
Product een maand in bezit
Koffie smaakt heerlijk, 1 nadeel, en dat is dat het water reservoir zo klein is. Verder moet je er op letten dat het

apparaat zichzelf uit schakelt. Na 3 lekkende Senseos eindelijk 1 die niet lekt.
  • Mogelijkheden 10
  • Vormgeving 10
Product een maand in bezit
We zijn in zijn algemeenheid zeer tevreden met onze huidige Senseo (het vierkante model), maar deze functioneert niet goed. De vlotter blijft hangen en we verwachten ieder moment dat deze definitief kapot gaat.
  • Duurzaamheid 7
Product een maand in bezit
Makkelijk in gebruik en smaakvolle koffie voor betaalbare prijs... Alleen ontkalken gaat t indicatielampje niet altijd uit.
  • Smaak 6
Product een maand in bezit
de smaak van echte koffie is lekkerder, maar voor het gemak en om snel nog een bakje erbij te zetten een topapparaat en prima te drinken.
  • Duurzaamheid 9
Product een maand in bezit
makkelijk en handig in gebruik wat het gebruiksgemak aantrekkelijk maakt.

efficiënt en maakt goede koffie.
  • Mogelijkheden 10
  • Vormgeving 10
Product een paar weken in bezit
goed apparaat goede koffie. Zelfs 1 opgestuurd naar marokko. daar vinden ze de koffie ook lekker maar is er geen senseo te koop helaas.
Product een maand in bezit
wij zijn in het bezit van 3 Senseo's. de oudste is al 9 jaar en staat nu in onze kamper, werkt nog uitstekend doordat wij hem elke maand schoonspoelen. de tweede staat in huis en is nu 2 jaar en de laatste staat op de kamer van mijn moeder. wij zijn uitermate tevreden met alle 3. de koffie moet je zelf naar eigen smaak uitzoeken. wij gebruiken hoofdzakelijk dark roast .ze zijn makkelijk en snel en gaan zeer lang mee en dat is wat telt.
Product een maand in bezit
Vormgeving, kleur, eenvoud en bediening is top. Jammer dat de Senseo tijdens het bereiden (nog steeds) veel geluid maakt. Als daar nog iets aan gedaan zou kunnen worden dan is de Senseo wat mij betreft helemaal oke.
Product een maand in bezit
gemakkelijk en snel,en ook andere merken die niet zo duur . de ouder is helaas kapot

Voor mij werk is hij snel
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 7
Product een maand in bezit
Waterreservoir is moeilijk te plaatsen. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Alleen jammer dat de afgebeelde glazen nergens te krijgen zijn.
  • Mogelijkheden 4
  • Gebruiksgemak 5
  • Vormgeving 6
  • Duurzaamheid 2
Product een maand in bezit
Wij drinken al jaren de Senseo-koffie omdat we het lekker vinden en handig (2 kopjes per keer).

Het kopje Senseo-koffie krijgt daarom als beoordeling een 8.

Wij zijn echter slecht te spreken over het Senseo-apparaat.

Na een gemiddeld gebruik van 2 jaar kun je weer een nieuwe kopen omdat de oude niet meer werkt of ineens slechte koffie produceert.
  • Duurzaamheid 6
Product een kwartaal in bezit
Gezien de ervaring met eerdere Senseo-apparaten heb ik eerlijk gezegd geen hoge verwachting van de duurzaamheid van het onlangs aangeschafte apparaat. De vorige apparaten gingen respectievelijk 2,5, 3 en 4,5 jaar mee. Dat ik toch een nieuw apparaat heb aangeschaft komt vooral door het gemak en de kwaliteit van de gezette koffie.
Product een kwartaal in bezit
Prima apparaat, lekker warme koffie en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.Leuke rode keur, kortom een aanrader.
  • Gebruiksgemak 6
Product een maand in bezit
Bij het starten van de senseo staan de kopjes nog al te trillen misschien kan daar in de toekomst wat aan gedaan worden.
Product een paar weken in bezit
Ben heel blij met mijn nieuw Senseo, eindelijk weer een lekkere volle kop met een heerlijk creme laagje en de smaak is weer als vanouds :)
  • Duurzaamheid 7
Product een paar dagen in bezit
Voor smaak een 8. De koffie is heter dan mijn vorige apparaat.

Voor mogelijkheden een 7, dit is een eenvoudige machine en daar is niets mis mee.

Voor gebruiksgemak een 8. Je kan al op het koffie knopje drukken als de machine nog aan het opwarmen is. Als hij opgewarmd is dan begint hij direct te "zetten".

Vormgeving een 8.

Duurzaamheid een 7. Ik vind dat de machines niet erg lang meegaan.

Nadeel van deze machine is het metalen plaatje waar je je beker of kopje op zet. Was bij mijn vorige van kunststof.

Bij het zetten van de koffie trilt en rammelt dit metalen plaatje heel irritant.