Philips Senseo Viva Café HD7825 Reviews

8.5
  • Duurzaamheid
    7.1

Product een maand in bezit
Mooi aparaat, goed schoon te houden. Makkelijk in gebruik en erg lekkere koffie. Erg blij met de aankoop!
Product een paar weken in bezit
Mijn vorige Senseo van geborsteld staal wordt helaas niet meer gemaakt. Een rvs kleur in plastic is lelijk. De witte Viva bevalt mij goed, de koffie is veel heter dan in de vorige. Wel maakt de mok op het alluminium plaatje erg veel lawaai, je mok danst over het plaatje. Jammer, want een wat zwaarder plaatje zou al voldoende zijn.
9,4
  • Mogelijkheden 9
  • Duurzaamheid 9
Product een maand in bezit
een fijn apparaat makkelijk in gebruik nemt weinig plaats in de keuken in.

kortom een echte aanrader het is een pronkstuk in je huishouden
  • Duurzaamheid -
Product een paar dagen in bezit
Na ruim tien jaar een nieuw senseo apparaat aangeschaft en na tevredenheid.

Mooi van vormgeving en de koffie is prima en makkelijk in het gebruik.
Product een maand in bezit
Super koffie, geen toeters en bellen, gewoon op de knop drukken en koffie!!!Mooie kleur en leuke vorm, afwisselen met cappuccino of mokka. Heb de melk opschuimer erbij, ook erl lekker voor een dikke laag creme.Hmmm!!!
Product een maand in bezit
Duurzaamheid is nog wat slecht te beoordelen. De rest van het apparaat voldoet prima aan onze behoefte en verwachtingen.
Product een paar weken in bezit
Mooie stille apparaat.het apparaat is slank en mooi.het uitschenktuitje kan versteld worden op grootte van kopje tot beker.een pluspunt is ook het ontkalklampje die aangeeft wanneer je moet ontkalker
Product een maand in bezit
Makkelijk in gebruik en smaakvolle koffie voor betaalbare prijs... Alleen ontkalken gaat t indicatielampje niet altijd uit.
  • Duurzaamheid 10
Product een maand in bezit
wij zijn in het bezit van 3 Senseo's. de oudste is al 9 jaar en staat nu in onze kamper, werkt nog uitstekend doordat wij hem elke maand schoonspoelen. de tweede staat in huis en is nu 2 jaar en de laatste staat op de kamer van mijn moeder. wij zijn uitermate tevreden met alle 3. de koffie moet je zelf naar eigen smaak uitzoeken. wij gebruiken hoofdzakelijk dark roast .ze zijn makkelijk en snel en gaan zeer lang mee en dat is wat telt.
Product een maand in bezit
Vormgeving, kleur, eenvoud en bediening is top. Jammer dat de Senseo tijdens het bereiden (nog steeds) veel geluid maakt. Als daar nog iets aan gedaan zou kunnen worden dan is de Senseo wat mij betreft helemaal oke.
  • Mogelijkheden 9
  • Gebruiksgemak 7
Product een maand in bezit
Waterreservoir is moeilijk te plaatsen. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Alleen jammer dat de afgebeelde glazen nergens te krijgen zijn.
  • Mogelijkheden 4
  • Gebruiksgemak 5
  • Vormgeving 6
  • Duurzaamheid 2
Product een maand in bezit
Wij drinken al jaren de Senseo-koffie omdat we het lekker vinden en handig (2 kopjes per keer).

Het kopje Senseo-koffie krijgt daarom als beoordeling een 8.

Wij zijn echter slecht te spreken over het Senseo-apparaat.

Na een gemiddeld gebruik van 2 jaar kun je weer een nieuwe kopen omdat de oude niet meer werkt of ineens slechte koffie produceert.
Product een kwartaal in bezit
Prima apparaat, lekker warme koffie en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.Leuke rode keur, kortom een aanrader.
Product een paar weken in bezit
Ben heel blij met mijn nieuw Senseo, eindelijk weer een lekkere volle kop met een heerlijk creme laagje en de smaak is weer als vanouds :)
  • Mogelijkheden 6
Product een paar weken in bezit
Maakt wel veel meer geluid bij het zetten van de koffie dan mijn eerdere Senseo-apparaat. Eenvoudig in gebruik, geen poespas aan het apparaat. Waterkan had verkrijgbaar mogen zijn in groter formaat.
6,4
  • Smaak 6
  • Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 7
  • Vormgeving 7
  • Duurzaamheid 6
Product een kwartaal in bezit
IK VIND DE SCHUIMLAAG NIET VOLDOENDE.ALS JE 1 SLOK VAN DE KOFFIE HEBT GENOMEN IS DE SCHUIMLAAG AL WEG.
Product een kwartaal in bezit
Ik heb veel plezier van de Senseo. Maar duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Wat moet ik nog meer zeggen. Dat hij goed warm is en de koffie heerlijk smaakt. 8.8 Is hij in ieder geval wel waard.
6,2
  • Smaak 6
  • Mogelijkheden 4
  • Duurzaamheid 1
Product een kwartaal in bezit
Na vijf (5!) senseo-apparaten in 9 jaren, die allemaal door slechte / zeer matige afwerking / (duurzaamheid is gelijk nul) kapot zijn gegaan, hebben wij enkele maanden geleden besloten, om voor de allerlaatste keer überhaupt een Philips senseo te kopen.

Als dit apparaat weer binnen de kortste keren kapot zou gaan, is het voor ons gedaan met Philips. Net als Opel met hun roestkarren, gaat Philips dankzij hetzelfde slechte / goedkope witgoed aan het infuus en kraait er geen haan meer naar.

Vroeger was Philips nog een naam, wat kwaliteit, betrouwbaarheid, duurzaamheid en bekendheid betekende. Geen huishouding zonder Philipsapparaten!!!

Na vele jaren van trouw gaan wij in de 21e eeuw, zoals vele anderen klanten, over op Bosch of een ander beter merk, waar wij, dankzij deze miese kwaliteitspolitiek van Philips, min of meer toe gedwongen werden!!!
7,4
  • Smaak 10
  • Gebruiksgemak 5
  • Duurzaamheid 6
Product een half jaar in bezit
Ben niet tevreden over dit apparaat . geeft te snel aan dat het waterreservoir al leeg is terwijl er nog wel voor 3 kopjes koffie in zit , heb het apparaat al 4 x ontkalkt maar het kalk lampje blijft branden (zeer irritant)..Ik was reuze tevreden met mijn (oude) senseo . Er schijnt nu een nieuwe (oude) versie op de markt te zijn . Had die er eerder geweest , of aanwezig in de winkel waar ik deze heb gekocht had ik zeker voor die gekozen ...in de hoop dat hij ook net zo werkt als de oudere.
Product een kwartaal in bezit
Heb het apparaat in december 2014 bij een Blokker filiaal gekocht, aankoopbewijs etc. ingestuurd, maar wacht nog steeds op de vergoeding van € 20 van Douwe Egberts......