Krups KM 5065 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM 5065 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert krijgsman 09-05-2014
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Ik heb hem nu al langer als 2 jaar en hij doet het nog steeds.
het gebruik zoals water bijvullen en het aflezen van het aantal kopjes had wel makkelijker en duidelijker gemogen. verder ben ik tevreden over het gemak van de tijdschakelaar instellen en dergelijke. je moet hem natuurlijk wel regelmatig ontkalken en schoonmaken. Ik ben tevreden zeker als je ziet hoeveel hij bij ons gebruikt wordt.

Thomaskieskeurig 07-05-2014
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

apparaat ziet er mooi uit, gebruik ik slecht, lastig schoon te maken en water bijvullen is lastig doordat je de kan niet helemaal leeg kan schenken. Aflezen van het aantal kopjes in het apparaat is bijna niet te doen, helemaal niet nadat het plastic plaatje waarop het aantal kopjes is af te lezen krom trok.
Heb hem nu 1.5 jaar in bezit en hij is stuk, het power lampje gaat nog wel aan, maar verder doet hij helemaal niks. Daarnaast is de plastic rand aan de pot aan het loslaten. De vormgeving is het enigste echt goede aan dit apparaat.

Danja en Doris 03-06-2013
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Laat je niet verleiden door de mooie vormgeving.
Kreeg net een berichtje van KRUPS.
Gooi mijn apparaat van 2 jaar en 5 weken maar weg. Kan hem opsturen en dat gaat mij zoveel geld en energie kosten, dat ik beter een nieuwe kan kopen !!!
Apparat mooi, kwaliteit van apparaat slecht en service van BCC en KRUPS wat mij betreft erg slecht !!!
Ik ga weer eens bij BLOKKER kijken, want daar heb je wel een HELE GOEIE SERVICE !!!

Danja en Doris 03-06-2013
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Niet blij met dit apparaat !!!! Na twee jaar en vijf weken stuk en geen services van BCC en van KRUPS

Danja en Doris 01-06-2013
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Twee jaar garantie op het apparaat en jawel, vijf weken later is hij zo lek als een zeefje.
Naar de BCC gebeld, waar ik hem kocht en koopt u maar een ander mevrouw. Wat een slechte service!!!! Nu heb ik nog een mail naar Krups gestuurd en ben zeer benieuwd of men wat laat horen.

Testjan 14-12-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Wat een onding, elke keer vieze koude koffie. Koffie is in een mum koud. Water bijvullen is onhandig. Hoeveel water in apparaat valt niet af te lezen. Ziet er mooi uit, maar is compleet onpraktisch.

Borg23 03-12-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Bij Saturn gekocht en één week in mijn bezit gehad, de deksel om koffie en water bij te vullen ging steeds moeilijker open, verder kwam er een vieze lucht vanaf als de kan warm werd. Moeilijk om water bij te vullen. Ik ben twee keer met het apparaat terug geweest bij Saturn voordat ik het onding mocht omruilen.

Lexter 29-09-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Ik heb het apparaat nu iets meer als een jaar gebruikt.
Het apparaat zet heerlijke koffie, en je hebt minder koffie nodig dan voorheen het geval was. De koffie is ook lekker heet.

Het nadeel dat wij ondervinden is dat er erg veel stoom vanaf komt. De hele keuken zit onder de condens. nu is het deksel van de vulopening dusdanig kromgetrokken dat hij niet meer te openen is zonder enig breekwerk...waarschijnlijk door alle stoom...?

Ik wil kijken of Krups me verder kan helpen met dit probleem. Het apparaat is net een jaar en één maand oud. Verder is het een super apparaat ondaks het bijvullen van het water reservoir wat ook wij een nadeel vinden..
We wachten af.

bertkrijgsman 27-06-2012

---------- Update review 27-06-2012 ----------
Ik heb hem nu ongeveer een half jaar. Het waterreservoir vullen blijft een probleem omdat je altijd wel wat morst. Ben er nu wel wat aan gewend maar het blijft lastig. Ook is het moeilijk om te zien hoeveel kopjes er aan water je er in heb zitten. verder bevalt hij mij goed. het is simpel om hem in te stellen op een bepaalde tijd en maakt inderdaad wel veel lawaai. Is wel weer makkelijk want dan weet je ook goed wanneer de koffie klaarstaat.

---------- Oude review 06-03-2012 ----------
Het apparaat bevalt mij verder wel goed. De bediening is makkelijk en hij is eenvoudig voor te programmeren zodat ik s'ochtends mijn koffie klaar heb staan. Het enige nadeel is het vullen met water. Dat gaat moeilijk omdat dan het deksel in weg zit en moeilijk te zien is hoeveel water je er in doet.

dekwelgeest 27-05-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Een half jaar in bezit en prima koffie gehad met de bijbehorende decibels. Maar nu na een half jaar plots de aardlek eruit en een plas water onder het apparaat.
Heb toch maar even voorzichtig de bodemdeksel eraf gehaald en toen bleek de kringloop waterleiding totaal doorgerot(lees "roest") en doorgebrand te zijn (Ik heb voor de zekerheid maar foto's genomen)Ik heb nu toch wel mijn twijvels over de bouwkwaliteit en dat voor een duur Krupp apparaat.
Zelfs de Deutsche grundlichkeit heeft last van de crisis. Nu maar wachten wat ze met de garantie gaan doen

dekwelgeest 16-09-2012

Update

Na 5 weken kon ik een nieuwe ophalen bij BCC (die tijd hebben ze schijnbaar nodig om te zien dat hij doorgebrand was, afijn)
Ondertussen was dezelfde Krups van de buren gesneuveld dus heb ik maar een ander apparaat genomen.
Gratis omgeruild zullen we maar zeggen. Ditmaal een siemens die eigenlijk iets duurder was. Ik zag op de krups site dat er ook al een nieuwe versie is, dus misschien hebben ze eindelijk door dat er toch iets met het model aan de hand is. Voor mij geen krups meer.

Andre van Rijn 06-01-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Inderdaad is het water in het apparaat doen niet zo heel handig, dankzij de moeilijk bereikbare plaats om het water erin te gieten. De Krups 7 maanden met veel plezier gebruikt, echter is -ie nu ineens kapot. Het water wordt niet omhoog "gepompt" en er is sprake van een brandlucht. Het indicatorplaatje is verschroeid en is het apparaat niet meer bruikbaar. Valt me tegen van dit apparaat, waar we als een goed huisvader mee om zijn gegaan. Duurzaamheid voor ons dus een 1.

sikkel 02-01-2012
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Mooi design koffiezetapparaat, maar vullen is een nadeel aan de bovenkant rechtsachter, glazen kan lekt enorm bij inschenken. Smaak van de koffie is goed.

Remmetje1969 24-12-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

De Krups KM5065 net iets langer dan een jaar in huis en ging kapot. Design is mooi, stevig en degelijk, koffie smaakte ook prima hoewel het water er wel erg snel doorheen gaat. Gaat gepaard met aardig wat geluid, je weet in ieder geval dat je koffie aan het zetten bent. Beetje klungellen voor een linkshandige om het water in de kleine opening achterin het apparaat te krijgen. Deksel zit aardig in de weg. Maar goed, voor mij veel te snel kapot voor die prijs en dus onbetrouwbaar. Zonder koffie is de dag niet door te komen dus gelijk maar een nieuwe gekocht (Philips Cafe Gourmet en deze gaat naar de recycling.

JDG66 23-11-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Met dit apparaat zet je heerlijke koffie. Zoals eerder genoemd werkt powerbrew met een soort douchekop. Deze zit overigens na sluiten van het deksel niet precies in het midden van het filter (ontwerpfout of opzet?)Door het powerbrew systeem een wat geforceerde/snellere doorstroming van het water dan gebruikelijk, maar desondanks wel een smaakvol bakje. Tevens een mooi apparaat. Minpuntjes die ik kan noemen zou het geluid kunnen zijn, dat er (iets) meer koffie nodig is vergeleken met andere machines en de kleine opening van het water-reservoir.

luckystrike 09-11-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Het water gaat zo snel door het filter dat de smaak van koffie nog in het filter blijft(powerbrew is een douchekop boven het filter)
Alles geprobeert,goud filter,diverse koffiesoorten,dubbel filter(papier+goud) het blijft een slappe hap!
Mijn vakantieapperaatje van €12 maakt betere koffie!

suppie55 11-10-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Deze koffiezetter een aantal maanden in gebruik. Hij bevalt in zoverre goed dat de koffie nog steeds goed van smaak is, lekker heet en een mooi design. Echter vertoont het apparaat een raar fenomeen. Het deksel staat er nu scheef op wat wordt veroorzaakt door het ontwricht zijn van het apparaat. Op een of andere manier is het apparaat links boven uit zijn verbinding gekomen. Voor een apparaat met deze prijs mag zoiets niet voor komen. tijd om de garantie aan te spreken dus. Daarnaast blijf ik het vullen met koud water nog steeds een circusact vinden. Als je iets te snel schenkt komt het op plaatsen naar buiten waar het niet moet. Het design wint het in deze, maar de vulopening kan stukken beter. Ook het tijdsinstellen is een fijne optie. 's Morgens een lekker kopje koffie wat je 's avonds al klaar hebt gezet.

suppie55 29-01-2012

Inmiddels is de klacht door Krups zeer netjes verholpen. Gewoon een volledig nieuw apparaat gekregen. En tot op de dag van vandaag doet alles het naar behoren en geniet ik weer van een lekker heet bakje koffie. Ik ben zeer teveden over deze koffiezetter. En ach dat lastige inschenken van koud water is niet meer zo'n probleem. Het is een handigheid geworden.

DrMudd 28-06-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Vandaag dit apparaat gekocht n.a.v. positieve recencies. Na het instellen van de tijd doet-ie niets meer. Waardeloze koffiezetter dus en morgen terug naar de winkel.

bfr 28-06-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

We hadden een Siemens Porsche disign koffiezetter, maar die begaf het net na de garantieperiode.
Via kieskeurig.nl bekeken wat goede alternatieven waren en deze sprak mij direct aan en heb deze ook direct gehaald. Alle reviews zijn zeker niet gelogen: Heerlijk hete koffie, die gezet kan worden zonder het boekje te bestuderen. Even wennen met het vullen van het water, maar dat nemen we voor lief. Voor alsnog: SUPER !!!

Suppie54 02-06-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Deze Krups heeft een hele mooie uitstraling. Een sieraad in je huis. De koffie is gelukkig eindelijk weer eens lekker heet en de smaak is uitstekend, maar voor een deel natuurlijk ook afhankelijk van je eigen keus bij de hoeveelheid koffie. Ik denk dat de smaak ook zo goed tot zijn recht komt vanwege de hogere temperatuur. Zoals al eerder geschreven vraagt het vullen met water de nodige handigheid. Het is oppassen dat het geen kliederboel wordt. Maar als je de kan op een bepaalde manier vasthoudt, dan gaat het al weer stukken beter. Even wennen dus.
Het permanent branden van de tijdsindicatie vind ik een overbodige luxe en in deze tijd van bewust omgaan met energie geen doordacht concept. Natuurlijk is het stroomverbruik van dit klokje laag, maar ja, alle kleine beetjes helpen.

C.R.C. 21-05-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Zoals al eerder aangegeven is, als je de eerste keer dit apparaat aanzet, het geluid opmerkelijk. Maar als je dan de koffie geproefd hebt die het zet, klinkt in het vervolg het geluid als muziek in de oren. Geen moment spijt gehad van deze aanschaf en kan dit koffiezetapparaat een ieder aanbevelen.

koffieleutje64 11-04-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Super koffiezetapparaat, hete koffie en lekker met de aromaknop.
De vormgeving is mooi.
Het moet alleen wennen om het water bij te vullen, maar dat weegt niet op tegen de rest van het apparaat.
Besteld via Internet.

TOM2 01-04-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Prima apparaat met een dikke handleiding die je, zoals het hoort, eigenlijk niet nodig hebt! Zet prima koffie, de tijd en timer zijn simpel in te stellen en gemakkelijk te bedienen. Dubbele timer, één voor werkdagen, de ander voor het weekend, wakker worden van de pruttelende koffiezetter! Water bijvullen zou handiger kunnen maar is goed mee te leven, de wat onhandig geplaatste vulopening zorgt er wel voor dat de machine smal blijft, daardoor een mooie machine om te zien met z'n verlichte klok. Degelijkheid moet ik gokken maar m'n laatste koffiezetter was ook een Krups en ging 12 jaar mee, zal daarom een 10 voor duurzaamheid geven. Aanrader!

Groon 05-03-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Fantastisch koffie-apparaat! Maar iets anders mag je ook niet verwachten van een Krups-machine. Het water wordt zeer heet en het blijft ook zeer heet nadat de pot gezet is. Verder ziet ie er tijdloos uit en oogt-ie zeer robuust. Ik kan bijna geen enkel nadeel vinden over deze machine. Behalve wat een andere gebruiker ook al meldde, het vullen is een handigheidje en er blijft altijd een klein beetje water in de pot zitten.

Maar voor mij drukt dat de pret niet!

Keos 23-01-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Een mooi ontwerp. goede smaakvolle koofie dankzij de aromaknop. Timer is een uitkomst. Prima apparaat.

MarP65 16-01-2011
Geschreven voor: Krups KM 5065 zwart

Na tijden senseo te hebben gebruikt, toch maar weer over naar het ouderwetse koffiezetten voor de betere smaak.
Het is een mooi apparaat en door de vierkante vorm goed in een hoek te plaatsen.
Minpunt: het waterreservoir vullen gaat lastig. De kan is vrij groot en heeft een kleine schenktuit en doordat de opening van het reservoir aan de achterkant zit is het vrij lastig vullen. Je krijgt de kan daardoor ook niet helemaal leeg.