Princess Caffè Italiano One Touch zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess Caffè Italiano One Touch zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Siets 08-03-2016

Smaak is prima en de machine heeft vele mogelijkheden. Echter is het een hoop gedoe om alles aan te sluiten voor bijvoorbeeld cappuccino. Daarnaast wordt de melk niet goed warm en dus wordt de koffie lauw. Het is handig dat het apparaat ook heet water maakt, echter smaakt dit nergens naar.
In het begin nergens last van gehad, maar het apparaat lijkt steeds vaker te lekken. Een kopje koffie zetten en een keer plof en het aanrecht ligt vol koffie. Als je een te licht kopje (theekopje) eronder zet, trilt deze weg waardoor de helft van de koffie maar in het kopje eindigt.
Het apparaat is erg groot en staat redelijk onhandig op het aanrecht.
Wel is het een duurzaam apparaat, alleen gaat 'ie af en toe te snel in de 'slaapmodus'.

Eerste jaar was oké, nu spijt van de aankoop.

valesi 21-01-2013

mijn 3e apparaat is zojuist weer stuk. Elk apparaat maakt na een half jaar tot driekwart jaar kortsluiting (aardlekschakelaar slaat uit). Ondanks dat mij nu beloofd was dat het apparaat vernieuwd was is hij na 7 maanden weer stuk.

valesi 11-05-2013

nooit meer een princes 242124. Ik kreeg van Blokker (waar ik het 1e apparaat kocht) een tegoedbon.

meidoorn92 04-01-2013

Dit apparaat bijna 2 jaar in bezit, werkt na behoren
De koffie vind ik goed smaken, ik gebruik 2 soorten koffie
1 extra dark roast van de hoogvliet, of caffeine vrij van de hoogvliet ( ik kan zelf niet tegen caffeine 's avonds, ik slaap dan onrustig)
Warm water gaat ook prima, de overige functie's vallen mij wat tegen
bij cappacino of iets dergelijks wordt het niet goed warm
omdat de melk er niet goed warm aan toegevoegd wordt
Dit los ik op door de melk eerst even voor te verwarmen in de magnetron
Zoals eerder werd geschreven pomp maakt veel lawaai
ontkalken doe ik als het apparaat het aangeeft (1 keer in de 3 a4 maanden) met hg ontkalker voor koffiepadsmachines, ik ga geen dure poeder kopen
Chloorfilter heb ik nog nooit vervangen, en ik vind het nog steeds best smaken (maar zou kunnen bij vervangen, dat het nog lekkerder wordt)
Ben best tevreden, maar ga de volgende keer opzoek naar een bonen machine

boofke 06-12-2012

De Princess is een onding, melk opschuimen doet hij pas wanneer je elke keer het hele systeem afdroogt, dit moet je doen na elk kopje capuccino, de koffie is veel te lauw, neen een mislukt apparaat. Spijt als haren op mijn hoofd.

Om bijvoorbeeld de watertank terug in het machine te zetten is op zich al een hele kunst, het minste geringste tikken tegen de schuine kant schiet dat "rotding" weer plat, zodat de tank er niet inpast, ook de cassette die onder de koffieuitloop zit is een en al ellende, om die terug te duwen moet je nogal veel kracht zetten, en tegelijkertijd moet je de machine ook nog bovenop vasthouden anders schiet hij van de aanrecht af.

In een woord een ramp apparaat, ik raad niemand aan om deze te kopen een en al ellende en nog veel meer ergenis.

Het instructie boekje welke erbij geleverd is klopt helemaal niet met het apparaat, hoe dat er ontkalkt moet worden klopt niet en omdat hij elke 2 weken aangeeft om dat te doen is op zich al een bewijs dat dit een machine is die maar heel vlug voor een paar kanaken in elkaar is gezet en Aad Ouburg directeur van Princess alleen maar aan winst gedacht heeft en niet aan service.

Na ruim een maand getobt te hebben brengen, hebben wij hem terug gebracht naar de winkel die hem zouden opsturen, nou voor mijn part sturen ze hem naar Timboektoe, wij hoeven dat rotding niet meer te hebben, helaas van het geld maar deze komt nooit meer ons huis meer in.

zaplingg 19-05-2012

oh ja, NOG iets, ik lees van andere reviewers dat ze vaak problemen hebben met lekken, en dat heb ik ook wel eens. als je twee pads tegelijk wilt gebriuken moet je ze heel goed aanduwen en een kuiltje in het midden van de bovenste koffiepad duwen, anders sluit de boel niet goed en loopt de koffie aan alle kanten het apparaat uit, behalve boven het kopje.

zaplingg 19-05-2012

Update:
Een paar kleine minpuntjes te melden (naast alle pluspunten die ik in mijn vorige review heb genoemd en die niet verminderd zijn'
1' jammer dat vervangende waterfilters niet te rkijgen zijn in de winkel. princess schijnt notoir slecht onderdelen te leveren, zegt onze Handyman.
2' princes is een zuinig type en schakelt heel snel in de spaarstand. als je dan op de koffieknop drukt moet ze zich eerst weer voorverwarmen. dat duurt een tijdje en bovendien laat ze niet weten dat ze begrepen heeft dat je koffie wilt dus sta je regelmatig gefrustreerd op knoppen te duwen en te wachten.

Chrissy2 11-05-2012

Dit is een update van een eerdere beoordeling (al een tijd geleden).
Zoals reeds eerder gezegd, gebruikten we dit apparaat naast een nespresso machine (dure cups). Vwb smaak kwamen we aardig in de buurt van die machine door de handel op sterkere koffie te zetten (minder water) en af en toe sterkere pads te nemen (espresso-pads!).
Na 2 1/2 jaar intensief gebruik en trouwe dienst ging het apparaat uiteindelijk kuren vertonen. Hierbij moet wel gezegd worden dat er iedere dag gebruik van werd gemaakt met een gemiddelde van 6 a 7 koppen per dag (ieder kopje apart gezet voor de smaak).
De padhouder kwam er steeds moeilijker uit en zat uiteindelijk vast. Later is dit door ons zelf opgelost en hebben we andere pads genomen (toen ging het weer beter).
De warmte van de koffie werd stilaan iets minder alsook de schuimkraag. Maar de smaak van de koffie is tot het einde toe altijd fantastisch gebleven.
Uiteindelijk deed de thermostaat het niet meer en sloeg het verwarmingselement niet meer aan. Door een paar tikken tegen de zijkant te geven wilde hij soms nog wel aanspringen, maar uiteindelijk hebben we hem weggedaan.
Gezegd moet worden dat we een kleine 2 jaar dit apparaat zeer intensief hebben gebruikt en nooit problemen hebben gehad. Altijd lekkere koffie gedronken en des te meer spijt dat de levensduur toch vrij beperkt is, alhoewel er ongetwijfeld mensen zullen zijn die dat wel een lange levensduur vinden bij een dergelijk gebruik.
De voor ons dus beperkte levensduur en de vrij complexe ontkalkingsrituelen, hebben ons doen besluiten om over te gaan tot een ander apparaat, namelijk de Philips Quadrante (zal ik later ook een review over geven). Kijken hoe lang deze het volhoudt.

zaplingg 30-01-2012

Wat een mooi smoeltje heeft ze, deze Prinses! Maar het is ook echt een Lekker ding. Ze geeft echt prima koffie, de sterkte is makkelijk in te stellen door meer of minder water. Geniaal vind ik het omkeerbare padhoudertje voor 1 of 2 koppen tegelijk, dus geen losse accessoires op het aanrecht rondslingeren. Cappucinoschuim heb ik nog nooit gedaan omdat ik opzie tegen het schoonmaakwerk achteraf. Het waterreservoir heeft een carbonfilter, is voldoende groot en hoeft er niet uitgehaald om bij te vullen.

Anneke50b 30-01-2012

De koffie is goed als hij niet stuk is.
Ik moet hem vaak ontkalken of eigenlijk moet ik zeggen ik moest hem vaak ontkalken.Nu is er weer iets anders mee. Hij ontkalkt wel maar doet verder niks lampje blijft rood branden.Heb nu dus maar een andere machine gekocht van een ander merk.

MLK2011 09-12-2011

Over smaak valt te twisten...maar ik heb vanaf dag 1 spijt gehad van mijn aankoop. Het apparaat maakt veel lawaai... De koffie die eruit komt is niet lekker en het is niet te vergelijken met Senseo. De overige functies zijn leuk. Maar zelfs heet water smaakt beter uit de waterkoker. Kortom tijd voor een nieuwe Senseo!

hanny18 16-11-2011

ik kreeg de machine voor mijn verjaardag gekocht bij makro amsterdam € 170,00 dan mag je toch wel wat verwachten.na 2 mnd was hij stuk deed niets meer kreeg bij makro te horen dat hij eerst 3 keer terug moest zijn geweest voordat ik kon ruilen of geld terug die afspraak hadden hun met princess slechte zaak vind ik dat en totaal niet klantvriendelijk.dus terug naar fabriek na 2 retour ze konden niets vinden weer opgestuurd andere monteur blijkbaar die vond wel iets en gemaakt een half jaar na aankoop stond deze machine bij de makro voor € 50,00 te koop nou dat zegt mij genoeg maar goed daar had ik dus niks aan.inmiddels ben ik anderhalf jaar verder hij zet koffie maar vraag niet hoe lekt vaak aan alle kanten de dispencer sluit vaak niet lekker waardoor je pad vast komt te zitten en je zit te etteren om die eruit te krijgen stuk uiteraard dan ligt de koffieprut in je toestel en kan je weer aan de schoonmaak ik ben er klaar mee ik had een senseo en die komt nu weer in huis werkt altijd en de melk schuim ik dan wel zelf op .

GerritDH 04-11-2011

Eerste apparaat terug gebracht wegen lekkage. Tweede apparaat lekt ook regelmatig. Padhouder sluit niet altijd goed. Ingewikkelde schoonmaak. Pomp maakt veel herrie. Niet handig in gebruik, door het z.g.n. eco systeem moet je betrekkelijk lang wachten om het volgende kopje te kunnen zetten of de knop even verzetten om het apparaat te laten reageren.
Ik heb 'm maar in de kast gezet en een Senseo gekocht. Werkt stil en gebruiksviendelijk.

Chrissy2 03-11-2011

Goed apparaat. Laat ons nooit in de steek en maakt betere koffie dan een senseo (smaakt echt goed). Wissel deze af met een Nespresso, echter deze geeft aan dat de watervoorraad op is en dat doet de dure Nespresso niet. Andere mogelijkheden wel eens geprobeerd (geen problemen), maar zwarte koffie is meer onze smaak.
Verder makkelijk schoon te maken en nooit problemen mee gehad. Antikalk nog niet geprobeerd. Er brandt dan wel een lampje, maar hij blijft het gewoon doen.
Echt een goed apparaat voor niet veel geld en die heerlijke koffie maakt. Snap eerlijk gezegd de negatieve reviews niet, hoe zetten die mensen hun koffie dan?

Kl-plaag 16-10-2011

Ben zeer tevreden met mijn princess, heerlijk warme koffie mooie schuimkraag er op. nog maar 1 keer ontkalkt even goed lezen en het gaat goed.

Tiny23 01-10-2011

Heb hem nu een paar dagen.
Veel leesvoer. Maar dat lukt verder wel.
Koffie is erg lekker en warm.
Cappucino was eerst minder, maar met dubbelwandige RVS kopjes is het warmer.
Alleen jammer dat hij zo'n herrie maakt. Mijn katten schrokken zich een hoedje.
Ervaringen met lekkages ed. heb ik uiteraard nog niet.
Wij hebben hier geen kalk in het water en ik heb binnen 6 jaar 3 bekende merken versleten. De laatste gaf steeds minder water en lauwe koffie.
Hopelijk hebben we van deze meer plezier.

Eeevelien 20-06-2011

Ik heb het apparaat cadeau gedaan aan mijn moeder. Die was matig enthousiast, omdat de melk voor de cappucchino niet veel was. Zwarte koffie was verder heerlijk.
Toch heb ik een ander apparaat in maart cadeau gekregen van mijn moeder. Ik krijg wel een super cappucchino uit het apparaat en hij doet t erg goed. Mijn kritische tante vind mijn koffie ook erg smakelijk (AH pads)!
Mijn moeder heeft nu wel problemen met het draaien van de knoppen, die gaan erg stroef. Zij heeft al 1x ontkalkt (gekregen in december) en hierna was de cappucchino weer een stuk beter.
We gaan binnenkort terug naar de winkel voor service.

Ja, er kan warme melk worden gezet, het icoontje van een witte beker met witte 'kop'is voor warme melk.
Die moet je ook gebruiken voor warme chocolademelk. In plaats van dat je er een beker melk naast zet met slangetje is dat dan een beker chocolademelk.

En met losse koffie heb ik geen problemen, gewoon erin doen, dekseltje erop (zonder het papiertje trouwens, anders wordt het slootwater) en in de padhouder doen voor 2 pads.

2 pads gaan ook prima! Het lekt niet, je moet alleen de draaiknop goed vastzetten.

Erg tevreden dus!

Mark124 09-06-2011

Zochten een goed gesteste machine voor een zacht prijsje....dat hebben we geweten !
Na een week ging de eerste kapot, melkschuimer functioneerde niet goed. Voor garantie terug naar de fabriek. Na een paar weken kregen we hem terug. Hij heeft het 2 dagen gedaan en toen weer kapot. Na een paar weken kregen we hem weer terug...na een week ging hij weer kapot...weer opgestuurd met verzoek nieuwe te leveren.

We kregen een nieuwe.

Na een paar weken weer de melkschuimer kapot, hij trilt gigantisch en je moet erbij blijven zodat de kopjes niet "weglopen".We hadden de moed al opgegeven dus dan maar geen cappucino meer.
Nu na een maand of 4 lekt hij aan alle kanten, en kunnen er geen koffie meer uit krijgen...
PRULDING

sandram74 07-05-2011

Ik heb deze senseo nu een half jaar en ik heb alleen maar problemen gehad. Het ontkalken lukt niet, hij lekt aan alle kanten, alle lampjes blijven knipperen en nu krijg ik de padhouder niet meer open.
Als ik Princess een vraag mail dan krijg ik antwoord in nederlandse woorden, maar de zinnen zijn onbegrijpelijk.
Weg dat ding en terug naar Philips!

niejor 06-04-2011

Heb het apparaat nu een week, dus over duurzaamheid kan ik niet zegen. Maar tot dusver bevalt hij echt PRIMA. Wat een makkelijk te bedienen apparaat en wat een lekkere koffie. Dit weekend huis vol visite, dus kan ik lekkere koffie zetten.
Koffie is veel warmer dan van de senseo.
Wij hebben nog geen lekkage of iets dergelijks gehad. Wel werd ons geadviseerd om niet met losse koffie te experimenteren, voor ons dus gewoon de pads.
Wel erg goed de gebruiksaanwijzing lezen, en dan kan het volgens mij niet mis gaan.
Een aanwinst voor onze keuken.

vonsje 15-02-2011

---------- update review 15-02-2011 ----------
Ik heb dit apparaat nu een jaar en hij valt mij zwaar tegen. Ongeveer 2 maanden geleden ging hij kapot (pomp) Wel onder garantie gerepareerd maar moet niet kunnen bij een apparaat van 3/4 jaar oud.
Net als andere mensen hebben we regelmatig lekkage, met name als je wat dunnere pads gebruikt. Ook bij gebruik van 2 pads moet je sowiso heel goed je best doen om de knop helemaal aangedraaid te krijgen. Maar doe je dit niet, dan heb je geheid lekkage.
Ook ontkalken moet veels te vaak in mijn ogen. Wij gebruiken 'm ca 4 keer per dag en bijna elke maand begint de indicator te knipperen.

Mijn advies: NIET KOPEN!

---------- oude review 12-01-2010 ----------
Ik heb dit apparaat nu bijna een week in bezit. Het leek mij een leuk alternatief voor een Senseo en dat is het zeker. Naast het zetten van koffie met pads, kun je ook gewone filterkoffie in een soort zeef doen die vervolgens weer in de padhouder past. Daarnaast kun je ook zelf cappucino maken met de melkopschuimer. Super veel mogelijkheden dus, en dat voor een apparaatje van deze prijsklasse!
Wat mij wel tegenvalt, is dat de opgeschuimde melk (dat uit de koelkast kom) niet echt goed wordt verwarmt door het apparaat. Deze dranken zijn dus niet echt warm op die manier. Ik doe nu de melk eerst even in de magnetron, dan gaat het wel goed.
Ook hadden ze van mij het apparaat wel wat stiller mogen maken.
En let op dat je de knop om de pads aan te drukken goed aandraait, want ik heb nu al een paar keer gehad dat het water er dan tussendoor loopt.

Irene2011 31-01-2011

Na een jaar in mijn bezit ben ik nog steeds blij met de princess, ik heb nooit lekkage gehad, nooit vervelende dingen, heb hem 2x moeten ontkalken, dat is dan wel even goed lezen maar daarna ook weer heerlijke koffie, cappuchino en noem maar op. Wat ik echt super vind is dat je je koffie nu precies zo sterk of slap kunt maken als je zelf wilt, je formaat kopje is af en toe even uitproberen maar de smaak is echt perfect.
Nog elke dag geniet ik volop van mijn Princess

wendielief 28-01-2011

Als je eenmaal weet hoe die werkt zet hij lekkere koffie. Had de eerste paar keer de houder verkeerd erin zitten (op twee kopjes, maar ik zette er maar 1) waardoor ik slappe koffie had. Toen ik het goed deed werd de koffie wel lekker.. Het melkslangetje moet je niet op de bodem van het melkkannetje/kopje laten komen. Dan zuigt hij zich daar aan vast ipv dat hij melk opzuigt.

ronvanleeuwen54 12-01-2011

Ik heb de Princess 242124 op 15 november 2010 gekocht bij Blokker. M.n. de veelzijdige mogelijkheden en vooral ook de vormgeving deden ons deze koop besluiten. Nu na twee maanden heb ik hem teruggebracht en kunnen ruilen tegen een vertrouwde Philips Senseo. We waren er helemaal klaar mee. Waardeloos ding. De gebruiksaanwijzing vergt de nodige aandacht maar is begrijpelijk en goed opgesteld. Het apparaat maakt erg veel herrie en bij het minste of geringste liep het water er aan alle kanten uit. Wanneer het wel goed ging smaakte de koffie overigens goed. Lekker en warm. Cappuccino mogelijkheid hebben we twee keer gebruikt maar dan zit alles onder de melkspetters door een overijverige melkkoker wanneer je een te lage kop gebruikt. Ook is het schoonmaken dan weer een gedoe. Nee, geen goede keuze van een overigens goed merk. De service van Blokker was uitstekend te noemen. Zonder morren werd de mogelijkheid tot ruiling met een ander merk aangeboden.

Canarias 10-01-2011

Wij zijn zeer tevreden over dit apparaat.
We hebben zelfs nu bij Blokker een 2de apparaat aangeschaft.
We gebruiken dit dagelijks 2 à 3 maal zonder enig probleem.
De padhouder voor losse koffie moet inderdaad met een scherp voorwerp ontlucht worden, maar het is maar een weet.
Chcolademelk of melk is niet heet maar toch drinkbaar.
Voor ons een aanrader, wij kunnen het niet meer missen.

aaaaaaaaaaaa 18-12-2010

Het lijkt heel wat, maar is een slecht apparaat.
Loopt onophoudelijk vast. Eerste exemplaar terug gebracht met het idee van een fabricagefout te hebben getroffen. Ruilen kon zonder probleem bij ITS. Maar ook het 2e apparaat heeft dezelfde kuren. Volgens de gebruiksaanwijzing moet een 'vastloper' met een paperclip worden opgelost als het daardoor meer dan een uur geblokkeerd blijf. Hoe haal je het in je hoofd om zo'n bij voorbaat al gemankeerd apparaat op de markt te brengen! Ik breng hem terug en koop een echte koffiezetter. JV Apeldoorn