Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
bartthepassenger
17-11-2012
Dit is mijn tweede senseo omdat mijn eerste begon te lekken naar verloop van tijd. Heb toen de opvolger gekocht, de eerste 4 maanden geen problemen maar toen begon hij weer te lekken zoals mijn eerste senseo. Alle onderdelen goed gereinigd maar geen resultaat. Vind het niet kunnen dat een bekend probleem van vorige senseo-apparaten zich nog voordoen op de nieuwere modellen. Spijtig dat er geen ander apparaat van een ander merk bestaat die ook met die pads werkt en aan 1,5 bar (of weet er iemand een apparaat van een ander merk?). Heb maar een gewone koffiezetapparaat gekocht en gebruik de senseo enkel alleen nog voor mijn koffie voor ik naar mijn werk vertrek.
Totaal 7

Reactie:
Officiele reactie van Philips Nederland
08-01-2013
Beste Bartthepassenger,

Uit uw review begrijp ik dat uw Senseo Viva Café water lekt. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat de Senseo een dergelijk euvel vertoond. Ik wil u erop attenderen dat u 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) heeft op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Als het apparaat binnen de garantie valt, kunnen we het kosteloos aanbieden ter reparatie. Mijn collega zal met u de mogelijkheden doorspreken.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare
Eerdere review [ Review 13 van 41 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
  Winkelbeoordeling Prijs Naar alle prijzen

722 winkelreviews Thuiswinkel.org
Officiële Philips dealer
Onderstaande tekst is afkomstig van Philips
Deze aanbieder is een erkende verkoper van Philips producten en ontvangt volledige technische ondersteuning van Philips Nederland. De door u gekochte Philips producten vallen onder het service- en garantiebeleid van Philips en worden ondersteund in acties.
€ 64,99 Bekijk

€ 94,00 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.