Philips Viva Café HD7825/70 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD7825/70 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

vroegejonker 12-02-2015

Dit is sinds 2003 onze derde senseo , deze is wat luxer dan de vorige twee , een mooi apperaat, de padjes liggen wat dieper in de padhouder een hele verbetering .

Consemulder 15-01-2015

Koffiepads gaan moeilijk uit het diepe houdertje.
Ik vind dat het lijkt op het eerste Senseo apparaat dus niks moderner of luxer.
Voor de rest is dit een prima apparaat in mijn mooie kleur.

jacky57 14-01-2015

uiterst handig dat deksel omhoog veert als je deze ontgrendeld, kleur vindt ik ook mooi, jammer dat er geen groter watertank erop kan

Bezig-Bijtje 13-01-2015

Ik kende de Senseo reeds en vond de kleur en de vormgeving van dit nieuwe model aantrekkelijk. Ondanks dat mijn Senseo (de eerste die uitkwam) nog niet kapot was, verwende ik mezelf met dit nieuwe model. Meegespeeld heeft ook dat het waterreservoir groter was dan mijn oude. Dat was namelijk het enige minpuntje aan die Senseo.

andre-ilona 13-01-2015

Deze Senseo is, evenals de vorige, heel makkelijk in het gebruik. Schoonmaken is zó gebeurd. Deze Senseo drupt in het geheel niet na, bij de vorige stond het lekbakje altijd vol met koffie/water. Bij deze heb ik het bakje nog niet hoeven legen.

vonne1966 18-12-2014

Gewoon een goed apparaat waarmee je lekkere koffie kunt zetten.
Niets meer, niets minder.............

zondersuiker 11-12-2014

Een fijn apparaat,werkt prima ,smaakt heerlijk en is ook nog mooi en modern om te zien . De pads houdertjes voor een en twee kopjes zijn wat dieper ,dan die van mijn oude Senseo en dat werkt prettiger .Ben er erg blij mee .Een aanwinst in mijn keuken. Hij staat naast mijn Philips Blender en koffie zetter ,een mooi geheel op de aanrecht . Ook de 20 Euro terug actie was erg fijn ,zo heb ik ook nog eens een perfecte Senseo voor weinig geld .
Totaal: 8

Toos den Haan 09-12-2014

Ik ben tevreden met mijn Senseo omdat het gemakkelijk in gebruik is en voor mij bijna het belangrijkst het is bijna fluister stil!

janssenpascal 10-09-2014

nou ik was al bekent met oude model , maar het is een prima apparaat ook voor hoge kopjes
wel jammer dat de tank wel klein is en dat je niet zelf kunt bepalen hoe vol een kopje moet zijn , maar al met al heb ik hier geen spijt van, hij doet wat hij moet doen
het is tenminste wel goedkoper dan dan die cups van NESPRESSO
de pads kun je overal krijgen en ook nog in vele prijsklasse

Kruimeltje 43 11-09-2014

Beste mensen.
De hoeveelheid water is wel degelijk te regelen, uiteraard met een minimum en een maximum, dus ga even snuffelen op de site van Phillips.

Kruimeltje43

JohnAnja 14-06-2012

Is mijn tweede. de eerste ging na 18 maanden kapot. Heb, na 5 keer terugsturen en terugkrijgen met hetzelfde euvel nieuwe gekregen van Philips deze ging na 15 maanden kapot. En dat met gemiddeld een kopje per dag.... Helaas de nieuwe wordt niet gerepareerd onder garantie omdat Philips van de aankoopdatum van eerste apparaat uitgaat...Kan ik nog wel begrijpen....Wat wel jammer vind is dat er als je internet bekijkt héél véél mensen een Senseo hebben die allemaal hetzelfde euvel hebben. Het kan mi niet anders dat er gewoon een constructiefout in dit apparaat zit....jammer want het concept is wel goed....zucht....Na Oranje laat ook Philips ons in de steek...alle zekerheden vallen weg....

muisgijs 12-11-2010

na 4 senseo's versleten te hebben de 7825 aangeschaft.
Deze trilt echter aanzienlijk harder dan onze oude 7830. De trilling (en geluid) is zo hard dat de kopjes tijdens het vullen verschuiven waardoor de koffie er bijna naast loopt. Algehele indruk is dat dit model goedkoper aanvoelt dan de oude modellen.

Dit exemplaar gaat terug.