Inventum HK10B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HK10B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

f******@h********** 15-12-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Inventum HK10B

Geweldig apparaat, mooi design helaas ging het na 3 jaren kapot andere apparaat gekocht, maar nu al tijdje op zoek naar die van Inventum. Mede door de design.
M.v.g.

Pluspunten

• Zet lekker koffie
  • Prachtig design

Willem Bloemendal 16-09-2012
Geschreven voor: Inventum HK10B

onze Café Invento HK10b gekocht op Ebay.
Ging stuk, opgestuurd naar Inventum, binnen 4 dagen terug.
Totaal gemodificeerde elektronica, werkt beter dan ooit.
Goed apparaat en uitstekende service.
Ging nogmaals stuk, nu de boiler en een slangetje.
Opnieuw binnen 4 dagen retour en opnieuw onder garantie.
Daar kunnen veel fabrikanten nog wat van leren!

qrerkd1 25-05-2012
Geschreven voor: Inventum HK10B

Na 10 jaar!! was onze koffiepadmachine aan vervanging toe. Veel vergeleken met andere koffiepas apparaten maar de keus was eigenlijk snel gemaakt. t werd weer een Inventum. niet alleen vanwege t uiterlijk maar ook omdat de smaak van de koffie instelbaar is en t apparaat weinig ruimte inneemt.Ik hoop dat we met deze weer net zolang kunnen genieten als de HK1.

qrerkd1 12-09-2012

nog een aanvulling op mijn revieuw; t enige nadeel vind ik dat deze nieuwe versie wat meer nalekt waardoor je sneller t lekbakje moet legen. koffie smaakt prima ,even de juiste sterkte kiezen met t schuifje.

marmir 10-11-2010
Geschreven voor: Inventum HK10B

prijs kwaliteit is goed.Echt een aanrader. Ik heb dit apparaat bijna een jaar. Tot nu toe zijn wij er zeer tevreden over.Tot nu toe geen problemen ermee gehad. De koffie is goed heet en je kunt naar sterkte instellen. minpuntjes zijn dat als je 't laatje uittrekt, dat 't nadrupt op je aanrecht en waar je op moet letten wanneer de koffie klaar is en je de resevoir wilt uitnemen, je even moet wachten omdat 't apparaat water terugstroomt in resevoir. Ik vele complimenten over dit apparaat ontvangen. Voor de prijs (ik heb toen 34euro betaald)kun je 't gerust proberen.

manuel71 08-08-2010
Geschreven voor: Inventum HK10B

Nu reeds een aantal jaar in bezit.Veel storingen zijn zelf goed op te lossen. Zelf heb ik het deksel bovenop met enige kracht los getrokken (lipjes knapen af).Bij mij had ik vaak last van een dubbelgeslagen slang(middelste van de pomp) waardoor de overloop continu doorliep.Nu ik zicht op op de leidingen kan ik ook beter zien wanneer er te veel kalk inzit haal dan de leiding los en zuig hem leeg(wel laten afkoelen.deksel zet ik vervolgens vast met plakband welke je haast niet ziet.Heb nu al tijden geen problemen meer.

Rallyesmoker 03-03-2010
Geschreven voor: Inventum HK10B

Geweldig apparaat. Heb nog de 1e HK1 welke nu stuk is. De smaakselector werkt niet meer en overweeg om hem te laten maken...hoop dat ie dat nog waard is. Ik lees veel over vacuum zuigen van het laatje, maar veel mensen die bij mij over de vloer komen, krijgen hem ook niet open. Ikzelf altijd, zonder problemen. TIP: pak de lade aan de zijkanten beet, NIET boven en onder!!!
Nadeel is nderdaad wel het nadruppelen op het aanrecht bij open lade. Maargoed, dat is snel vergeven door het design. Groot voordeel is ook het standaard grote reservoir. In tegenstelling tot het standaard reservoir van een senseo, kun je uit deze meer kopjes halen. Nogmaals, altijd naar tevreden gewerkt, goede smaak en temperatuur.

willyvera 02-03-2010
Geschreven voor: Inventum HK10B

Wat een waardeloss apparaat.Hebben nu het tweede nadat de eerste vier keer terug is gestuurd geworden.Het nieuwe app.kun je de hoeveelheid watergebruik niet meer instellen, doet gewoon maar wat.

Hallo123 10-03-2009

Hallo,
ik lees heel veel het probleem van het vacuum gezogen padbakje.. na een telefoontje aan inventum de oplossing:
achter op het apparaat zit een gaatje, als je daar met een paperclip in prikt verbreek je de vacuum en kan je het bakje weer gewoon openen!

resy lotgerink 22-12-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

We hebben dit apparaat juli '07 gekocht. Na twee maanden was hij kapot en ging niet meer open. Terug naar de winkel. Weken weggeweest en na het ophalen nog steeds kapot. Opnieuw naar de winkel. Weer nagekeken en uiteindelijk een nieuw apparaat gekregen. Echter ook deze was na zeer korte tijd kapot. Hetzelfde probleem. De padhouder zuigt zich vacuum en wil niet meer open.

Aljona Plantinga 19-07-2012

we hebben precies hetzelfde gehad met Senseo (3 keer), maar na de laatste reparatie deed hij weer geweldig. Totaal ons apparaat heeft 8 jaar gewerkt. Eigenlijk die doet nog steeds, maar we hebben gemerkt dat er minder water in een kopje komt en ietsjes minder sterk

Alma51 06-11-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Even schrikken hoor al die verhalen als je net een nieuwe Invento hebt gekocht.
Wat me opvalt is dat iedereen praat over de HK1.
Wij hebben nu de HK10 en ik ben benieuwd of we ook zulke problemen gaan krijgen.
Houden jullie op de hoogte.
Tot nu toe lekker, goede hete koffie. De HK10 heeft een ontluchtingsgaatje op de achterkant.

Bennyboy 18-09-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Sinds december 07 in het bezit van dit apparaat. Vooral gekocht vanwege de vormgeving en gelukkig 5 jr garantie erbij afgesloten. Het app inmiddels voor de 5e keer terug naar Inventum. Steeds maar weer is de padhouder na gebruik niet te openen of blijft het controlelampje knipperen. Volgens de reparatiedienst mankeert er niets aan. Ik krijg steeds het advies het apparaat beter schoon te maken en orginele pads te gebruiken. Terwijl dat dus gebeurt en er uit frustratie al minimaal gebruik van wordt gemaakt. Vanwege de garantie blijf ik volhouden anders had ik het app. al lang laten recycelen.

Hyacintha 19-08-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Inventum HK10 W half jaar in bezit en veelvuldig gebruikt, bevalt uitstekend, lekkere koffie, beetje storend is dat tussendoor kan de lade niet direct kan worden geopend voor de volgende pad omdat het apparaat eerst weer even moet opwarmen. En het nadruppelen.
Prettig is om zelf de sterkte van de koffie te kunnen bepalen.

medion 23-06-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

na het sterven van mijn senseo,deze hk10b van inventum gekocht.daar hij een goede beoordeling heeft.
eerste indruk mooi en strak apperaat.koffie is lekker en warm.
enig min puntje vind ik het nadruppelen.als je het laatje uit trekt druppelt hij niet in het bakje maar op de aanrecht.kan opgelost worden door doekje er voor te leggen.

Isis110 16-05-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Heb nu sinds december 2007 de Inventum, nou ja, ben inmiddels al aan mijn VIERDE bezig, want alhoewel het een geweldig apparaat is en er onwijs leuk uitziet, loopt het meganisme dat de koffiepad moet persen steeds dusdanig vast, dat ik het laatje waar de pad inzit niet meer open krijg. Volgens de winkel was dit een bekend probleem. Deze laatste (4e) die ik nu heb is de hk10m en daarvan zeiden ze, dat hier die kinderziekte eruit was, is eergisteren weer vastgelopen, dus hoe blij ik er ook mee was, ik ga nu toch maar weer over op/terug naar de Senseo, want daar had ik nooit problemen mee.

Bink3 28-04-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Vergeet senseo, tefal of andere apparaten. Dit apparaat geeft heerlijke, warme koffie en kan op sterkte naar smaak ingesteld worden. Lek niet, maakt niet veel lawaai, maar 1 koffiepadhouder die je voor zowel 1 als 2 kopjes koffie gebruiken kunt - dus geen gehannis met meerdere houders, is snel warm en heeft een groot waterreservoir (1,3 liter). Er zit standaard ook een theepadhouder bij. Een geweldig apparaat, ben er zeer blij mee. Vormgeving is prachtig en slim bedacht, heeft eigenlijk maar heel weinig plek op het aanrecht nodig. Zelfs grote bekers passen er onder.

A. Blokker 21-04-2008

Perfect apparaat.
De koffie is goed heet en door middel van een schuifregelaar kan je zelf de koffiesterkte (lees: hoeveelheid water) bepalen.
Ik heb dit apparaat slechts een paar dagen in mijn bezit, maar hij bevalt mij bijzonder goed. Een echte aanrader !!!

KrizYo 16-04-2008
Geschreven voor: Inventum HK10B

Mijn Senseo verkocht, die rammelbak lekte altijd, ook de vorige Senseo. Nu deze Inventum gekocht. Grote klasse en ik hoorde dat ze meer lawaai zouden maken dan de Senseo, dit is onzin! Inventum; goed gedaan ! Een zeer tevreden gebruiker (tot nu toe). O, ja en nu merk je dus ook het verschil tussen goedkope padjes en de duurdere. Bij de duurdere kan je veel meer koffiemaken door middel van het schuifje. De goedkopere vallen onmiddellijk door de mand. Ach ik vind het een zeer fijn ding. Ben blij dat ik hem heb gekocht. Jammer dat er nog geen Griekse Frappe uit komt . . . . . .. ha ha ha