Bosch TKA6621V zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKA6621V zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

jangerrits 18-05-2015
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Mooie vormgeving, heb hem drie maanden in bezit. De koffie is prima. Totnogtoe geen spijt van mijn aankoop.

dien.krul 23-09-2011
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Ik heb dit apparaat gekozen vanwege het afneembare waterreservoir. Het eerste apparaat heeft het ruim 2 jaar volgehouden. Niet lang dus, maar toch heb ik daarna weer voor dezelfde gekozen. Ondanks regelmatig ontkalken duurde het steeds langer voor de pot vol was. En vandaag, een half jaar na aanschaf, stopte hij er helemaal mee. Nu ga ik echt op zoek naar een ander merk.

dien.krul 06-10-2011

Ik heb voor de aanschaf van een nieuw apparaat toch nogmaals contact opgenomen met de leverancier van mijn TKA 6621. Deze adviseerde om contact met de fabrikant op te nemen. Na overleg heb ik het apparaat opgestuurd. Inmiddels heb ik een gloednieuw apparaat ontvangen! Bedankt fabrikant!

arie s 23-03-2011
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

ik heb mijn alessi ingeruild voor deze bosch.
ik kocht hem als een impuls aankoop omdat ik het disign zo mooi vind.
geen seconde spijt zet gewoon heerlijke koffie.
nu maar even afwachten hoelang hij meegaat.
maar ik vind hem voor 48 euro een koopje.

eric45678 27-01-2011
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

heerlijk weer ouderwetse koffie.gebruik deze vaker als de nespresso die we ook hebben staan ook al duurt het wat langer voordat je koffie hebt.

apparaat staat mooi op het aanrecht door het uiterlijk wat niet standaard is, maar toch nog aardig compact.

zet zeer snel koffie met heerlijk aroma en houd het ook goed op temperatuur door de krachtige warmhoudplaat.

zeer tevreden over deze bosch.

marvin1970 17-11-2010
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Gisteren dit apparaat binnengekregen. Ziet er fraai uit, maar niet zo mooi als zijn voorganger een "Cloer". Waarom dan overgestapt? Om de simpele reden dat dit apparaat een verwarmingselement heeft met een groter vermogen, namelijk 1100 W. in tegenstelling tot zijn voorganger die maar 900 W. had, en dat is voor een grotere hoeveelheid koffiekopjes die je eventueel wil inschenken, te weinig om die goed heet op te dienen. Eerste indruk van dit apparaat: voldoet aan alle wensen die ik op een apparaat stel. Dus ruim voldoende. Hoe het apparaat zich houd op langere termijn is nog afwachten.

lia55 18-07-2010

---------- update review 18-07-2010 ----------
Niets dan lof over dit apparaat, het doet wat een koffiezet apparaat moet doen.Het geeft koffie op de juiste temperatuur en de smaak is goed. Gebruik de selectieknop voor de hoeveelheid kopjes dat gezet wordt. Heel mooi design. Een handig afneembaar waterreservoir met goede handgreep; in één woord fantastisch. en hij heeft nog niet één keer gelekt.
ik heb hem nog pas een paar maanden, maar ik vind het reuze.
over de duurzaamhied kan ik nog niet zoveel zeggen omdat ik het nog niet zo heel lang heb.

---------- oude review 26-09-2010 ----------
Niets dan lof over dit apparaat, het doet wat een koffiezet apparaat moet doen.Het geeft koffie op de juiste temperatuur en de smaak is goed. Gebruik de selectieknop voor de hoeveelheid kopjes dat gezet wordt. Heel mooi design. Een handig afneembaar waterreservoir. En in de rand in het zwenkfilter ga ik ook een aantal gaatjes maken om het condenswater af te voeren. Jammer dat Bosch dit niet zelf heeft gedaan.Over de duurzaamheid kan ik nog niets vertellen, omdat ik hem nog niet zolang heb.

burgerfreerk 16-05-2010
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Ik ben zeer tevreden met dit apparaat, nav de reviews op deze site besloten deze machine aan te schaffen, en...nog geen dag spijt!

Goede smaakvolle en vooral hete koffie....( ook vanuit een stenen mok met een wolk melk drink je nog aangenaam warme koffie )

De prijs/ prestatie verhouding is gewoon goed, en vergeet de prachtige vormgeving niet !

De gouden tip is idd om een aantal gaatjes in het kunstof filterrandje te prikken met een hete naald of spijkertje, zie voorgaande reviews.

Zwenkfilter en afneembaar waterreservoir, je wilt gewoon niets anders meer....

burgerfreerk 21-05-2015

Na 4,5 jaar trouwe dienst heeft deze bosch TKA 6621 het met een doffe klap begeven, inwendige korstsluiting icm waterlekkage bleek de oorzaak, hier kreeg ik toch wel een iets onveilig gevoel bij.
Maarja, verder vond ik het een top filterkoffiezetter.
Het vervangende apparaat is weer een Bosch geworden, de TKA 6001, eigenlijk hetzelfde apparaat maar dan met 1 schakelaar minder ( het keuzeknopje weinig of meer koffie is vervallen, alleen nog maar een aan/ uit schakelaar )
Ook over dit apparaat tot nu toe niets dan lof....

jansam 24-02-2010

---------- update review, 24-02-2010 ----------
Na enkele weken niets dan lof. Dit apparaat doet wat een koffiezet apparaat moet doen. Goede temperatuur en smaak en redelijk vlot met zetten. Tot nu toe was nog geen noodzaak om gaatjes in de filterhouderrand te maken om het condenswater te laten weglopen. We zetten wel geen 10 kopjes ermee, misschien daarom. Er staat wel wat water in de rand maar dat is na verloop van tijd verdampt.

---------- 1e review, 21-01-2010 -----------
Gelukkig, dit apparaat geeft koffie op de juiste temperatuur en de smaak is goed. Gebruik de selectieknop voor de hoeveelheid kopjes dat gezet wordt. Heel mooi design. Ietsjes minder dan de Melitta Stage. Ook hier een handig afneembaar waterreservoir. En in de rand in het zwenkfilter gaik ook een aantal gaatjes maken om het condenswater af te voeren. Vreemd dat Bosch dat zelf niet goed bekeken heeft.
Ziet er wel degelijk uit, vandaar een 8.

smitteport 28-10-2009
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Mooi design en koffie is lekker warm tot heet.
Het afneembaar waterreservoir en zwenkbaar filterhouder is handig. Het apparaat maakt niet veel geluid bij het koffie zetten. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Kwaliteit/prijsverhouding (€55,-) is in orde.

BertS 19-01-2009
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

robbyboy bedankt voor de tip, ik heb ook gaatjes (6x) onder in de rand van het buitenste zwenkfilter geboord en het lekt nu niet meer bij openen.Nu krijgt gebruiksgemak van mij een 8.

Miss 10eke 27-06-2008
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Eindelijk weer lekkere warme koffie !!
De koffie is heerlijk en warm.
Wij hebben geen last dat het aanrecht nat wordt van restwater uit het filter.
Er zit wel een aromaregelaar op voor als je wat minder kopjes koffie zet je dat in kunt stellen zodat het water er niet zo snel doorloopt.
Heel gemakkelijk vinden wij ook dat het waterreservoir er af genomen kan worden, geen geknoei meer dat het water er langst loopt.

Nancy_nl 10-11-2006
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

Ik ben het helmaal eens met de voorgaande review. Koffie doorlopen is traag en
wat ik jammer vind is het water wat iedere keer uit de filter loopt als je deze
eruit haalt. Je hebt dus iedere keer water bij het apparaat op je aanrecht.
Verder is het een prachtig apparaat met lekker hete koffie. Ook het bijvullen
van het waterreservoir is handig. Dit kan gewoon van het apparaat af en kan
gevuld worden onder de kraan. De schenkkan lekt niet.

robbyboy 24-10-2006
Geschreven voor: Bosch TKA6621V zwart

de koffie smaakt gewoon goed, net als bij elkander apparaat. maar hij doet lang
over het zetten van de koffie is dus erg traag. Het afneembare waterfilter is
erg makkelijk, maar ook erg wenen, omdat je kans loopt dat er nog water of oude
koffie in de pot zit. Een groot nadeel, is het randje in de zwenkfilter, als je
het fliter open zwenkt, kan je de filter houder verwijderen maar dan zit er een
diepe rand in het zwenkfilter.hier zit altijd een laagje water in van de
condens vorming aan de binnen zijde van het filter, dit water loopt er uit als
je het filter opend en het gevolg is dus dat je altijd een plas water op je
aanrecht krijgt, of waar je koffie zetter dan ook staat.
verder is het een prima apparaat. de kan is erg wenen dit door de breed
uitlopende vorm.