Samsung RS7578THCSR rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7578THCSR rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bianca vd Meulen 24-08-2018

Wat een drama service van Samsung

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Nov. '17 koelkast gekocht vanwege ijsblokjes-gever. Vanaf begin bevriezing ijsblokjes-gever, dus geen ijsblokjes. 2 keer foute / niet complete product opgestuurd gekregen. Sinsdien 3 x monteur maar.... nog steeds geen ijsblokjes. Nu weer wachten op volgende monteur.... komt over 2 weken. Wát een SLECHTE service

Minpunten

• ijsblokjesgever

wout 18-08-2017

Prachtige Amerikaanse koelkast van Samsung

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Echt een heel mooi toestel om te zien, en het kleine bardeurtje is echt ideaal om even snel een drankje te pakken zonder de grote deur te moeten openen.
Ik moet het watergedeelte nog aansluiten op de waterleiding, achterop de koelkast was de aansluiting in 10 minuten gedaan.

Kevin 30-06-2017

Prachtige Amerikaanse koelkast met RVS voorzijde

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Beste aankoop van een koelkast, heerlijk ruim, ontzettend mooie afwerking. Gescheiden temperatuurinstelling werkt perfect, producten blijven lang vers. Gemak van lekker koud water en ijsblokjes en makkelijke toegang dmv de bar maken dit echt een geweldige koelkast. Geen aangevroren producten meer in de vriezer en energiezuinig (A++).

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • RVS afwerking is erg mooi
  • Geen aangevroren producten
  • Producten blijven langer vers

Minpunten

• Filter elke 6 maanden vervangen

Rob 17-06-2017

zeer fijne koelkast en vriezer

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Vooral de minibar , heerlijke ijsblokjes , crunch en koud water, diepvries werkt perfect geen ijsvorming door nonfrost systeem , dus geen ijs meer op mijn producten , een aanrader !!!

Pluspunten

• minibar
  • ijsblokjes en crunch

Minpunten

• nog niet gevonden

GB 22-07-2016

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Mooie koelkast met alle functionaliteit. Zuinig, stil en goedkoop. En 10 jaar garantie op compressor. Perfect dus.

JanMagyar 17-03-2015
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Koelkast is mooi en heeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Indeling deurvakken is niet heel logisch, met een extra vak had er veel meer spullen ingepast. De verlichting is wel mooi maar alleen van achteren. Daardoor zie je met een heel volle koelkast niks. Het is moeilijk de hoeveelheid ijsblokjes te regelen. Al gauw veel te veel.ijs. Degelijkheid moet zich bewijzen maar garantie op compressor is 10 jaar dus dat komt vast goed. Aparte vak vraagt hard duwen en heb houtblok achter koelkast moeten leggenanders bleef hij verschuiven. Hij is stil en scoort daarin net zo goed als de allerduurste modellen.

J. Weeda 27-07-2015

Heb een samsung koelkast van 6 jaar oud. Na 3 jaar is er een nieuwe compressor ingekomen. Daarvoor hoefde ik maar de helft te betalen. Coulance regeling werd dit genoemd. Nu is alweer de compressor kapot en wordt gezegd u kunt hem beter niet meer laten maken want het kost ongeveer 385 euro. Wij kunnen niet garanderen dat deze niet weer kapot gaat. Hoezo garantie van 10jaar?? Gewoon 2 jaar.

GLF 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Geweldig mooie koelkast. zowel van de buitenkant als van binnen. Zijkanten zijn ook mooi afgewerkt. Een echt juweel in mijn keuken. Erg mooi en zeer handig is de homebar en natuurlijk de ijsblokjesmachine. Wat mij heel erg opviel in vergelijking met andere koelkasten is dat deze verbazingwekkend stil is. De LED verlichting aan de gehele achterzijde van de koelkast is ideaal. Nu zie ik zelfs wat er zich op het onderste plateau achterin de koelkast bevind. De wielen onder de koelkast maakt ook dat hij makkelijk verrijdbaar is en je hem snel kan verplaatsen voor een schoonmaakbeurtje of filtervervanging.

deknib 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Na 14 jaar een dubbeldeurs koelkast van een ander merk gehad te hebben zijn we naar een geluidsniveau van praktisch 0 gegaan Geweldig zo weinig geluid als deze kast maakt vergeleken met onze vorige. De ijsblokjes en het water stonken bij de vorige en bij deze ruiken we gelukkig niets meer, dus deze zijn wel te gebruiken.

Laurens Spalven 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Hij is ruim en de indeling is overzichtelijk.
De display biedt bedieningsgemak en alles is in detail instelbaar. Lawaai maakt de ijskast niet.

marcel de pooter 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

mooi afgewerkt heerlijk koel water en prachtige ledverlichting
van binnen installeren was zeer gemakkelijk
aanbevelingswaardig

Lila57 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Tot nu toe heel tevreden over de functies, vormgeving, gebruiksvriendelijkheid, geluidsniveau alleen over de duurzaamheid kan mijn mening misschien later verschillen. Daarvoor hebben we de koelkast te kort in huis om een degelijk oordeel te geven.

Over het geluidsniveau wil ik doorgeven dat de koelkast op zich muisstil is, behalve als de ice-cube functie aan is. Dus heb ik voldoende ice cubes dan zet ik deze functie lekker uit. Zeker een aanrader.

Bony M 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Het is een mooie strakke koelkast,met mooie verlichting zowel buiten als binnen.
Makkelijk in gebruik veel ruimte,handig bar gedeelte daar kan je makkelijk drinken pakken zonder de deur open te doen, goede dispencers voor zowel water als ijblokjes en crushed ijs. signaalalarm bij te lang open staan van de deur en nog een makkelijke variabele indeling.
Kortom de verwachting van het product komt overeen met onze wensen.

jdoelen55 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Een mooi vormgegeven koekast.
De koelkast is goed in te delen alles zeer overzichtelijk en perfecte verlichting. Het barluikje is vooral energiebesparend. Het vriesgedeelte is ook goed verlicht en makkelijk in gebruik. Alleen het crusched ice is te grof. Verder mis ik aan de buitenkant bij het water/ijstappunt verlichting.
Verder ben ik zeer tevreden. Zeer mooie geluidstille koelkast.

Mariiete 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Gebruiksgemak een 9: Om de homebar te openen moet je aardig hard duwen, ik had liever gezien dat het openen mij met een vingertje was gelukt. Tevens moeten de deuren helemaal openstaan om de lades helemaal te kunnen openen, anders komen ze net tegen de rand van de deur aan.
Vormgeving een 10: Een geweldig mooie koelkast. Zowel voorkant als zijkanten roestvrijstaal, dus vrijstaand geen raar zijaanzicht.
Duurzaamheid 10: Hier kan ik zelf nog weinig over te zeggen gezien hij nog maar een paar dagen in ons bezit is, maar ter vergelijking met onze oude diepvries van 17 jaar oud; deze Amerikaanse koelkast gebruikt totaal 343 kWh op jaarbasis en onze oude diepvries 406 kWh. Dat terwijl de inhoud van beide vrijwel even groot is; 171l tov 163l. Dus wat energieverbruik betreft gaan we er ontzettend op vooruit.
Geluidsniveau een 7: Dat je hoort dat de ijsklontjes vallen, vind ik eigenlijk wel normaal en kan ik mij niet aan storen. Echter maakt de koelkast om de zoveel minuten een tijdelijke 'bromtoon' wanneer hij weer aan het koelen gaat (denk ik). Als hij die bromtoon niet maakt, dan is hij echt muisstil.

Mariiete 17-02-2014

Het rvs krast erg snel. Op de handvatten zitten veel kleine krasjes van ringen en de deuren zitten ook al onder jammer genoeg.

diesel59 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Handleiding is duidelijk en de koelkast staat bij ons vrij in de open keuken. Is een mooi apparaat die gezien mag worden.Het geluidsniveau is goed. maakt niet veel lawaai. Bij duurzaamheid een 7 ingevuld. Kan ik eigenlijk niet veel over zeggen.

Ardnax 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Wij hebben, na ampele overwegingen, gekozen voor deze Samsung. Ik kan het 'ijsgedeelte' nog niet reviewen omdat we dat nog aan moeten sluiten. Maar de koelkast en het vriesvak zijn groot genoeg; weinig lawaai en ik heb het volste vertrouwen in de werking van alles.
Wij hebben Samsung TV's en wasmachines en smartphones en alles werkt uitstekend.
Het wekt vertrouwen, dit merk.

van Waaijen 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

mooie vormgeving, maakt weinig lawaai, ruime lichte indeling, levert koel water met mooie ijsklontjes, in vergelijking niet duur

atpramana 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

ik ben erg tevreden kleur is erg mooi inhoud van koelkast zijn erg ruim;gemaakelijk te verplaatsen

Buksie 19-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Onze oude Amerikaanse koelkast ingeruild voor deze A++ koelkast van Samsung en nog geen minuut spijt gehad: mooi uiterlijk, laag geluidsniveau, handig bedieningspaneel etc. Er is wel een puntje waar we niet bij stil hebben gestaan. Het barvakje is namelijk net te klein voor een 1.5 liter fles. Je moet een soort hoek van 45 gr maken om de fles eruit te halen. Voor pakken en kleinere flessen heb je dit 'probleem' niet.

Arthur555 19-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Het is een mooie vormgegeven koelkast die mis staat in de keuken. Het gemak met het extra luikje in de deur om drinken te pakken. Daarnaast maakt de koelkast ijsklontjes wat de kinderen zo lekker vinden na het sporten. Voor ons een ruime en makkelijk in te delen. Daarnaast de verlichting is perfect. Van een klein lampje naar een soort vitrine kast met veel verlichting wat zeer fijn is. Vries gedeelte veel ruimte en verlicht en ook hier weer makkelijk in te te delen en overzichtelijk.

jeroen de wijs 19-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

nu net een paar dagen in het bezit en het enige wat me tegen valt zijn 2 dingen de crushed ice functie moet je echt heel voorzichtig gebruiken anders gaat het de hele keuken door glas moet er goed tegenaan zitten liefst gebruik ik gewoon de ijsblokjes deze werken perfect daarnaast is de handleiding niet de makkelijkste en dan praat ik meer over de installatie vandaar gebruiksgemak een 9 je moet hier wel een klein beetje technisch inzicht voor hebben... Voor de rest super mooi afgewerkte koelkast en is snel op bedrijfs temperatuur bediending wijst voor zich geen handleiding voor nodig

hetewojo 18-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Ik vind het een hele fijne koelkast erg overzichtelijk
koelt perfect een duidelijke aflezing van de temperatuur.
Wat mij betref hadden de bakken in de deuren iets zwaarder uit gevoerd mogen zijn,maar als men er rustig mee om gaat dan zal dat geen problemen opleveren.
Ik den ook zeer tevede met de verlichting zowel in de koelkast als in de vriezer

Tamara2310 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Prachtige Amerikaanse koelkast van Samsung. Een echte eyecatcher in de keuken, al zullen we hem in een volgende woning wegwerken in een koof. Ontzettend veel ruimte binnenin, ondanks de ruimte die de ijsblokjes dispenser inneemt. Gemakkelijke instructie voor het instellen van de temperatuur. In de zomer is het altijd koele water en de ijsblokjes dispenser een uitkomst. Nagenoeg geruisloos, wat bijzonder is voor een Amerikaanse Koelkast.

Nicole Blok 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Geweldige Amerikaanse koel/vriescombinatie van Samsung. Mooi design, veel gebruiksgemak, grote inhoud en zeer energie zuinig. Water en ijsblokjes dispenser werkt super. Aanrader!

Bart Smeets 12-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7578THCSR rvs

Mooie koelkast. De deuren kunnen lekker ver open wat het gebruiksgemak erg ten goede komt. Ook bij het 'dicht smijten' van de koelkast deur (wat de kinderen nog wel eens doen) geen probleem.
De koelkast staat bij ons vrij in de keuken en is erg mooi om te zien. Goed afgewerkt en makkelijk school te maken zodat hij ook blijft glimmen.
Het geluidsniveau is prima in vergelijking met onze oude koelkast, maar je hoort hem wel. Vooral als de ijsklontjes vooruit worden geduwd de verzamelbak in.

Let op, deze koelkast moet aangesloten worden op het water! Dat heeft mij nog wat extra kosten bezorgt voor een loodgieter. Maar het was iedere cent waard!!