LG GSL325PVCV Reviews

8.1
  • Geluidsniveau
    8.0

Product een paar weken in bezit
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, wij zijn er erg blij mee.

bij crushice spettert het een beetje naast je glas
  • Geluidsniveau 7
Product een paar dagen in bezit
In een gezin met twee opgroeiende pubers bleek de (toch al ruimte) inbouwkoelkast niet voldoende. Op zoek naar een nieuwe koelkast kwamen we ook al snel de Amerikaanse side-by-side koelkasten tegen. Heel mooi maar toch wel een flinke uitgave. Na overleg besloten om de bestaande vriezer (Liebherr, Nofrost) te verkopen en dan verder te kijken. Die verkoop ging toch iets sneller dan gedacht en de nieuwe Amerikaanse koelkast kwam sneller in het vizier dan gedacht. Na een lijstje te hebben gemaakt met 'dat moet hij zeker in huis hebben' (Nofrost, ijsblokjesmaker, waterdispenser, rvs uitvoering én een betrouwbaar merk) kwamen we al snel bij LG uit. Na goede ervaring met dit merk (TV, soundbar, Home Cinemaset en gsm's) gericht verder gaan zoeken. En op een mooie aanbieding terechtgekomen bij Coolblue. Echt op het laatste moment 's avonds om 23.56 besteld en daarmee op tijd om de koelkast de volgende dag al in huis te krijgen. Hij zou worden bezorgd tussen 10.00 en 16.00 uur en na ongeduldig wachten kregen we om 15.30 uur een telefoontje dat de bezorgers binnen 10 minuten bij ons zouden zijn. Dan duren 10 minuten nog lang ;-) maar het wachten werd beloond. Superservice van de bezorging. Netjes uitgepakt, alles goed bekeken en de koelkast op de plaats gezet waar hij moest komen te staan. Het was voor de bezorgers de eerste keer dat ze een Amerikaanse koelkast moesten plaatsen en aansluiten. Omdat ik zelf toch wel een pietje precies ben heb ik aangeboden de aansluiting op het water zelf te doen. Er zat namelijk een lange waterslang bij die op maat moet worden gemaakt om aan te kunnen op de filter en vervolgens van filter naar de waterkraan. Goed opletten bij het uitpakken van het filter want er zitten twee hele kleine rode clips bij die na montage van de slang in het filter alles moeten borgen. Ik heb lang gezocht naar de tweede clip en na een telefoontje met de bezorgers bleek deze in de meegenomen verpakking te zijn achtergebleven. Geen probleem voor de bezorgers want ze hebben hem netjes afgeleveverd. Na montage van de slang en een aantal uren gewacht te hebben in verband met stabilisatie van de koelkast bleek toch het uur van de waarheid aangebroken. De waterkraan open en de koelkast in het stroom. Er sijpelde toch nog wat water bij de kraan maar na een paar keer aandraaien met een waterpomptang opgelost. Bij het openen van zowel de koel- als vriesdeur blij verrast door de LED verlichting die op een goede positie is geplaatst zodat ook bij een volle koel- of vriesgedeelte het licht perfect tot zijn recht komt. De indeling vraagt even tijd en vooral bij het vriesgedeelte. Die is namelijk smaller dan een normale vrieskast en daar moet je even op oefenen. De instelling van het display op de voorzijde van de koelkast is supereenvoudig. Het gebruik van het waterreservoir is geweldig. Het was even onduidelijk hoe het precies ging met de ijsblokjes (ook nog een icecrusher functie die erop zit) maar na het lezen van de gebruiksaanwijzing op de bijgeleverde cd-rom bleek dat het minimaal 12 uur duurt voor de eerste oogst van de ijsblokjes eruit komt. En dan moet je de eerste 20 weggooien net als de eerst getapte 7 glazen water. Maar dan.... een geweldige ervaring. De koelkast staat nu drie dagen en het is zo prettig om alles overzichtelijk kwijt te kunnen maar zeker zo lekker een glas koud water of een glas vullen met ijsblokjes en daarna naar wens met frisdrank of een whisky (on the rocks). Het gebruiksgemak en vormgeving krijgen een dikke 10. De duurzaamheid krijgt een 8 maar LG kennende zou dat na enige tijd zo maar een 10 kunnen zijn. Het geluidsniveau is laag (39db staat bij de eigenschappen) maar als de vriezer even aanslaat dan hoor je het natuurlijk wel. De koelkast staat bij ons in de bijkeuken/berging en dan heb je er geen last van. Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer de koelkast geplaatst staat in de keuken of woonkamer dat anders kan zijn. Maar dan nog... iedere koelkast of vriezer hoor je. Al met al zijn we dik tevreden met onze nieuwe aanwinst en de keuze op de LG GSL325PVCV. Oja, vergeet niet bij eventuele aankoop om op de site van lg de koelkast te registreren in verband met de 10 jaar garantie op de Linear compressor.

Een lang verhaal maar ik hoop dat het iemand helpt die voor de keuze staat van de aanschaf van een Amerikaanse koelkast. Een aanrader !
  • Geluidsniveau 3
Product een paar dagen in bezit
De inhoud en indeling is precies wat wij zochten. Tot nu toe is het gebruiksgemak zeer goed. Qua vormgeving past deze Amerikaanse koelkast heel mooi in onze keuken.Wij zijn blij met de duurzaamheid (A+). Over het geluidsniveau kunnen we alleen maar zeggen dat wij nauwelijks iets hore.

Prima keuze!
Review LG GLS325PVCV

Al een tijdje geleden wilden wij een Amerikaanse koelkast aanschaffen.

Onze keus is toen gevallen op de LG GLS325PVCV.

De strakke vormgeving is het eerste wat ons opviel en waren gelijk verkocht.

Binnen is de ruimte zowel als in de koel als in de vries gedeelte ook goed verdeeld.

Naast dit alles is het betaalbaar voor de consument.

Ik denk vrijwel zeker dat wij met deze keus veel plezier zullen beleven.

De Veldkampjes
Product een paar dagen in bezit
altijd gedroomd van een amerikaanse koelkast en nu is onze droom waarheid geworden. Super design, praktisch en comfortabel.
  • Geluidsniveau 10
Product een paar dagen in bezit
Wij hebben de Amerikaanse koelkast LG gekocht i.p.v. oude vriezer en koelkast van dertig jaar oud. In een word FANTASTISCH, echt een blikvanger in onze keuken. Energie gebruik wordt twee keer minder en het heeft meer ruimte in zowel koel als vriesruimte.

De koelkast heeft vreselijke mooi uitstraling, echt schitterend. Heerlijk dat ijskoude water, de ijsklontjes en het ijscrush met mooi LED-verlichting. Prima aflevering, precies op tijd, keurig geplaatst. Zeer tevreden!
Product een paar weken in bezit
Schitterende koelkast. Apparaat maakt zelf ijsblokjes aan en laat ze in een voorraad bak vallen. Hierdoor altijd ijsblokjes. Lekker in zomer! De crush functie is grappig. Maakt bijna geen geluid. Vind dit erg belangrijk. Erg blij met de koelkast!
  • Gebruiksgemak 7
Product een paar weken in bezit
Bij het installeren/aansluiten van de koelkast was er enige onduidelijkheid over het plaatsen van de waterfilter.

Het waterfilter ligt vervolgens los naast of op de koelkast en de koelkast moet van zijn plaats gehaald worden om deze filter te vervangen, daarom een 7 voor gebruiksgemak.

De vormgeving is mooi en praktisch, dat spreekt voor zich.

Duurzaamheid is iets wat we zelf nog niet kunnen beoordelen, maar bij familie blijkt de LG Amerikaanse koelkast duurzaam te zijn.

Nagenoeg geen geluid hoorbaar, geweldig!
Product een paar dagen in bezit
Een Amerikaanse-koelkast voor weinig geld.

Deze LG-Amerikaanse-koelkast is van alle gemakken en luxe voorzien die je maar kan wensen.

En de afmetingen zijn ideaal zodat hij ook in een kleine keuken kan worden geplaatst.

De binnen en buitenzijde is erg mooi en goed afgewerkt en voorzien van alle gemakken en luxe.

Tevens is het waterreservoir goed in gebruik en voorziet je van water en ijsklonten en zelfs gemalen ijsklonten.

Tevens voorzien van een kinderslot erg handig.

En niet te vergeten het is erg makkelijk schoon te maken.

Kortom een Amerikaanse-koelkast voorzien van alle gemakken en luxe voor een betaalbare prijs.
Product een paar dagen in bezit
Schitterend ontwerp, stil en energiezuinig. Daarnaast kun je er enorm veel in kwijt en is er geen sprake van ijsvorming binnen in de koelkast. Bij ons staat de koelkast in de bijkeuken, maar zou hij ook best in de keuken zelf een mooie plek kunnen hebben.

Stevige lades, zowel in het koel- als het vriesgedeelte voelt alles degelijk aan en met 10 jaar garantie heb ik er alle vertrouwen in dat ik jarenlang plezier zal hebben van deze mooie koelkast.
  • Geluidsniveau 7
Product een paar dagen in bezit
Na jaren een "gewone" koelkast te hebben gehad, nu tijd voor een amerikaanse koelkast. Op kieskeurig gekeken en deze koelkast word goed beoordeelt. Zelf zijn we ook enthousiast over de 10 jaar garantie op compressor, no frost, zuinig in gebruik, overzichtelijk en alles makkelijk in te delen.

We hebben hem nu een paar dagen in bezit en zijn er heel erg blij mee. Zeker gezien de prijs en kwaliteit een uitstekende koop!
Product een paar dagen in bezit
Voor deze koelkast gekozen omdat er veel goede reviews over waren.

Prima koelkast, in de aanbieding gekocht bij EP. Uitstekende service, koelkast werd keurig op z'n plaats gezet.

Koelkast doet het prima, geen bijzonderheden. Deze staat in de bijkeuken, maar qua geluid hebben we geen problemen mee. Ruime opberg mogelijkheden, ijsblokjes en lekker koud water tappen voor in de zomer. Kan nog geen nadelen vinden en qua duurzaamheid kunnen we na een paar dagen nog niet beoordelen, maar dat zal ongetwijfeld wel goed zijn.
  • Duurzaamheid 10
  • Geluidsniveau 9
Product een maand in bezit
Deze Amerikaanse koelkast kenmerkt zich door efficentie,duurzaam en gebruikersgemak. Maar ook de 10 jaar garantie zijn ook TOP op de compressor.De totaal NO-****FROST zijn zo makkelijk echt top nooit meer ontdooien must. Snel en gemakkelijk toegang tot je voedingsmiddelen zowel de vriezer als koelkast.Zijn goed verlicht top,zeker bij vriezer.Jammer dat bij kinderslot of slot niet de watertoevoer stopt altijd water dus,kan dan wel niet op ijs gedrukt worden maar dat water of toewel de drukklep/knop blijft intresand bij kleinen kinderen zelfs bij 3 keer nat worden toch leuk soms niet. .lol.Verder toppie top.
  • Vormgeving 7
Product een paar dagen in bezit
het is even wennen aan de indeling maar verder tevreden. Komt lekker koud water uit. Binnenverlichting perfect.
  • Duurzaamheid 10
Product een paar dagen in bezit
Mooie koelkast, erg ruim en overzichtelijk. We hebben een open keuken, maar t geluid valt erg mee

A plus dus zuinig in gebruik
Product een paar dagen in bezit
Hele mooie koelkast mooie kleur. Niet al te groot en neemt niet veel plek in beslag toch kunnen wij er genoeg in kwijt. Heb het sinds een week en wij zijn er tevreden ermee.
Product een paar dagen in bezit
Mooie vormgeving , ik hecht hier veel belang aan.

Handige elektronische sturing ,eenvoudig te bedienen.

Zeer snelle en correcte levering.

Er zit een smaakje aan het afgetapte water maar dit kan zijn omdat die nog erg nieuw is.
6,5
  • Vormgeving 7
  • Geluidsniveau 4
Product een paar weken in bezit
De Koelkast ziet er van buiten mooi en groot uit. De indeling van binnen is goed. Past goed in de keuken qua hoogte en breedte. Heb niet het idee dat het veel plek in beslag neemt. Maakt wel veel geluid. Duurzaamheid moet nog blijken
  • Geluidsniveau 10
Product een paar weken in bezit
Heb deze Amerikaanse koelkast nu 2 weken in gebruik.

Zeer mooie Koelkast, en erg handig in te delen.

Alles zeer overzichtelijk, wat betreft Koel en vriesgedeelte.

Eveneens zeer gemakkelijk te installeren aan de waterkraan, met bijgeleverde materialen.

Prachtige vormgeving, en super stil.

Kortom een goede aankoop, en zeer tevreden.
Product een paar dagen in bezit
mooie k,moderne koelkast.goed gebruikelijk en praktisch .hopelijk krijg ik veel plezier daarmee.bevat biola waarin kan ik fruit en groente platsen