Bosch KAN62A75 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KAN62A75 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

06toni61 27-04-2014
Geschreven voor: Bosch KAN62A75 rvs

Mooi vormgeving, en prima indelingen vries en koel gedeelte.
Grote min punt is het geluidsniveau. Had behoorlijk minder geluid verwacht. Ook al wordt uitgelegd door bosch dat het komt door de verschillend 'no frost' motoren, ik zou hem niet opnieuw in mijn open keuken kiezen omdat het geluid te overheersend is.

2impulse2 14-03-2012

---------- update review, 14-03-2012 ---------
Paar maanden in gebruik en erg tevreden over dit product. Het geluidsniveau is iets meer dan gedacht, maar is niet storend. Veel ruimte en de ijsklontjesmaker werkt ook goed. Kortom een goede prijs kwalieit product, en dus een goede keuze!

---------- 1e review, 25-11-2011 -----------
Mooie vriezer, paar dagen in gebruik. Veel ruimte, weinig geluid, zuinig. Nog geen minpunten gevonden.

HPvdH 26-04-2012

Volgens mij heeft deze koelkast geen ijsklontjesmaker, doet helemaal niets met ijs. Ben ik abuis of is de reviewer abuis?

Mjh1203 29-12-2011
Geschreven voor: Bosch KAN62A75 rvs

sinds een maand hebben wij deze superfijne koelkast.
Hij is ruim, handig ingedeeld en superkoel. Groente blijft echt veel langer goed en lekker ten opzichte van onze vorige koelkast.
Je hoort hem af en toe wel aanslaan maar meestal hij niet hoorbaar.

AS 2011 04-08-2011
Geschreven voor: Bosch KAN62A75 rvs

Mooie koelkast. Kan over duurzaamheid nog niets zeggen, maar ik moest iets invullen, anders kon ik niet verder; heel fout van deze site. NVT werd niet geaccepteerd... Ik vind er twee nadelen aan: hij geeft niet de actuele temperatuur aan, alleen de ingestelde. En het belangrijkste nadeel: het aantal rekken en deurvakken (m.n. in koelgedeelte) vind ik te weinig en er is niet veel variatie mogelijk. Andere merken hebben veel meer rekken en vakken die je naar eigeninzich kunt plaatsen en zijn daardoor makkelijker in het gebruik. Maar het is verder een mooie koelkast. Ik zou een volgende keer in ieder geval letten op rekken/vakken, maar hopelijk hoeft dat de eerste decennia niet! Het geluidsniveau is m.i. goed voor een dergelijke side-by-side; voor de vorige 'Amerikaanse' koelkast vluchtten we de keuken uit...