Philips HP3643

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP3643 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

t***********@k*********** 01-06-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: Philips HP3643

Ik heb voor dit product gekozen omdat het eengroot vermogen heeft. Ik gebruik de lamp regelmatig bij sporters met bv rugpijn met veel succes. Ik zou hem niet meer willen missen.

Pluspunten

• In hoogte verstelbaar
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Ik zou niet weten wat

FRANSO 08-01-2018

Optimale verlichting

Geschreven voor: Philips HP3643

Als je met enige regelmaat spier- of gewrichtspijn hebt, dan is dit een ideaal apparaat om je last te verlichten. Al jaren gebruik ik dit apparaat voor het gezin en vrienden. Flexibel in te zetten, je kan er onder liggen, in slaap vallen... hij slaat automatisch af. Geweldig fijn, juist als je even niet lekker in je vel zit.

Pluspunten

• ruim verwarmingsoppervlak
  • flexibel in te zetten

Minpunten

• Compact, maar groter dan een gewone rode lamp

Maria 01-12-2016

groot bereik

Geschreven voor: Philips HP3643

Met deze krachtige infrarood lamp kan je een groot oppervlak behandelen.
De warmte voelt heel heilzaam. Spierspanning en pijn worden echt verlicht.
Het is de prijs waard om een apparaat aan te schaffen dat in hoogte en in allerlei hoeken verstelbaar is.

Pluspunten

• krachtige lamp
  • verlicht spierspanning en pijn
  • groot oppervlak behandelen
  • verstelbaarheid
  • slank model

WK01 17-08-2011
Geschreven voor: Philips HP3643

Erg fijn apparaat, geeft een goede warmte. Hij is in alle standen te verstellen dus je hebt altijd de gewenste stand te pakken. De voet is wel zwaar en als je de lamp aanzet hoor je een ventilator. Het geluid is niet heel hard maar is ook niet rustgevend. Verder bestraalt de lamp inderdaad een groot gebied maar je hele rug vanaf nek tot onderste onderrug in 1 keer goed behandelen met doordringende warmte gaat niet. Toch vind ik het een goed apparaat en lig/zit er graag onder/voor. Krijg er ook lekker warme voeten van dus ik denk dat het echt de bloedsomloop wel verbeterd.

Lange_Ezel 31-03-2010
Geschreven voor: Philips HP3643

Deze infraroodlamp is goed, liever gezegd was goed. Voldeed prima totdat binnen een jaar de fan er zomaar mee stopte. De lamp is niet meer leverbaar via Modern.nl, dus helaas. Ik mag wat anders uitzoeken daar.