Siemens GI25NP60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI25NP60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Christell 23-01-2019

Zeer stil

Geschreven voor: Siemens GI25NP60

Wij hebben na de verhuizing een nieuwe keuken geplaatst en onze diepvrieskist vervangen voor deze vriezer.
Nu al meer dan een half jaar ingebruik en absoluut geen spijt.
Is heel erg stil en ruimer dan in eerste instantie gedacht.

Pluspunten

• Groot
  • Stil
  • Vriest heel snel alles in.

Christell 05-10-2018

Super stil

Geschreven voor: Siemens GI25NP60

Na aanschaf nieuwe keuken gekozen voor een vrieskast inplaats van vrieskist i.v.m. ruimte gebrek.
De hoeveelheid ruimte is verbazing wekkend groot en gemakkelijk in te delen.

Pluspunten

• super stil
  • veel ruimte

Paul 24-10-2015
Geschreven voor: Siemens GI25NP60

Nog maar kort in bezit. Degelijk apparaat met veel binnenruimte. Stil en goede verlichting. Makkelijk te plaatsen.

Pascalle_ 10-01-2015
Geschreven voor: Siemens GI25NP60

Ruime diepvrieskast met veel opbergruimte door de handige lades.

Deur sluit automatisch. Mocht de deur niet geheel sluiten doordat een la niet genoeg naar binnen geschoven is, gaat er een alarm af wat je hierop attendeert. Erg fijn!

Wij hebben de kast in de keuken ingebouwd en als de ventilator draait, is het geluid op de achtergrond rustig aanwezig.

Zeer tevreden met deze diepvries.

andre 49 15-12-2010
Geschreven voor: Siemens GI25NP60

we hebben in 2009 een nieuwe keuken gekocht met inbouw apparatuur waaronder een diepvries van siemens type GI25NP60. We hebben al dieverse keeren problemen gehad met ijs vorming in de diepvries waardoor de temperatuur niet bereikt word ,apparaat is in augustus 2010 vervangen geworden maar het probleem doet zich in december bij het nieuwe apparaat ook al weer voor.Wat een slecht apparaat de monteur moet nu al weer komen .

Ronoldus 04-02-2015

Allereerst vervelend om te lezen dat u problemen hebt(gehad?) met het toestel, ik heb em zelf ook en ben zeer,zeer tevreden. Het zou kunnen zijn dat het toestel niet geheel waterpas of erger,iets scheluw in uw inbouwkast staat, (dit doordat een gedeelte van de onderzijde moet worden uitgezaagd voor de motor en de kast haar stevigheid verliest) De deur sluit dan bovenin correct (geen signaal) en er ontstaat wél ijsvorming in het apparaat.

Met vriendelijke groet, Ron Plat.