Siemens SN69M052NL - Reviews

9,1

Harm Jan 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel stiller !

9,6
Na 12 jaar begaf onze Zanussi vaatwasser het.
Deze Siemens wast beter en vooral veel stiller.
Wat de duurzaamheid betreft lijkt het een degelijk apparaat.

fam van den Biggelaar 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

een goede aankoop ter vervanging van de oude, kapotte machine.

De eerste wasbeurten hebben een prima resultaat, gebruiksvriendelijk en het droogresultaat is perfect!

Blij in Leiden 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Het was even wennen met het blauwe LED licht maar na een tijdje vonden we het eigenlijk wel mooi. De machine is heel stil -- belangrijk in een open keuken -- en was alles werkelijk perfect schoon. Er zit ook nog een Glansdroog knop op die ervoor zorgt dat de vaat er ook perfect droog uitkomt.
De machine is makkelijk te bedienen en heeft allerlei programma's en je hoeft zelf dus niets anders te doen dan een paar knoppen in te drukken.
De indeling is nog even wennen maar we beginnen ook hier te ontdekken hoe we de vaat het makkelijkst kwijt kunnen.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar volgens de technische gegevens en de Consumentenbond, scoort de Siemens SN69M052NL hier hoog in.
We zijn tot nu toe (drie weken) heel blij met de Beste Keus van de Consumentenbond!

Desire 25-11-2015 Product kwartaal in bezit

Wasresultaat is een 10 bij gebruik van aparte zout, was en glansproducten (zelfs plastic komt er droog uit). Een tablet met alles erin werkt een stuk minder in de eco mode. Het glansmiddel is al opgelost voordat de droogcyclus begint waardoor de vaat niet volledig droog is.

De verwachte mogelijkheden zijn allen aanwezig. Het valt wel op dat de programma's qua tijd behoorlijk uiteen lopen. Verschil tussen eco en snel is meer dan 3 uur.

Een lichte terleurstelling was het ontbreken van een besteklade welke bij goedkopere modellen standaard waren bijgeleverd. Bij dit model is de voorbereiding wel gedaan maar moet je het apart bestellen wat eigenlijk gezien de prijs niet zou moeten (vandaar indeling een 7).

Nicole 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne indeling, kan veel in. Leuk, die blauwe verlichting en het lampje dat op de vloer schijnt met info over resterende tijd. Na jarenlang een besteklade te hebben gehad ben ik heel blij met een bestek bakje. Zo'n lade vond ik vreselijk. Hij droogt super. geen theedoek meer nodig.

Froukje 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn zeer tevreden over het gebruik tot nu toe. Voldoet volledig aan de wensen die we hadden. Het was een goede aankoop !

Zonneveld 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

De indeling is praktisch, vooral de verschuifbare bestek bak. De geïntegreerde blauwe lamp is heerlijk, beter overzicht bij in en uitruimen hierdoor. En dat ik op de vloer zie waar het programma mee bezig is als hij aan staat. Hierdoor zien de kinderen en wijzelf als het apparaat aanstaat waardoor je hem niet opentrekt als hij bezig is.

hr van Lunteren 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb diverse vaatwassers gehad maar dit is echt een topper.
mooie indeling verlichting van binnen en stevige rekken/laden

AR 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

8 jaar geleden gekozen voor een Miele ivm uitmuntende reputatie (en bijbehorend prijsniveau!). Na 8 jaar echter lek en elektronika gesneuveld! Reparatie veel te duur dus nu gekozen voor Siemens inclusief 8 jaar garantiebox. eerste resultaten super; stil, schoon, veel mogelijkheden en prijsniveau in verhouding! Elk nadeel heeft z'n voordeel; wij zijn uiterst tevreden met deze vaatwasser. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar gezien de uitvoering heb ik daar alle vertrouwen in!

Erik 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
als deze net zolang meegaat als vorige siemens 15 jaar dan is de 10 echt het juiste cijfer. Verder was resultaat is beter dan onze oude overtreft onze verwachting.

Kees 21-10-2015 Product paar weken in bezit

Stille machine met goede inruimmogelijkheden. Enige minpunt vinden we de blauwe verlichting: erg lelijk licht en je kan het licht niet zelf aan en uit zetten. Nu maar permanent uitgeschakeld.

walburg 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben al jaren tevreden met Siemens. Recentelijk een wasmachine en droger gekocht. Nu weer een vaatwasser van Siemens. Bedankt voor jullie kwaliteit.

Doodt de 06-10-2015 Product kwartaal in bezit

Siemens vaatwasser is een fijn apparaat,stil en schoon beter hebben we nog niet gehad,het klokje is een leuk idee en je weet hoe lang het nog duurt,klasse

Chris 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Goede degelijke kwaliteit. Perfect geplaatst door de vakman. Stil, zuinig, ruim...wat wil je nog meer? Duidelijke resterende tijd wordt geprojecteerd op de grond. Mooi blauwe interieurverlichting

Gertjan van Buuren 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Schoon, stil, zichtbaar qua tijd (super mooi)
Onder goed indeling, boven is goed passen gezien het glas werk in ons bezit.

In het algemeen mooie, stille, schone en zeer droge vaat.

Tevreden klant

Tom Rol 06-07-2015 Product paar dagen in bezit

Als je een Zanussi gewend bent welke altijd "herrie" maakt is dit de Mercedes onder de afwasmachines. Hij is geluidloos en heeft een handige tijdprojectie op de grond.

Yolanda Spreeuwenberg 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine, hadden hiervoor ook een Siemens.
Energie zuinig en zeer veel indelingsmogelijkheden.
Verder ook zeer praktisch de lichtprotectie op de grond voor wat en de tijdduur die de machine nog nodig heeft.

C65 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Eerste paar dagen was het resultaat nog niet in orde omdat er verkeerde instellingen gedaan waren. Daarna is het erg goed bevallen. Erg blij met het apparaat en is aan te bevelen.

-Piet- 26-06-2015 Product paar weken in bezit

De vorige machine was een Siemens en ging meer dan 14 jaar mee. Daarom weer een Siemens.

Bij aanschaf vooral gekeken naar geluidsarm en energiezuinig. Daar scoort deze machine heel goed op. Verder naar de verschillende programma-mogelijkheden en de indeling.

Tot nu toe zeer tevreden en geen spijt van de aankoop.

has195416 24-06-2015 Product paar weken in bezit

vaatwasser een maand in bezit, super apperaat top!
fluisterstil en de vaat komt er superschoon en droog uit.
de blauwe led verlichting is erg mooi maar ook, functioneel en de resttijd geprojekteerd op de vloer is,
erg duidelijk en handig, een topvaatwasser we zijn er, super blij mee.