Bosch SMV98M10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV98M10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marianne 22-01-2017

Schone vaat

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Vaatwasser wast prima schoon en hij is ook stil, wat erg belangrijk is in onze open keuken. Wij hebben deze machine dan ook hiervoor speciaal geselecteerd en ook voor de besteklade.

h.baert 07-01-2017

Consumentengemak

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Een goed product. Extra handig is het lampje dat op de vloer schijnt en zo laat ZIEN dat het apparaat in werking is. Bovendien is de besteklade een fijne verbetering. Ons bestek wordt beter gereinigd en blijft mooier. Het geluidsniveau is ook ten opzichte van het vorige apparaat een verbetering( minder geluid dus). Montage leverde ook geen problemen op.

Pluspunten

• signaallampje
  • geluidsniveau

kelly 29-12-2016

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

makkelijk in gebruik, devaat wordt goed schoon, top apparaat maakt erg weinig lawaai dus erg prettig voor een open keuken.

super vaatwasser gebruiker 28-12-2016

zeer stil

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

wat een stil apparaat. echt iets voor een open keuken. en daarbovenop wast het ook nog eens heel goed schoon. zelfde gemak als een miele, maar voor heel veel minder geld.

Pluspunten

• superstil
  • wast zeer goed schoon, zelf zonder voorwassen

Minpunten

• geen lampje

Jan en Gerie Veelenturf 28-12-2016

Geweldige stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Na 21 jaar trouwe dienst kreeg onze vorige Bosch vaatwasser kuren en voldeet niet meer. Er was geen twijfel er moest een nieuwe Bosch komen en na enkele weken moeten we zeggen het is een fantastisch apparaat hij wast goed schoon, is stil, en droogt goed. De vaatwasser is ruim en op verschillende manieren in te ruimen door het laag of hoog zetten van de boven korf en het neerklappen van de bord houders. Wij zijn blij met onze aankoop.

Marijke 15-12-2016

Stoot Miele van de troon

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Wat een fijne vaatwasser en zo stil. De vaat komt er blinkend uit dat kon ik van mijn oude miele niet zeggen. Fijne lades en de keuze uit een besteklade of bestekbak. Ook de lades zijn in hoogte te verstellen. Hier is echt over nagedacht.

Leo van der Brugge 03-12-2016

Supermachine

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Fluisterstil en wast brandschoon. Zeer tevreden over de top machine! Het apparaat staat dagelijks te draaien. Zelf de aangekoekte pannen komen als nieuw uit de vaatwasser.

Cees Buitendijk 26-11-2016

De Stille Afwashulp

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Deze afwasmachine gekocht om zijn stilte i.v.m dat de keuken met ingang naar de huiskamer bereikbaar is. Een keur aan programma,s maar het voornaamste is dat de machine kan "zien" de belading en de vuilte graad zodat water en temperatuur worden aangepast Een pracht Bosch deur is een sieraad in de keuken Besteklade boven in een uitkomst

Pluspunten

• stil
  • meet en ziet

Minpunten

• geen binnen verlichting

S.Holtjer 01-10-2016

Ruim,stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Na 14 jaar trouwe dienst van je Bosch vaatwasser wordt het tijd voor vervanging. Dan kies je vanzelf weer een Bosch.
Als dan blijkt dat nieuw elke keer weer beter kan.....
Hopelijk nog lang niet, maar ook de volgende keer weer BOSCH!

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • zuinig

tevreden gebruiker 03-08-2016

Heel tevreden

Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Superstille vaatwasser. Vaat komt droog uit de vaatwasser. Heel tevreden en véééél beter dan een AEG. Denk net zo goed als een Miele.

Hans 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Een bijzonder stille machine met een drie laden indeling waarin het bestek zowel in de bovenste lade danwel in het bestekbakje geplaatst kan worden. Wast de hele vaat grondig schoon. Enig minpuntje zou kunnen zijn, dat bekers/kopjes met een holling in de bodem niet helemaal droog worden ook al schakel je de optie "extra droog"in. Over de duurzaamheid nog geen oordeel aangezien wij de vaatwaser nog maar enkele maanden gebruiken.Met een open keuken/woonkamer aan te bevelen aangezien de vaatwasser bijzonder stil is zoals ik al aangaf.

Wiiels 06-04-2016

op sommige sites lees ik dat er geen meubelpaneel/front op gemonteerd kan worden. Klopt dat?
Bij Mediamarkt staat de machine in de winkel zonder front. Lijkt me dat ie zo geleverd wordt toch?

Officiële reactie van Bosch 08-04-2016

Dit is een inbouwvaatwasser, dus bedoeld om er een meubelpaneel op te plaatsen.

Dennis 25-08-2015
Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

Een geweldig stille vaatwasser. Maakt goed schoon, mooie bestek lade, voldoende was opties. Top ding! Geen goedkope vaatwasser, maar zijn geld waard!

Daan en Gijs 03-08-2015
Geschreven voor: Bosch SMV98M10NL

De afwasmachine maakt weinig geluid tijdens het wassen en drogen. De functietoetsen zijn overzichtelijk. Bestekbakje is optioneel te gebruiken. Veel ruimte. droogt erg goed. Makkelijk te installeren.