Bosch SMV98M10NL - Reviews

8,9

tevreden gebruiker 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Superstille vaatwasser. Vaat komt droog uit de vaatwasser. Heel tevreden en véééél beter dan een AEG. Denk net zo goed als een Miele.

Hans 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een bijzonder stille machine met een drie laden indeling waarin het bestek zowel in de bovenste lade danwel in het bestekbakje geplaatst kan worden. Wast de hele vaat grondig schoon. Enig minpuntje zou kunnen zijn, dat bekers/kopjes met een holling in de bodem niet helemaal droog worden ook al schakel je de optie "extra droog"in. Over de duurzaamheid nog geen oordeel aangezien wij de vaatwaser nog maar enkele maanden gebruiken.Met een open keuken/woonkamer aan te bevelen aangezien de vaatwasser bijzonder stil is zoals ik al aangaf.

Dennis 25-08-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig stille vaatwasser. Maakt goed schoon, mooie bestek lade, voldoende was opties. Top ding! Geen goedkope vaatwasser, maar zijn geld waard!

Daan en Gijs 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

De afwasmachine maakt weinig geluid tijdens het wassen en drogen. De functietoetsen zijn overzichtelijk. Bestekbakje is optioneel te gebruiken. Veel ruimte. droogt erg goed. Makkelijk te installeren.