Siemens SN69M003NL - Reviews

13 couverts

8,9

John 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Een geweldige vaatwasser. Gebruiksvriendelijk , geruisloos en uiteindelijk een heel schoon resultaat.

John 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch product

Geweldige vaatwasser. Makkelijke inbouw met eenvoudige bechrijving. Na installatie en eerste gebruik super stil, schoon resultaat en heel gebruiksvriendelijk.

Frankel 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens SN69M003NL inbouw vaatwasser.

Bij de BCC in Leeuwarden op een zondag een nieuwe inbouw vaatwasser besteld en deze stond al op maandagochtend om 10.30 volledig ingebouwd te draaien..!

-Inbouw is gelukkig erg makkelijk en beschrijving is duidelijk.

-Indeling vaatwasser is ruim, rekken zijn goed ingedeeld.

-Werking vaatwasser werkt erg simpel, de knoppen zijn groot en erg duidelijk.

-Wasprogramma's zijn ideaal, voor elke soort vaat is er een geschikt programma.

-Groot voordeel is het start-uitstel, zo kan de vaatwasser bijvoorbeeld na 23.00 worden gestart zodat de energiekosten nog lager uitvallen.

-Geluid is gemiddeld, voor een open (woon)keuken misschien iets te luidruchtig.

-Vaat komt er mooi schoon en goed droog uit.

- Lampje aan voorzijde vaatwasser is ideaal, zo is het goed duidelijk dat het programma nog niet klaar is.

Diana 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe SUPER!!

We hebben deze vaatwasser pas maar tegenover de andere vaatwasser die we hadden is dit een prima apparaat hij was goed schoon droogt alles super goed ook is hij bijna geluidloos ik ben er nu al erg blij mee

raverg 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser

De vaatwasser is lekker stil, zuinig (A++) en hij maakt alles goed schoon. Wat wil je nog meer?
Leuke actie met gratis glazen, en in de aanbieding bij de MediaMarkt, en een echte Siemens!

Janssen 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Erg gevreden

Heb de machine morgen een week. Ben erg tevreden. Eén minpuntje: de programma's duren erg lang, positief is dat de vast heel schoon is. En super stil!!

Happy Family 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon Goed

Het apparaat is heerlijk rustig, gebruiksvriendelijk en de vaat komt er schoon en droog uit. Mooi geïntegreerd in ons keukenblok. Deze Siemens vaatwasser is al zijn geld waard.

Museeuw 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Aanwinst voor de keuken

9,6
Ideale indeling, makkelijk te bedienen, nagenoeg geluidloos, erg zuinig in gebruik, kortom een aanwinst voor de keuken

Siemens inbouwvaatwasser SN69M003NL 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat. Stil, gebruiksvriendelijk en goede indeling met los bestek mandje. Als de vaatwasser aan is schijnt er een blauw lichtje op de vloer. Als het programma afgelopen is gaat het lichtje uit, heel handig.

marsap 15-11-2015 Product kwartaal in bezit

in begin beetje lekkage gehad op de vloer. Tevens een loeiend geluid alsof er een koe in de machine zat. Dit keurig door service dienst van Siemens verholpen. Prima machine, lekker stil en doet waarvoor ie is aangeschaft

leodooper 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Prima vaatwasser die zeer geluidsarm wast. De spaarstand geeft ook een prima resultaat. De 3 korfstanden zijn ook handig te gebruiken bij grote borden.

Hein 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is natuurlijk altijd prettig een vervangend apparaat in een bestaande keuken te kunnen plaatsen.

ivojee 26-09-2015 Product paar weken in bezit

De vaatwasser bleek na installatie tijdens het wasprogramma regelmatig een vreemd hard brommend geluid te maken. (het klonk als een tochtige koe!). Bleek uiteindelijk een bekend probleem, nl. een ontwerpfout in de sproei-arm. De series van het eerste halfjaar 2015 hebben dit probleem schijnbaar, de series daarna niet meer. Vervolgens netjes opgelost door Siemens: nieuwe sproei-arm erin en voila het probleem was opgelost. Wel beetje slordig dat het niet op de een of andere manier bekend gemaakt is toen ik het apparaat kocht of registreerde op de Siemens site! Minpuntje voor de firma Siemens!

Verder is het een prima vaatwasser. We hadden hiervoor ook een vergelijkbare Siemens en die is 12 jaar meegegaan. In vergelijking met z'n voorganger heeft deze iets minder ruimte in het bovenrek, vanwege nieuw opvangbakje voor de tablet (waarom??) en het droogresultaat is iets minder goed, maar dat heeft vast te maken met het A++ label....en dat is ook wat waard.

Bert 07-08-2015 Product paar dagen in bezit

heerlijk stil apparaat,
prima vaatwasresultaat,
alle afwas in het machien,
gebruiksgemak een dikke tien

MarvinArnold 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak is voor iedereen gemakkelijk, Hij is behoorlijk zuinig. Altijd tevreden geweest met Siemens apparatuur.

Van santen 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wederom voor de kwaliteit van Siemens gekozen, oude vaatwasser was 14 jaar oud. We zijn zeer kontext met Siemens

patsjuh 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een aantal weken in bezit van deze vaatwasmachine.
Wat het eerst opvalt is dat hij vrij geruisloos is.(dit ligt wel aan het programma dat je kiest).
De bediening is vrij eenvoudig doch beschrijving even goed doorlezen.
De korven was voor ons even wennen,de bovenste korf indeling is naar onze mening te druk bezet met stangetjes waardoor je ruimte verlies hebt met bijvoorbeeld glazen en kommetjes te plaatsen.
bovenop de bovenste korft is ook nog ruimte gemaakt om lange messen of lepels te leggen,wat wel zo handig is.
De onderste korf is beter ingedeeld en de borden kunnen van links naar rechts geplaatst worden,dit was bij onze vorige vaatwasmachine van achteren naar voren.
Het bestekkorfje heeft 8 vakjes dus ieder bestek heeft zijn plekje.
Het droogresultaat is goed alles is goed droog na afloop van een programma,alleen bij het speciale korte programma voor glazen van 30 min zit er nog wel eens wat vocht in de glazen.
En plastic bekers,bordjes zijn nog altijd nat,maar dit was bij onze vorige vaatwasmachine ook zo.
Wat ons wel opviel is dat na afloop van een programma de vaatwasmachine aan de binnenkant erg vochtig en nat is.
Ook al is het programma al 1 of meerdere uren klaar.
Dit was bij de vorige machine ( Whirlpool) toch een stuk minder.
Maar wat wij ons aangewend hebben is de machine na ieder programma de deur open te zetten om de wasem uit te machine te laten,ondanks dat blijft deze vaatwasmachine toch nat aan de binnenzijde.
Wij hebben alle programma`s uitgeprobeerd lang en verkorte tijd,want dit is ook mogelijk.
Handig is ook het lampje (indicator) dat op de grond schijnt,zo weet je of het programma klaar is en de vaatwasmachine dus niet voortijdig opent.
Al met al is dit een goede vaatwasmachine waar de vaat schoon en droog uitkomt.
En de vaat komt er altijd schoon uit.
Al bij al is dit een goede vaatwasser

bokhoven73 07-06-2015 Product kwartaal in bezit

het is een stil en nagenoeg geruisloos apparaat.
Uiteraard gedeeltelijk afhankelijk van de manier waarop de macine is ingeladen , is het wasresultaat bijna altijd goed.
Onze voorkeur gaat uit naar het auto programma, we gebruiken het eco programma ook regelmatig, om te vergelijken of er verschil is in het wasresultaat. hierover kunnen we nog geen uitsluitsel geven.

vaatwasser siemens 22-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij hadden al een Siemens en daar waren we erg tevreden over,vandaar de keuze voor weer een Siemens
Deze is nog stiller en energiebesparend!!! TOP

a.aznou 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat dat doet wat er van verwacht word. Super zuinig en erg stil. Zijn erg blij met onze aanschaf.