Siemens SN69M036NL - Reviews

Jan.Rouwtje 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser

Prima vaatwasser die goed wast en droogt . Deze vaatwasser heeft genoeg programm's en zit degelijk in elkaar,echt Duits kwaliteit.Doet z'n werk redelijk stil, heb het idee dat de vorige Siemens stiller was.Hij is zuinig met energie dus dat is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Handige bestek mandje
  • Veel programma's
  • Duits kwaliteit
  • Zuinig
  • Redelijk stil

Minpunten

• Had stiller gemogen
  • Eco program duurt lang

spb 12-08-2016 Product paar weken in bezit

Stil

Het apparaat is zeer stil en doet goed zijn werk.
bediening is eenvoudig.
De programma's: Snel, turbo speed zijn nog niet uitgeprobeerd

Pluspunten

• stil

Rob 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wat kun je nu over een vaatwasser zeggen... genoeg!

Het gebruik, mogelijkheden en wasresultaat verdienen echt een 10.

Bij de ingebruikname ben ik 3x naar de keuken gelopen om te luisteren of hij het echt deed...
Tijdens de uitvoer van het programma is hij super stil, het is dat het lampje op de vloer brandt wat aangeeft dat hij aan staat!
Enkel de waterafvoer kun je horen maar ook dat maakt geen vervelend/overtollig geluid.

Enig nadeel vind ik dat het glansspoelmiddel erg snel op is. Ik moet het boekje eens doorlezen of dat een instelling betreft of dat het bij het programma hoort.

Maaike 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

uitstekend functionerende vaatwasser

we zijn erg tevreden met zowel het was als het droogresultaat. Eindelijk een vaatwasser die alles schoon maakt, tot de aangebakken resten aan toe. En die ook nog eens alles goed droogt. Zelfs de plastic bakjes/bekertjes. Zeker met het eco programma. Dan gaat aan het einde vanzelf de deur open en dus extra gemakkelijk bij het laatste drogen van de vaat.
De indeling is ook erg praktisch, en flexibel, waardoor we met een gezin van 5 personen maar 1x per dag de vaatwasser aan zetten.
En het eco programma is dus ook nog een zuinig, maar wel met een super goed resultaat.
Het vario speed programma werkt ook echt super snel, wat dan weer handig is tijdens bijvoorbeeld een verjaardag of voor extra veel vaat.
Kortom een prima product waar we ontzettend tevreden mee zijn. Een aanrader!

freddy 24-07-2016 Product paar weken in bezit

een uitstekende apparaat, het droogresultaat is zeer goed.
makkelijk te bedienen, zeer geruisloos en uitstekende was resultaat.

Kees 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

siemens vaatwasser SN69M036NL

de vaatwasser nog maar kort in gebruik, maar de eerste bevindingen zijn positief. weinig geluid, handige indeling enalles ziet er solide uit, we hebben er veel vertrouwen in.

Anna 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine sinds kort in gebruik. Ik ben zeer tevreden over het wasresultaat en de enorme stilte tijdens de was. Nu maar hopen dat deze machine het net zo lang volhoudt als mijn vorige Siemens. N.m.l. 15 jaar!

Robert 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser wast zeer netjes schoon en droogt uitstekend. De hoeveelheid aan wasprogramma's is grandioos, van supersnel tot zuinig. Handig is het licht op de vloer dat aangeeft dat de vaatwasser bezig is.
Inbouw was goed te doen met de meegeleverde visuele beschrijving, die tevens als hulpmiddel voor aftekenen van de te boren gaatjes in het front dient.
Jammer vind ik dat in het onderrek de tussenruimtes achter klein en voor groot zijn. Ik zet liever de grote borden/pannen achterin, dus had dat liever omgekeerd gehad.
Over de duurzaamheid kan ik na een week nog niets zeggen.

Hans uit Venlo 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

ENKELE DAGEN GELEDEN EEN SIEMENS SN69M036NL VOLLEDIG GEINTEGREERDE VAATWASSER AANGEKOCHT. DEZE WORDT CA.3 MAAL DAAGS OP VERSCHILLENDE PROGRAMMA'S GEBRUIKT.WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN OVER HET WASRESULTAAT (AANGEKOEKTE- ETENSRESTEN ZIJN MOEITELOOS VERWIJDERD MACHINE IS MAKKELIJK IN GEBRUIK (HEEFT EEN OVERZICHTELIJK BEDIENINGSDISPLAY). OOK OVER HET GELUIDSNIVEAU VAN 44DB ZIJN WIJ ZEER TEVREDEN, JE HOORT DE VAATWASSER NAUWELIJKS LOPEN.DUS AL BIJ AL DENKEN WIJ EEN ZEER DUURZAAM PRODUCT TE HEBBEN GEKOCHT WAAR WIJ JAREN PLEZIER AAN ZULLEN HEBBEN.

alos 23-08-2015 Product maand in bezit

Het werkt goed zoals naar behoren. Hij is heel stil.
-Wasresultaat A
-Droogresultaat A
-Stil (hij staat in een open woonkeuken, dus wil je er minder last van hebben)
-Zuinig
-Uitgestelde start-programma
-Besteklade

florisnl 11-08-2015 Product maand in bezit

De afwasmachine maakt goed schoon, is stil en verbruikt in de eco-modus weinig water. Goede indeling. Lichtje op de grond is handig, al zet ik de machine meestal 's nachts aan. De vaat is nog wel wat nat na afloop en het is even wennen dat de bestekbak geen vaste plaats heeft.

Joy 26-07-2015 Product paar dagen in bezit

Indeling tov onze vorige vaatwasser een miele is met ons servies mokken/kommen ipv kopjes niet practisch ook bij de onderste lade met pannenen borden matig

PaulvdK 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

Veel programma keuze, makkelijke bediening en een prachtig schoon resultaat! Hiervoor heb ik ook een Siemens gehad, die het 9 jaar prima heeft gedaan, dus de keuze voor ons was makkelijk.

mieke brekelmans 09-07-2015 Product maand in bezit

Super fijne machine, fijn dat je het bestekbakje op verschillende plaatsen in de machine kwijt kunt, ook fijn dat er hogere borden in kunnen en dat je sommige opstaande bordenhouders kunt kantelen. Ik ben erg blij met de aankoop. Wel jammer dat het apparaat lang blijf ruiken. (nieuw????) Overigens ik wil ook mijn complimenten geven aan zowel medewerkers van Coolblue als van Siemens erg services gericht. Dat maak je niet zoveel meer mee in deze tijd. Bedankt voor jullie adviezen en ondersteuning.

Van Gé 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens vaatwasswe vervangt onze 13 jaar oude Siemens vaatwasser die het begeven had. De mogelijkheden zijn vrijwel vergelijkbaar met die van de vorige. Hij is vrij stil en heft voldoende programma's. Het eco-programma duurt meer dan 3 uur, maar is toch zuinniger dan het standaard programma. Omdat alle knoppen en het display bij gesloten deur 'verstopt' zitten, is de blauwe lichtpunt op de vloer die aangeeft dat machine nog bezig is, handig (ook al omdat de machine zo stil is). Ik ben blij dat er een bestekbak in zit (verschuifbaar!), want zo'n besteklade vind ik persoonlijk maar niets.
Ik heb nog maar kort in bezit, maar tot nu toe geen spijt van m'n aankoop!

Marianne378 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Kort samengevat een prima vaatwasser. Maakt weinig geluid, doet goed z'n werk. Genoeg programma's aanwezig. We zijn heel tevreden!

Ha68 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens is aangenaam stil en doet goed wat hij moet doen, namelijk zorgen voor een schone en droge vaat.
Alles kwam schoon uit de machine zonder die hinderlijke restjes die bij mijn oude machine vaak achterbleven.
Heel praktisch is ook de Turbo-speed functie, waarbij je (na opwarmen) meerdere keren een programma van 20 minuten kan draaien, handig op verjaardagen.
Kortom zeer tevreden.

J. Sinha 16-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima no nonsense vaatwasser met uitstekend resultaat. Bestekrekje soms lastig te plaatsen tussen borden.

nel1960 09-06-2015 Product paar weken in bezit

ben er heel blij mee
de vaat is weer lekker schoon en glanst als een spiegeltje
de vaatwasser is heel erg stil ik hoor hem bijna niet,
makkelijk bedienningspaneel en het lampje onder de vaat- wasser erg handig zie je gelijk of de vaatwasser al klaar is of nog doet .
ik ben erg tevreden met de siemens vaatwasser
gr mev. de wit

Debolle 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Mij vorige vaatwasser van Siemens was ik heel tevreden over ,maar de vaatwasser die ik nu heb in een woord geweldig ,een aanrader ,je hoort de vaatwasser niet eens lopen ,en de wat een mogelijkheden ,zuinig in gebruik .