Siemens SN59M501NL - Reviews

een uitstekend product 18-09-2016 Product paar weken in bezit

mijn nieuwe vaatwasser James

Bij mijn nieuwe vaatwasser was een duidelijk montagevoorschrift en de vaatwasser stond sneller te wassen dan ik dacht en zeer geluidsarm, het heeft een mooi afgewerkt front en makkelijk te bedienen Het is een pronkstuk in de keuken.En hij wast ook nog goed af
Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• geluidsarm
  • het bestek is ook schoon
  • er gaat meer in

M van der Ham 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil, Schoon en Slim

De machine is heel erg stil. Prettig want deze is te horen in de huiskamer. Nu dus niet.
En de afwas is schoon.
Verder is ie zo slim dat hij het progamma korter maakt als alles al schoon is. Goed voor het milieu!!!

Pluspunten

• stilte
  • slim

Minpunten

• niks ontdekt

amanda 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

De vaatwasser is zeer eenvoudig in gebruik. Maakt de vaat goed schoon. Heeft ook een turbo functie. Heel makkelijk op bijvoorbeeld een verjaardag. Fijn dat de resterende tijd digitaal wordt weergeven. Een helder display.

Willem 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

nadat onze vorige vaatwasser van siemens het 20 jaar heeft gedaan, hebben we weer voor siemens gekozen.
tot nu toe dik teverden!

Henk Stoeptegel 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wast zeer goed schoon. Alles droog. Makkelijk zelf te installeren. Tot nu toe zeer blij mee.

Marry 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Net twee dagen binnen. Wasresultaat is erg goed. Binnenkant van de vaatwasser is nog hetzelfde als onze oude die het na 10 jaar helaas niet meer deed. Alles is nu echter wel steviger en gaat daardoor hopelijk langer mee. Bij onze oude was er al het een en ander kapot gegaan.

Yuen76 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat heeft meerdere wasprogramma's en er past voldoende in. De vaat komt er schoon en best droog uit. Qua geluid is dit type t.o.v. mijn oude siemens apparaat erg stil. Ik ben er zeer content mee.

Schipje 1 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design, in vergelijking met onze oude vaatwasser, ook een siemens, fluisterstil! Wat ook plezierig is, is dat je op de display tot op de minuut kunt zien hoe lang de vaatwas duurt. Prima apparaat

Ad 64 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het. Eprogramma nogal erg lang 3,5 uur.dat vind ik te lang ,de gebruiksaanwijzing voldoet niet, omdat ook andere vaatwassers met andere mogelijkheden daarin vermeld worden. De vaat is zeer schoon dat mag dus ook wel na3.5 uur .ga de gebruiksaanwijzing nog maar is lezen.waaromnog steeds instellen of je zout of spoelglans gebruikt ,de meeste consumenten gebruiken tochvaatwastabletten,logisch om de standaard instellingop tabletten te programeren.

S. Djatmiko 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

Qua model is het zelfde dan die oude (SN55M538EU/38).
Maar deze model heeft meer programma's/ mogelijkheid en met blauwe lichtjes.
Aan de binnenkant is heel mooi licht/ grijs, prima indeling.
Ik ben zeker tevreden met deze aankoop.

S445 12-06-2015 Product kwartaal in bezit

wasresultaat stukken beter dan vorige Siemens vaatwasser!; heel stil: kan gelukkig aan tijdsverloop zien dat de vaatwasser aan staat en en nog bezig is; wel meer knoppen indrukken nodig om gewenste programma in te schakelen; praktische indeling, robuust apparaat.

Pieter1703 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk weer een nieuwe vaatwasser............met de hand is ook niet alles. Wij kozen voor een zo stil mogelijke vaatwasser vanwege de open keuken en dit model maakt gelukkig niet meer geluid dan onze oude.
Op stand auto bereiken wij de beste was resultaten met een gemiddelde vaat.

Gelle 29-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is efficiënt te beladen.
Onderste lade is voorzien van hulpsteuntje die naar believen weggeklapt kunnen worden.
De keuze voor wat betreft de wasprogramma's is goed.
De machine is stil.

Lampenkapje71 17-05-2015 Product maand in bezit

Goed apparaat, wel even zuiniger afstellen zodat hij minder zout en glansspoelmiddel gebruikt maar het was resultaat is goed. De onderste bestekbak zit een klein beetje onhandig in het midden. De hoek was beter geweest. Wel kan je bovenin weer goed de lange messen kwijt. Vorige was pas 14 jaar oud

Renee Musch 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat. Super stil, en de was komt er schoon en droog uit. Ook plastic vaat. Wat een verschil met m'n oude apparaat (Whirlpool, 6 jour oud).

Teus AKA 'de klantenman' 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na het overlijden van onze Bosch waren we snel op zoek naar een nieuwe inbouw afwasmachine. Ik heb hem besteld bij Cool Blue en hij werd de volgende dag keurig geleverd.

Ik heb gekozen om hem zelf te installeren. Bespaarde toch weer € 69,- voor een monteur. Dat is in twee uurtjes goed te doen. Ondanks de handleiding, want die kan een stuk duidelijker. Belangrijkste bezwaar is het gebrek aan uitleg van de tekeningen en de opties (voor andere typen). Zo krijg je een metalen plaat meegeleverd, maar die is alleen voor een hout/kunststof werkblad en niet voor graniet. Dankzij youtube (Siemens of Coolblue hier ligt een kans) lukte de installatie toch vrij eenvoudig.

De machine staat nu weer strak in onze Siematic keuken. Hij heeft al drie afwasbeurtjes gedaan en ik heb nu eens gebruik gemaakt van apart zout, glansspoelmiddel en waspoeder. Het resultaat is perfect. Binnenkort eens testen met een all-in-one en het resultaat vergelijken. Schijnt met waterhardheid te maken te hebben of het resultaat dan ook goed is.

De machine doet er in eco-stand ruim drie uur over. Gelukkig zit er ook een snelstand op waardoor dat in 40 minuten ook kan. Uiteraard met meer stroomverbruik…. Oh ja en hij maakt veel minder geluid dan onze oude Bosch. Er komt een heerlijke zoem uit de machine. Ook prima te gebruiken als begeleiding van je Yoga oefeningen. Zen.

We gaan het zien, maar tot nu toe erg blij met het apparaat en de resultaten.

Zenithson 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vervanging van een oude Siemens wasautomaat (20 jaar dienst!) en het resultaat is beter.
De mogelijkheden zijn groter ben de indeling is beter